Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 18301 til 18320 af 119027
-
rentabilitet
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og knokler med rentabilitetsanlyse af Carlsberg's virksomhed - men jeg kan ikke få det til at passe - altså OG + AOH er = AG MEN når jeg så vil prøve at regne efter ved at sige: AG + (rentemarginal x finansiel gearing = EFK - så er den ikke lig med egenkapitalens forrentni... -
Notater til biologi
ForumindlægJeg skal til at læse biologi til eksamen, derfor kunne det være lækkert hvis en eller anden havde notater til H. Falkenberg m.fl.: Fysiologi (Systime 1999). Sidetal er underordnet da jeg næsten skal læse hele bogen. -
Ansøgning
ForumindlægHejsa..Det kan godt være at det ikke lige var her jeg burde spørge men jeg tænkte bare den gang i skolen lærte man da at lave job ansøgning. Og jeg skal til at lave en uforpligtende ansøgning som elektrikker lærling og kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal starte og gribe det hele an. Det en... -
Opg. om Børsen?
ForumindlægVi er fire som har fået til opgave at skrive om Børsen!Nogen der har opgaver liggende eller som måske har andre gode informationer vi kan bruge??? -
"Den stille Mogens"
Forumindlægjeg ville lige høre, om der var nogen, som har læst eller skrevet om Johannes V. Jensens novelle,"Den stille Mogens". Jeg har svært ved at se, hvad budskabet i den er, så hvis der er nogen, som ved det, sååå hjææælp hurtigst muligt ! Hilsen mig -
franskeksamen
Forumindlæghvad må man have med til forberedelsen til fransk og til selve eksaminationen? må man have gloser med til sit stykke til selve eksaminationen? -
historie
ForumindlægNogle der har nogle goder henvisninger til kilder omDen kolde krigMellemøsten især mht. IrakDanmark fra 1850-80 og under krigenSå ville jeg være meget glad. Skal meget snart op i det og det er her jeg halter lidt med hensyn til min viden -
Hvordan starter jeg denne kronik?
ForumindlægHov sorry for dobbelt indlæg :S -
Opload af opgave
ForumindlægHvordan oploader man opgaver herinde? -
filosofi notater efterlyses!!
ForumindlægJeg har været så heldig at skulle op i filosofi, så jeg kan vise at jeg er til mere end et 8-tal. Har også gennem hele året skrevet mange notater, men der er filosoffer/tekster jeg ikke har så mange til.Mangler især noget om Bentham, Ole Thyssen, Mussolini, Engels, og også noget til videnskabsteo... -
to fodnoter efter hinanden?
ForumindlægHej, jeg sidder og skriver SRP og er i tvivl om man godt kan angive to fodnoter efter én sætning? Jeg har nemlig både en kilde hensisvning og en kommentar til denne sætning: På trods af at mujahedinerne gav de afghanske og sovjetiske tropper kamp til stregen, men var dog ikke i stand til at v... -
Naturfag notater
ForumindlægHey...Jeg skal snart op i Naturfag, så ville hører om der ikke var nogen der lagde inde med nogle notater eller råd til det pågældende fag?Mvh Samsamreda -
analyse af Brorsens: 'Den yndigste Rose er funden'
ForumindlægEr der nogen der har en analyse af Brorsens salme 'Den yndigse Rose er funden'? Skal analysere den, men kan overhovedet ikke komme igang..På forhånd tak.. -
Virksomhedsøkonomi mundtlig eksame
ForumindlægHej. Jeg skal snart til VØ eksamen mundtligt... og min lærer har ikke fortalt os en skid, om hvad vi skal være forberedt på. Han siger bare, vi skal læse hele bogen og kunne den udenad. Men hvem kan også huske en bog i hovedet udenad?? Såååå, ja er der nogen søde og rarer mennesker, der kan g... -
HJÆLP-90er litteraturens stiltræk
ForumindlægHar trukket "90'er litteraturens stiltræk" i dansk til eksamen, er der ikke nogle som kan forklare lidt om hvad det er, og 90'ernes forfattere? -
Antigone
ForumindlægHejsa..Er der nogen som har nogle gode notater til Antigone?? Ville være en stor hjælp...- Michelle -
Begrebs "grid"
ForumindlægHej, min lærer har efter et 2-tal i samf terminsprøve foreslået mig at lave et såkaldt grid - eller mindmap - over begreber. Jeg er ikke 100% klar over hvordan det bør se ud, men jeg forestiller mig noget hvor emner er skrevet op, og under emnerne hvilke begreber jeg kan bruge indenfor det område... -
Hjælpe lærer..
ForumindlægHey.. Skal op i engelsk, men har meget svært ved teksten "Understanding a Disaster" ..Tænkte på om der var nogle der kendte engelsk lærer der kunne hjælpe mig med den.. selvf. mod betaling..tak.. -
differentialregning
Forumindlægjeg sidde rog læser op på min eksamen som er imorgen, lidt sent ude, i know, men har problemer med differntial regning. spørgsmålet lyder: Gør rede for kurvetangent og differentialkvotient. differentialkvocienten af F(x)=x^2 samt F(x)=√x. skal bestemmes. håber der er nogen der kan hjælpe mi... -
kauttionsforhold.
Forumindlæghej, kort og godt, hvordan skal man i en årsrapport at ens virksomhed har kauttionseret for et lån ved en forretningsforbindelse. ? et beløb på 1.2 mio. og hvilke betydninger det kan få for vores virksomhed at dem man har kauttionseret med går konkurs, eller på anden måde ikke over...
