Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18401 til 18420 af 153957
-
engelske ord der er gode at huske..?
ForumindlægHey, jeg skal snart op til skriftlig engelsk, så ville lige høre om I kender nogle ord der er gode at huske/ der er nyttige... nogle gode sætninger måske? eller bare tillægsord? -
Eksamen (FSA)
ForumindlægMå man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D -
hjælpemidler til eksamen?
ForumindlægHej nogen der ved om man må have vø bøgerne med op til skriftlig eksamen, og må man bruge bøgerne under hele eksamen. tak på forhånd ps: det kunne være dejligt med lidt kilder, så jeg er sikker :D -
Emner til dansk sygeeksamen
ForumindlægHejJeg vil gerne vide om der er nogen som kan fortælle mig hvad emnerne var til sygeeksamen 2002 og 2003 i skriftlig dansk til studentereksamen.Gerne hvilke forfattere, emner etc.På forhånd tak. -
grammatik i engelsk
Forumindlæghvordan kan det være jeg ikke fatter det..Er der en som kender en side hvor jeg kan læse om grammatik på engelsk eller en som vil bruge 5 min på mig og lige skrive nogle ting man skal huske når man har med skriftlig engelsk!!??på forhånd tak -
Hvorfor er historiske personer og begivenheder interessante?
ForumindlægSom over skriften siger; hvorfor er historiske personer og begivenheder i moderne bøger, film og tv-serier blevet så populært? Giv jeres mening til kende :) -
DRAMA
ForumindlægHej! Er der en som sidder inde med en skriftlig opgave/aflevering i drama. Det skal helst være nogle som har lavet et teater stykke og som har skrevet en rapport om det!! Hvis ja, så skriv et svar til indlægget. På forhånd takps. det er ret vigtigt... -
narcissisme
Forumindlæghej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til en større skriftlig opgave (sso)omhandler narcissisme i dag og udviklingen gennem tiden. Og måske forslag artiler,noveller som omhandlier enmet i høj grad. -
Matematik B niveau - 28 maj 2015
ForumindlægHej derude! Er der nogen af jer, som også var til skriftlig eksamen i matematik B 28. maj 2015, som vil sammenligne deres resultater? - Kan simpelthen ikke vente til at få svar.... Mvh. -
HVorfor kan man ikk kopiere?
ForumindlægHvad er grunden til, at når jeg kopierer fra Acrobat Reader til Word, går det helt amok! Skriften er bare en masse underlige tegn - og der er ingen tekst!? Hvad gør jeg? -
HJÆLP! Terminsprøve i morgen!
ForumindlægHi Jeg skal til terminsprøve i morgen, så jeg ville spørge om nogen har været oppe i fsa 2008 skriftlig engelsk prøve, engelsk stil? Hvilke oplæg var der? -
Hemingway
ForumindlægEr der nogle som vil rette og gennemlæse min skriftlige aflevering. Først læs opgaveformuleringen og de som er interesseret kan skrive tilbage og jeg sender mit dokument -
mat
ForumindlægHej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal?? -
Fransk B-niveau hvordan gik det?
ForumindlægHey!ville bare lige høre hvordan det gik med den skriftlige eksamen i fransk på B-niveau. Synes selv at teksten var okay, skrev selv B1, og C2 synes det var dem jeg bedst kunne skrive om. -
kemi eksamens opgave
ForumindlægEkspert Søges til kemi..jeg har problemer med at lave struktur fomlen for dimethyldiazen som har formlen CH3NNCH3. Opgaven er fra skriftlige eksamen i Maj 2003,opgave 3. -
Hvilke notater vil være godt at have med til 8. klasses terminsprøve?
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i skriftlig matematik (problemregning/færdighedsregning). Hvad skal jeg især have øvet mig på? Kunne være rart, hvis der var nogle der lige ville give mig et par råd.Mvh. Tonni. Fortsat god søndag. -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejsaJeg tænkte på om det nu er muligt at læse de forskellige karaktergennemsnit og udtalelser angående de skriftlige eksamener... Altså sådan hvor godt folk over hele landet har klaret sig... Og hvor kan man finde det?Er ikke lige helt ind i det uvm.dk -
Formaten
ForumindlægHvordan skal formaten på en dansk historie opgave være? Altså skrift størelse er 12 med Times new roman, ikke? Og er der så noget om, at den skal have dobbelt linje afstand, eller 1,5 eller? -
De syv ildofre eller hvordan Poul lærte Laudrup finten.
ForumindlægHejDer skulle vel aldrig være nogen, der kunne fortælle et fyldigt referat af denne bog, eller måske kunne jeg være heldig, og der var en der havde et referat liggende på skrift?På forhånd tak. -
SSO, værnepligt
Forumindlægville lige høre om der er nogen som ved om værenpligtens indførelse i Danmark og generelt værnepligtens historie gennem tiden kunne være et emne til den større skriftlige opgave??eller om nogen har andre spændende forslag??
