Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18481 til 18500 af 153957
-
Optagelsesprøve!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
rettelse af dansk stil haster
Forumindlæger der nogen som vil kigge min danske stil igennem på 2 sider da jeg ikke er så god til det skriftlige,det haster da jeg skal aflevere den imorgen . Har virkelig brug for en der vil kigge den igennem. -
Optagelsesprøve!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
Antal eksamner
ForumindlægJeg tænkte på, hvor mange eksamner man skal op i 2.g, hvis man allerede har været op til en i 1.g? Er det 2 eller 3 eksamner man skal vedlægge? Og er det sådan at man har højere sandsynlighed for at komme op i skriftlig end mundtlig? -
Adgang til videregåendeuddannelse
ForumindlægI gymnasiet fik 00 i både mundtlig og skriftlig dansk afsluttende årskarakter. Jeg fik dog 7 til den skriflige eksamen, men var ikke oppe mundligt. Har jeg bestået dansk? -
Forvaltningsret
ForumindlægSkal snart til skriftlig eksamen i forvaltningsret og vil meget gerne se nogle gode eksamens- eller opgavebesvarelser for at få øvelse. Ligger du inde med det vil det være super hvis du vil dele - jeg vil gerne betale for en kopi :) -
Delprøve 1 - mangler opgaver
ForumindlægHej! Jeg skal snart op til egelsk b skriftlig. Jeg ønsker at øve mig på delprøve 1 :) hvis der er nogle der har dem liggene ville jeg meget gerne have dem, til at øve mig på! Hilsen hende der snart skal op -
Kemieksamen
ForumindlægHej Jeg skal om nogle få dage op i skriftlig kemi og vil derfor gerne øve mig. Er der nogen, der har nogle gamle eksamenssæt 2013-2015 eller ved hvor jeg kan finde dem? Tak på forhånd :) -
PRODUKT??!
Forumindlæghej jeg skal lave OSO nu og jeg har lavet den skriftlige del men mangler et produkt jeg har om at blive ELEKTRIKER og har ingen anelse om hvad mit produkt skal være så please hjælp mig hurtigst muligt!!! -
Tidligere stillede eksamenssæt i matematik? (HHX - C Niveau)
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal snart op til den skriftlige matematik eksamen, og derfor vil jeg gerne spørge om, der er nogen, som har et tidligere stillede eksamenssæt i matematik? (Gerne på c niveau) Tak på forhånd -
bestået?
ForumindlægHej jeg har taget matematik på B . Jeg har fået 7 skriftlig og 2 mundtlig. Spørgsmålet er om jeg har bestået. Det er HF ingen årskaraktere? gennemsnit er det 7+2=9/2?? -
undervisningsministeriets 3g matematik opgaver
ForumindlægUndervisningsministeriet har udgivet et kompendium med en masse eksempler på opgaver, man kan risikere at komme op i til skriftlig matematik til sommer. Er der nogen, der ved om der findes et løsningsark til opgaverne og i så fald, hvor man kan finde dem? -
Mit livs eventyr - H.C. Andersen
ForumindlægEr der ikke nogle der har skrevet opgave om mit livs eventyr, bare indledningen af denne bog? Er ved at skrive en stil nemlig, hvor hæftet med opgaven i er fra dansk skriftlig eksamen 2003.. HJÆLP folkens! -
Samfundsfag
ForumindlægHej Jeg Vil Lige om nogen af jer 3 gere der har været til Skriftlig termins prøve i samfundsfag med den nye reform. Får Man en tidligere eksamen opgave? Tak På forhånd . -
Venstre justere eller noget andet?
ForumindlægHej i morgen skal jeg op i terminsprøve i 9. klasse, i dansk skriftlig fremstilling. Mit spørgsmål er om hvordan jeg skal justere siden. Skal den venstre justeres, højre justeres, eller noget helt andet -
Word justere?
ForumindlægHej i morgen skal jeg op i terminsprøve i 9. klasse på , i dansk skriftlig fremstilling. Mit spørgsmål er om hvordan jeg skal justere siden. Skal den venstre justeres, højre justeres, eller noget helt andet -
Kildehenvisning til mundlig kilde
ForumindlægHvis man i forbindelse med sin SRP-opgave har været ude for at snakke med en person fra den virksomhed, man skriver om, og derfor har fået nogle informationer, som man så ikke har på skrift, hvordan kildehenviser man så til det? På forhånd tak :) -
hjææælp til at forkorte!! :(
ForumindlægHej alle, er der nogle som vil hjælpe mig med at forkorte en skriftlig opgave i dansk , med blot 200 ord ?? :/ Den skal afleveres imorgen, og det haster derfor!! Send endelig en besked, og så sender jeg opgaven. -
Ret linie
ForumindlægHej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det? -
Eksamen
ForumindlægHej alle Skal op til skriftlig matematik b om 7 dage, noget jeg skal være opmærksom på? Hvis I sidder med nogle gode tips må I gerne dele dem. Og jo, skal nok huske vand og læse op.
