Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18521 til 18540 af 35989
  • Nietzsche - filosofi

    Forumindlæg
    Hej...Er er en der kan hjælpe mig med hvad jeg skal komme ind på i en tekstgennemgang (eksamen) af Nietzsches tekst "Det gale menneske"?
  • Sidste gode råd

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p
  • Thise case med IT.. IT-sikkerhed

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været oppe eller kender nogen der har været oppe til denne eksamen og fremlagt om Thises IT-sikkerhedspolitik..?Er problemet stort nok eller er det for blødt..?
  • Skal man give et referat?

    Forumindlæg
    til eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om?
  • islandske sager

    Forumindlæg
    hej!er der nogle herinde der har en såkaldt analysemodel til islandske sagaer, da jeg skal til eksamen imorgen og det er det eneste jeg mangler!!TAK:D
  • Phosphat i spildevand

    Forumindlæg
    HejJeg mangler en grænseværdi for phosphat i spildevand, da jeg lige mangler at lave det sidste af en rapport til eksamen i morgen.
  • Raketligningen

    Forumindlæg
    Hvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak.
  • En besvarelse tak!

    Forumindlæg
    Er der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak!
  • Hvad med årskarakteren?

    Forumindlæg
    ALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud?
  • Moonie

    Forumindlæg
    Haaii har du skrevetr noget om bogen "Moonie"? Eller ved noget om selve moonie bevægelsen.., skal nemlig bruge det til eksamen!
  • Bilag - AT

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ?
  • Skal alle problemstillinger læses op?

    Forumindlæg
    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget?
  • HJÆLP MIG PLZZ

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen herinde som ved hvilke stykke der er vigtigt at læse op fra Hans og Grete til eksamen Tak på forhånd :)
  • Den moderne opfattelse af atomet

    Forumindlæg
    Hej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias
  • Polynomier

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal forstille mig at jeg skal op til eksamen om polynomier, hvordan skal jeg så gribe det an? Hvad skal min disposition indeholde?
  • IØ Mundtligt

    Forumindlæg
    Skal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante.
  • Analyse af Tepotten

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila.
  • hjælp til hekabe...

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe?
  • das verbotene Zimmer

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter.
  • hvad er en foton?

    Forumindlæg
    hej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det?