Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18521 til 18540 af 35989
-
Nietzsche - filosofi
ForumindlægHej...Er er en der kan hjælpe mig med hvad jeg skal komme ind på i en tekstgennemgang (eksamen) af Nietzsches tekst "Det gale menneske"? -
Sidste gode råd
ForumindlægHej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p -
Thise case med IT.. IT-sikkerhed
ForumindlægEr der nogen der har været oppe eller kender nogen der har været oppe til denne eksamen og fremlagt om Thises IT-sikkerhedspolitik..?Er problemet stort nok eller er det for blødt..? -
Skal man give et referat?
Forumindlægtil eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om? -
islandske sager
Forumindlæghej!er der nogle herinde der har en såkaldt analysemodel til islandske sagaer, da jeg skal til eksamen imorgen og det er det eneste jeg mangler!!TAK:D -
Phosphat i spildevand
ForumindlægHejJeg mangler en grænseværdi for phosphat i spildevand, da jeg lige mangler at lave det sidste af en rapport til eksamen i morgen. -
Raketligningen
ForumindlægHvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak. -
En besvarelse tak!
ForumindlægEr der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak! -
Hvad med årskarakteren?
ForumindlægALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud? -
Moonie
ForumindlægHaaii har du skrevetr noget om bogen "Moonie"? Eller ved noget om selve moonie bevægelsen.., skal nemlig bruge det til eksamen! -
Bilag - AT
ForumindlægNogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ? -
Skal alle problemstillinger læses op?
ForumindlægJeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget? -
HJÆLP MIG PLZZ
ForumindlægHej. Er der nogen herinde som ved hvilke stykke der er vigtigt at læse op fra Hans og Grete til eksamen Tak på forhånd :) -
Den moderne opfattelse af atomet
ForumindlægHej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias -
Polynomier
ForumindlægHej Jeg skal forstille mig at jeg skal op til eksamen om polynomier, hvordan skal jeg så gribe det an? Hvad skal min disposition indeholde? -
IØ Mundtligt
ForumindlægSkal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante. -
Analyse af Tepotten
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila. -
hjælp til hekabe...
ForumindlægJeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe? -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
hvad er en foton?
Forumindlæghej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det?
