Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18561 til 18580 af 42938
-
HJÆLP!!
ForumindlægHej,jeg skal (også) til latin eksamen (1.g) i næste uge, og har virkelig brug for hjælp.- Er der nogle der har været oppe der kan fortælle hvordan det foregår og om det er så sk... svært som det lyder??- Er der nogle der kan forklare hvordan man kender forskel på en bi- og en hovedsætning? (og hv... -
TI-89 Titanium
ForumindlægHej. Jeg har matematik A på gymnasiet og selvfølgelig ejer af en TI-89 Titanium. Jeg kender dog ikke vanvittigt meget til maskinen, og ved slet ikke alt det den kan. Kan den egentlig regne alt ud såsom vektor opgaver, differentialligningsmodeller og hvad der ellers hører til i et typisk eksamens... -
GLOBALISERING HVAD ER DET? (SAMFUNDSFAG)
ForumindlægHej :-) Jeg står og skal op til samfundsfags eksamen på onsdag... Jeg har læst mine opgivelser og fundet alle mine noter frem... Jeg kan bare ikke finde mine noter omhandlende globalisering og da hjemmesider fra google ikke rigtigt hjælper mig til at finde ud af hvad det er, ville jeg lige spørge... -
Vektorregning
ForumindlægHej,Jeg har problemer med en opgave fra et eksamenssæt fra 2002, 3-årigt A-niveau på gym.Det er opgave nr. 4 fra følgende sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-3.PDF(tror næsten det er nemmest at have henvisning til PDF'en, da der er en illustration som måske er ... -
gl- Matematik B Studentereksamen
ForumindlægHej alle Fredag den 25. maj 2012 var jeg til skriftlig eksamen i Matematik på B niveau. Jeg plejer godt at kunne løse de stillede opgaver i delprøven med hjælpemidler, men dette sæt havde jeg ret svært ved... Jeg synes mange af spørgsmålene var formuleret på en forvirrende måde.. Har I de... -
Formal analyse og betydnings analyse
ForumindlægHej Studieportalen, jeg står i den situation at jeg skal lave en formal analyse og en betydningsanalyse af et billede jeg selv har malet.. Men synes det er rigtig svært da når jeg selv har malet det, kunne godt bruge nogle gode fagbegreber i analysen, men hvis der er en der ville lave analysen af... -
Repetition skriftlig kemi
ForumindlægHej! Jeg skal her om 2 uger til skriftlig kemi eksamen, og tænkte på om der måske var nogle som havde nogle gode tips, og ideer til hvordan man kunne repetere, og hvordan i evt selv gør/har gjort. Er selvfølgelig klar over at man bare kan gennemlæse sine kemi bøger, men det er jo ikke altid ting... -
Adam Oehschläger
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart op til min dansk eksame. Og ville være rart at vide, hvordan Adam som person er og hvad der gør at man kan se at det er en af hans værker? Han levde jo i guldalderen(1800-1850), hans digte og værker var også præget af meget rommantik osv. - ps, har læs på nettet -
5 minutter
ForumindlægEr det virkelig rigtigt at talen man skal fremlægge i engelsk eksamen i starten, absolut kun må være på 5 minutter. Min lære siger at den skal være præsict på 5 min og her taler jeg ikke 20 sek over elle under. men det virker underligt at den ikke må være over 5 min. Hvad mener I? -
Hjælp med disposition!
ForumindlægSidder her og laver deispositon(er) til min kommende FSA eksamen på torsdag, men er dog stået helt af, er nærmest fortabt! Jeg fik a min lærer at vide at man ville komme op i emnerne fra bogen og ikke afsnittene.. Skal jeg så lave disposoion til HVERt emne? Der er 27 emner :( Så jeg skal altså ... -
Kan man dumpe i gymnasiet på baggrund af eksamener?
ForumindlægHej, jeg står i den situation hvor jeg frygter for at jeg ikke består min matematik eksamen. Hvis jeg skulle være så uheldigt og dette skulle ske, kan jeg så risikire ikke at få huen på? Jeg har pt. et snit på 7,5 ellers, og ser ikke nogen grund til at det skulle gå nedad. Håber i kan hjælpe -
Forskel?
ForumindlægEr der nogen der kan sige mig hvilken forskel komma gør? All the students who had not passed the exames left early. All the students, who had not passed the exames, left early. Den første betyder vel : Alle eleverne der ikke har overstået eksamerne gik tidligt. Men hvad bliver forskellen med ko... -
Fremtiden
ForumindlægJeg er meget på bar bund ang. vores AT-årsprøve her i 2.g. Vi har fået samme emne som 3.g'erne har til deres eksamen: Fremtiden - visioner og forudsigelser. Er der nogen der kan komme med eksempler på fagkombitioner og emner! Har virkelig desperat brug for lidt hjælp :) -
Bioanalytiker uddannelse
Forumindlæghej vil meget gerne læse til, Bioanalytiker. Men er ik helt færdig med min hf, mangler næste år. jeg har alle kravene altså kemi c og biologi c, vil de have. Kan jeg så godt kom ind alligevel, selvom jeg ikke har afsluttet min fag/eksamen. og måske tag dem om aften? håber for svar -
Karaktere
ForumindlægHej.. jeg har et snit på 3.4 hehe.. Men jeg er faktisk ligeglad og mere interresseret i hvad jeg egentlig kan gå op og få i min sidste eksamen.. min sidste eksamne er samfundsfag på A niveau.. Kan jeg godt få 03 i WORSE CASE SENARIO.. eller hvor meget falder min karakter hvis jeg får 00 eller... -
Kviksølvs spektrum
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, og på mit spørgsmålsark står der at jeg skal komme ind omkring kviksølvs spektrum. Jeg ved at det ca. har noget et gøre med at lade en kviksølvslampe lyse ind mod et optisk gitter, og se på de farver der kommer? Men det er faktisk alt jeg ved? Hvis der var nogle de... -
Hvor meget må man rette i afleveret synopsis?
ForumindlægJeg er i den uheldige situation, at jeg ikke føler, at mine problemstillinger lægger op til det jeg gerne vil med mit AT. Derfor har jeg tænkt noget over, om man godt må ændre i problemstillingerne, hvis man blot oplyser det, når man kommer ind til eksamen - ligesom hvis man har nyt materiale ? ... -
HASTER! funktionsanalyse
ForumindlægHej jeg har lige bruge for hjælpe til at bestemme monotoniforholdet og ekstrema for en polynomiumsbrøk for denne her eksemple: f(x)= x^2+2x-8/3x+6 f’(x)= 3x^2+2x+36/(3x+6)^2 hvor d<0 for tælleren Håbe virkelig i kan hjælp, skal bruge den til eksam imorgen -
TIL ALLE STUDENTER
ForumindlægHej alle studenter :) Jeg har selv fået min hue idag og vil ønske alle stort tillykke med deres hue også. Denne tråd er oprettet for at studenter kan skrive til andre studenter- skriv om din sidste eksamen, sidste karakter, en fed gymnasieoplevelse eller noget helt andet :) -
#Virksomhedsøkonomi brug for noter
ForumindlægHej folkens.. der skulle tilfældigvis ikke være en gavmild person, som har en VØ niv. B eksamens opgave fra 2013 fra torsdag d. 15 aug, som handler om: - Gyldendal A/S - Engrosvirksomheden Kontor A/S - produktionsvirksomheden NewArt - Virksomheden Auto A/S Det ville være meget dejligt, ...
