Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18681 til 18700 af 35989
-
Hjææææælp!
ForumindlægHvad fanden gør man når man mister sin tekst som man skal op i til eksamen. Den hedder "Arbejde til alle" Og jeg kan simpelthen ikke finde den på nettet? Hjæææælp! -
Fransk eksamenssæt
ForumindlægNogle der har været op i Fransk fortsætter A Eksamen 2015 og har sættet, eller ved hvor jeg kan finde det :-)? -
Hjælp!
ForumindlægEr der nogen, der kender en hjemmeside,hvor der er græske ord, som jeg kan bruge, når jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab. Eller er der nogen, der kender til nogle græske ord? Tak på forhånd! -
"Tea with the birds"
ForumindlægHar fået denne tekst opgivet til eksamen,hvis nogle har lavet en opgave eller har noter til denne novelle vil jeg være mig taknemmelig. -
HJÆLP til perspektivering!
ForumindlægHej. Sidder og skal sammenligne folkevisen "Germand Gladensvend" med folkevisen "Agnete og Havmanden" til min kommende eksamen. Kunne godt bruge et par eksempler! Tak på forhånd :-) -
HJÆLP til fortællersynsvinkel hurtigt!
Forumindlæghej jeg skal til eksamen på onsdag og jeg sidder med et eventyr og jeg er i tvivl om hvad de forskellige fortællersynsvinkler hedder. så hvis der nogen der vil hjælpe kunne det være godt ;). -
Haster!!!
ForumindlægEr der nogle, der var oppe i oldtidskundskab, som kan fortælle, hvordan eksamen foregår. Trække man bare et papir, hvor der står Ødipus og fortæller eller hvad? -
Illustreret viden som kilde
ForumindlægHej, Jeg skal senere i dag op i AT eksamen, hvor jeg skal beskrive lidt kilder. Hvordan vil I se "Illustreret viden" som en kilde? Pålidelig, upålidelig - og hvorfor? -
Hjælp til retningen af tysk!
ForumindlægHej! jeg leder efter en person, der vil hjælpe mig med at rette min tysk eksamen? Den fylder kun 1. siden! -
Modsætningsanalyse
ForumindlægHey, dansk eksamen snart, nogen der kan hjælpe??! Hvordan laver man en MODSÆTNINGSANALYSE? Tak på forhånd, Mvh Taia og Nynne -
Hvordan gør i ?
ForumindlægHejsa folkens :) Jeg ville bare høre hvordan folk har eller har tænkt sig at gribe deres AT-eksamen an? Har i gennemgået alle delkonklusioner eller har i fokuseret på en eller hvordan? -
titrekurve
Forumindlæghej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak -
analyserende
ForumindlægEr der nogen, der har analyseret Sprinfyrene. Det er en H.C.Andersens eventyr og har også udgivet til eksammen sidste år. Hvis nogen har den, vil jeg meget gerne have hjælp. -
IgA
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på fredag, og har om underernæring. Når man er underernæret har man en nedsat produktion af IgA-antistoffer. Hvad bevirker det i kroppen? -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej Jeg vil gerne øve mig lidt til min Mundtlig matematik eksam Har I nogle øvelser som jeg kan øve mig til ??? -
2015-planerne
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen her på fredag, og vil gerne vil være forberedt på det værste ;) Mit spørgsmål er: Hvordan vil FN opnå 2015-planerne? -
Hvordan bruger man et oscilloskop
ForumindlægHej jeg skal til eksamen på mandag og jeg ved ikke lige hvordan man bruger et occilloskop det er med i to af de emner jeg risikere at trække er der nogle som kan hjælpe? -
Hvilken Model
Forumindlægjeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag? -
BIOLOGI HJÆLP
ForumindlægSkal op til biologi eksamen A niveau.. er der nogen som har været op i 2009 eller 2010, som kan sende deres sæt med svarene.. Så jeg kan se hvordan den fungere..?? -
Engelsk HTX A
ForumindlægPå baggrund af den udarbejdede synopsis, skal vi fremstille et fremlæg til den mundtlige eksamen. Skal denne frelæggelse tage udgangspunkt i det, som vi har skrevet om i synopsen, eller skal den gå udover dette?
