Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 18701 til 18720 af 36784
-
Hjælp til dansk!!!
ForumindlægHvad er fiktion? Hvad er litteratur - Historie? Hvad er et forfatter skab? Hvad erEsay - genren? Hvad lyrik som genre? Hvad er danskhed mellem kulturer? -
Hvad er en artikel?? 30 sekunders hjælp =)
ForumindlægHej allesammen! Hvad er en artikel, ikke en artikel som er en historie, men artikel, som f.eks. substantiver er navneord, adjektiver er tillægsord! Hvad er artikel så??? HJÆLP DET HASTER -
HASTER - primus
ForumindlægHej alle. Jeg kan ikke finde min primus, og jeg har virkelig brug for at vide hvad teori og hvilken metoder man bruger indenfor historie? -
eksamen
Forumindlægdaaaaamn historie eksamen på onsdag? nogle gode råd, eller links, alt kan bruges!!! trust me -
HJÆLP!!=)
Forumindlæghej..sidder og læser til historie, men kan ikke rigtig finde ud af hvad lavkonjuktur egentlig er..er der nogen af jer andre der ved hvad lavkonjuktur er? -
Bruttofaktorindkomst
Forumindlæghej jeg er igang med at læse op til historie og er stødt på begrebet bruttofaktorindkomst. er der nogen, der kan hjælpe mig med at definere dette begreb?på forhånd mange tak -
Udsagn
ForumindlægKan man analyse en tale af bush når man arbejder med historie samfundsfagligt i AT? Håber virkelig på et svar. Er rundforvirret! -
Columbus - Engelsk?
ForumindlægHvordan kan man bruge Columbus engelskfagligt i AT? Har været igang med masser af Historie, men er på ganske bar bund mht. engelsk delen :( -
Nazisme?
ForumindlægJeg skal op til årsprøve i historie og vil blive enormt glad, hvis der nogen, som har nogle notater til bogen "Det tredje rige" af Peter Frederiksen.Kathrine. -
Die Falle - Nogen som har den!?
ForumindlægJeg leder efter et referat eller lign. af historien Die Falle, skrevet af Wolfdietrich Schnurre..Håber der er en der har den! -
Frankenstein
ForumindlægHey folkens..Jeg forstår simpelthen ikke hvem Frankenstein er.. nogen der lige kan fortælle mig hans historie??? -
hjælp til auto-stop(spansk novelle)
Forumindlægjeg har læst de tre første sider af historien og kan ikke nå det sidste til imorgen.... hvad sker der i slutningen? -
Metoder
ForumindlægHej jeg skriver AT opgave i Spansk og historie. Og er meget i tvivl om hvilke metoder jeg skal bruge? Jeg skriver om Columbus og hans opdagelser, og har analyseret og fortolket nogle forskellige tekster, og har brugt kildekritik i historie, men er meget i tvivl om det er en induktiv eller dedukti... -
hjælp til avant le deluge???
Forumindlægnogle der har læst avant le deluge?hvad er pointen i historien? tror ikke helt jeg har forstået den.jope -
hjælp til avant le deluge???
Forumindlægnogle der har læst avant le deluge?hvad er pointen i historien? tror ikke helt jeg har forstået den.jope -
The package- short story
ForumindlægNogen, der har læst historien "The Package" og eventuel kan give mig en personkarakterisktisk af Earl Fenton? :) på forhånd tak. -
Hvordan blev Rusland kommunistiske?
Forumindlæghej alle jeg er igang med en historie stil: om Om Rusland. hvornår de blev kommunistiske? og hvordan? og bl.a ændrede navn til sovjetunionen? det vil være en rigtig stor hjælp MVH Marie -
Definitionen på lykke.
ForumindlægHvad er definitionen på lykke efter jeres mening? Kender I historien bag det? Hvad mener videnskaber om det? Behøves ikke svare på allesammen, hvis I ikke vil eller ved. -
3.g opgave - forslag
ForumindlægHej!Jeg håbede på der var nogen der kunne komme med gode idéer til den store skr. opg. i 3.g!! Inden for emnet historie vel og mærket.. -
et hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne skrive om holocaust i biologi og historie. Men hvordan skal jeg inddrage biologi metoder? :)
