Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18721 til 18740 af 35989
  • Produkt til historie.

    Forumindlæg
    Hej, Vi skal op til mundtlig eksamen i historie, hvor vi har om emet Cubakrisen. Vi mangler lidt idéer til et produkt, så ville bare høre hvis I havde idéer som I ville dele med os.
  • Mutation

    Forumindlæg
    Hej! Sidder lige nu til 24-timers eksamen. Nogle der kan hjælpe med at forklare hvorfor det er vigtigt at der kan foregå DNA replikation
  • Analyse af livskrampe Torben Lange

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der evt. nogen der ligger inde med en analyse af livskrampe? Skal nemlig til eksamen her lige om lidt, og er lidt på bar bund. Hjælp modtages med kyshånd. Rikke :)
  • Perspektivering!! HJÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg har om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne og jeg skal perspektivere den med Den Grimme Ælling, er der nogle som kan hjælpe? Jeg har eksame i morgen!!!
  • eksamenssættet maj 2006 HH

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan være behjælpelige med opgaver fra eksamens sættet maj 2006, og så skulle det meget gerne være fra HH.. håber i vil hjælpe
  • Hvordan udtaler man..

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen imorgen, og er blevet i tvivl om hvordan man udtaler Giddens, som i Giddens teorier. Hårdt eller blødt d?? Tak på forhånd :-)
  • Olieækvivalent?! - Naturgeografi (B).

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen i Naturgeografi i morgen - og i tilfælde af at de sprøger mig, hvad en olieævivalent er, så har jeg på nuværende tidspunkt et problem... Så kan I fortælle mig, hvad det helt præcist er? På forhånd tak:)
  • Grammatik i oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der kunne kigge det her igennem for mig? Det er ikke en del af en aflevering, men noget jeg har oversat frivilligt, da jeg er meget nervøs for min nærtforestående eksamen.
  • hvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner

    Forumindlæg
    hvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner? skal brug det til eksamen, hvis nogen kan svar på den :)
  • karakter

    Forumindlæg
    Hej jeg har et kort spørgsmål hvis man går på gymnasiet og fx har fået 12 til eksamen og i årskarakterne har fået 7 bliver de karakter så lagt sammen også divideret?
  • Paradisæblerne - Budskab

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i morgen op i dansk mundtlig eksamen, og kan ikke finde ud af budskabet i Martin A Hansens Paradisæblerne Håber på svar :-) På forhånd tak.
  • Gamle /nye testamente.

    Forumindlæg
    Religion 9 kl. det gamle/nye testamente hvad er typiske eksamens spørgsmål til netop testamenterne ??
  • Hjælp mig :) disposition .

    Forumindlæg
    Hejsa:) er der ikke en der vil hjælpe mig med min engelsk eksame dispositon ? please :) det skal afleveres imorgen til vores censor .
  • Supplerende Materiale?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt usikker på, om man til mundtlig biologi eksamen på b-niveau skal have supplerende materiale med, eksempelvis i form af figurer/tabeller?
  • hjælp med at finde tekst/reklame el. lign.

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i fransk eksamen og skal have en tekst som jeg skal perspektivere til, det skal handle om fritid (helst unge) og det skal være på fransk. på forhånd tak.
  • Facebook?

    Forumindlæg
    Hej Alle :-) Er der en sammenkobling mellem Anthony Giddens teorier om de sociale areneaer og facebook? Skal til eksamen imorgen, har brug for en masse guldkorn.. HJÆÆÆÆLP!!
  • Facebook og Giddens teorier?

    Forumindlæg
    Hej Alle :-) Er der en sammenkobling mellem Anthony Giddens teorier om de sociale areneaer og facebook? Skal til eksamen imorgen, har brug for en masse guldkorn.. HJÆÆÆÆLP!!
  • Hjælp til reklameanalyse

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen og har trukket reklamer Jeg har valgt denne reklame https://gyazo.com/a9304680dad2347d85a3d2973c16f2c5 Jeg har brug for hjælp til at finde linjer og symboler. Tak på forhånd :)
  • Uddannelse på tysk?

    Forumindlæg
    Ja overskriften siger det hele? Hvordan siger man "uddannelse" på tysk.. det må ikk være abitur. altså studenter eksamen.
  • Primær/sekundær

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op til dansk eksamen. jeg vil gerne spørge om der er nogle der ved, hvad forskellem mellem sekundær og primær betydning er.