Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18741 til 18760 af 47925
-
eksamenssæt AKUT
Forumindlægjeg vil rigtig gerne øve mig ekstra til min mat eksamen, og kigge på opgave eksempler, men jeg har lidt svært ved at finde gamle eksamenssæt fra tidligere år, nogle der ved hvor det kan findes? -
Den svage barn
ForumindlægHej jeg skal eksamen på mandag i dansk . har trukket Det svage Barn af Frank Jæger som jeg skal alnalyse og pepektvier til " det smukke ved Danmark ? har i nogen notater til Det svage Barn af Frank jæger ?? Taak på forhånden -
perspektivering af fyrtøjet
ForumindlægHej allesammen jeg skal op i dansk mundlig eksamen imorgen. og jeg har om fyrtæjet men, jeg skal perspektivere Fyrtøjet til, en af H.C. Andersens eventyr, "fem fra en ærtebelg". nogen der kan hjælpe mig, hvad jeg skal skrive om det:) -
Hue eller ej
ForumindlægHej. Jeg har min sidste eksamen i denne uge and forventer min hue. Min mor ønsker at være der, når jeg kommer ud af eksamener og prøver min hue på. Det er meget vigtig for hende. Ville ikke skolen lade mig vide, om jeg ikke vil få det før hånd? -
Oplæsningsstykke kortfilmen "Eksamen"
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet kortfilm til dansk mundtlig eksamen, og har valgt kortfilmen "Eksamen" af Eddie Thomas Petersen. Jeg skal have et oplæsningsstykke, men er totalt på bar bund ifht. hvad jeg skal vælge. -
Det periodiske system
ForumindlægJeg er blevet i tvivl imens jeg sidder og læser til eksamen.. Hvad når man skal sige hvor Fe ligger i det periodiske system. Siger man så hovedgruppe 2 i undergruppen 8. Eller er det kun undergruppe 8??? + Perioden 4 fx som Jern jo også ligger i.. Hvad meners der med det?? Og er det vigtigt?? -
Musik terminsprøve
ForumindlægHello.Skal op til skr. terminsprøve onsdag, så ville lige høre om hvad folk der har musik A-niveau herinde bruger, hvis der altså er nogen der bruger computer, af hjælpemidlier, altså hvilke programmer er gode at have til musik eksamen, og hvilke er ikke så gode?//Mads -
Ekstemporaltekst
ForumindlægHejJeg skal op i tysk eksamen (2.g fortsætter), og jeg ville øve mig på at oversætte nogle ekstemporaltekster. Men hvor kan jeg finde nogen som allerede er blevet oversat? Håber I kan hjælpe mig.Tak på forhånd,Mr_Mo -
Trækker det mit gennemsnit ned?
ForumindlægHej Jeg går i 3.g og jeg er blevet sat op til alle afsluttende fag til eksamen, hvilket betyder at jeg ikke får nogen årskarakterer. Er der nogen der ved om det trækker ned i ens samlede gennemsnit? -
Biologi
ForumindlægHejsa jeg er igang med, at afslutte min 3.g, Vil høre om der ikke er nogen, som vil tage min skriftlig eksamen i biologi da jeg ikke selv kan finde ud af faget og er afhængig i at få gode karakter. Og selvfølgelig betaler jeg gerne for det. -
Har du et gammelt eksamenssæt?
ForumindlægJeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :) -
Snyd?
ForumindlægHvis jeg gemmer noge internetsider på min comouter, som jeg bruger til skriftlig eksamen, betragtes det så som snyd, hvis eksamensvagterne opdager det? Jeg er jo ikke på internettet, jeg har bare gemt nogle sider derfra. -
Særlige vilkår/fuldt pensum
ForumindlægHej :) Jeg går i 3.g, og er nervøs for at blive indstillet til at skulle op til eksamen i alle fag til sommer (altså så mine årskarakterer slet ikke tæller). Er der nogen, der har erfaringer med det, og vil fortælle hvor meget fysisk/skriftlig fravær i havde, for at det skete? :) -
underviser i mat søges
ForumindlægHey, jeg er igang med matematik på B niveau og skal til eksamen om en måned.. søger en som har lyst til at hjælpe lidt med opgaver og forberedelse en gang eller to om ugen.. mht til betaling kan vi tale om hvad der er fair.. ;) -
Eksaminationen ved AT
ForumindlægPå Ug.dk står der, at eksaminationstiden ved AT-eksamen er sat til 30 minutter. Er der af disse 30 minutter sat tid af til spørgsmål og dialog mellem eksaminator og elev? Er det evt. klogt selv at gøre det? -
Strålegang
ForumindlægHej! Vi har fået en opgave for, som vi er gået lidt fast i :/ Så ville høre om i ikke kunne give nogle hints til hvordan man laver skidtet :) Det er opgave 6 strålegang i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-7-1.pdf Mvh. Klas -
Skriftlig Dansk
ForumindlægHej. Skal snart op til skriftlig dansk eksamen, og kunne virkelig godt tænke mig, at kigge på nogle opgavesæt - men kan ikke finde nogen. Har været inde og kigge på EMU, men der findes heller ikke nogen. Hvor kan jeg finde nogle? -
karakterer
Forumindlæghey er der ingen steder man kan se sine karakterer fra skriftlig eksamen lige så snart de kommer så man ikke skal vente på den officielle udlevering fra skolen? nu er eksamensdatabasen jo åbenbart lukket? :( syntes det var rart at kunne se dem løbende.. findes der andre steder? -
HF-flex
ForumindlægEr der nogle, der kender et andet sted end Århus, hvor man kan tage HF Flex i kemi på et halvt år? Dvs. med eksamen til december? Jeg har forsøgt forgæves at søge. -
Fagligvurdering
ForumindlægEr der nogle hf-enkeltfags elever, som har fået fortaget en faglig vurdering istf. eksamen i faget historie? Hvordan var det? Hvor meget spurgte læreren indtil pensum, udover det selvvalgte emne man fremlægger? Var det svære spørgsmål?
