Søgning på: matematik A eksamen. Resultater: 18801 til 18820 af 178712
-
AT EKSAMEN HJÆÆÆÆLP
ForumindlægJeg har afleveret en synopsis hvor jeg kun har 1 tabel med i, men nu har jeg fundet en tabel til, hvis den ikke står på synopsen må jeg godt bare gå ind til fremlæggelsen og sige at jeg lige har fundet den tabel? Eller har de krav på at den skulle have stået i synopsen? -
BIOLOGI EKSAMEN MENDEL!
ForumindlægHar trukket spørgsmålet: Rredegør for Mendels betydning for genetikken, og forklar herunder de forskellige nedarvningsmønstre. Forklar desuden, hvordan gener kan forandres. Hvordan griber jeg det an? Hvilken betydning har Mendel haft for genetikken? Jeg ved godt de forskellige nedarvningsmø... -
lidt hjælp til min kommende eksamen.
Forumindlægder er en sætning, som jeg ikke helt forstår. sætningen lyder på: Forklar syre-basebegrebet og redegør for begreberne syre- og basestyrke - såvel kvalitativt som kvantitativt. jeg forstår ikke det sidste det med "såvel kvalitativt som kvantitativt". på forhånd tak. -
Tysk eksamen 2011 10.klasse
ForumindlægHej :) Jeg skal op i tysk her torsdag d. 16/6 2011 :) Jeg har valgt to tekster, som jeg vil fortælle om, men der er noget, som jeg er lidt i tvivl om. Det lyder til på min lærer, at man kun må bruge de tekster man har valgt og at man skal fortælle udfra dem, men jeg troede, at man også gerne mått... -
Tysk mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan skal jeg fremlægge min udtrukne tekst? Det er et eventyr, (die prinzessin und der Hirte) og emne: beziehungen.? -
Fysik B - Eksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at fortælle om disse ting ? Atomkernens opbygning, kerneprocesser, jagten på transuraner, fissionsprocessen, Einsteins ligning, massedefekt, bindingsenergi, energigevinst ved fission, Manhattanprojektet. Ved ikke rigtig noget om det meste så hvis i kan fortælle hvad d... -
NV afsluttende rapport(eksame)
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op i en afsluttende nv prøve på fredag.. Vægten skal ligge på min fysik rapport.. Jeg skal forberede mig derhjemme og fortælle 5-7 min. om min rapport.. Det der lægges vægt på er at jeg skal gøre rede for forløbets formål, gøre rede for udførelsen af de prakti... -
Mundtlig eksamens aflevering
ForumindlægHar en opgave vedr. parabler. Jeg skal bestem fortegnet for hvert af tallene c, b og d, hvor d betegner deskriminanten. (parablen er vedhæftet). Er ikke helt på bølge længde med opgaven, så håber en eller flere af jer, vil give jer tid til, at hjælpe. Takker mange gange på forhånd :) -
Forberedelse til mundtlig eksamen
ForumindlægMit spørgsmål er egentlig bare, hvordan I forbereder jer til mundtlige eksamener? Jeg skrive nemlig altid, alt hvad jeg skal sige ned, som et manuskript, og så øver jeg mig på det, til jeg kan det udenad. Det tager rigtig lang tid, så ville være rart med noget inspiration fra jer, om hvordan i gø... -
Eksamen Tirsdag - Plz help ;)
ForumindlægHvis der er nogle som har notater el.ligende til følgende tekster, er jeg meget interesseret ;) :-BLut und Ehre-Jensites der stille-Kinder sind i Erben-Der Fischer-Thank the Lord-Masken-Die leiden des jungen K-Der teufel mit den drei goldenen HaarenPå forhånd tak ;) -
Lidt spørgsmål inden eksamen...
ForumindlægHer er lidt spørgsmål. Håber der er nogen der vil svare for det ville hjælpe mig meget...1. Hvis man substituerer en alkohol, hvordan kan det så være at det oftest er OH-gruppen som substitiueres og ikke bare et h-atom. Kan der ikke være både en OH gruppe og fx Cl på et molekyle eller skyldes det... -
Dansk mundtlig eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej. Jeg har været så heldig at trække emnet reklamer som mit fordybelsesområde. Men jeg er virkelig i mangel på en reklamefilm med en god dybde og som har et stærkt budskab. Kan i hjælpe mig? -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Om en månedstid står jeg i den situationen, at jeg skal op i fysik/kemi FSA som så mange andre. Min lærer har sagt, at under prøven skal man vise 12 forsøg til det emne man trækker! Jeg synes, 12 forsøg på1,5 time lyder som vanvittig mange, så vil bare høre nogle af dem, som måske har været ... -
HF eksamen 2003!
ForumindlægHej med jer...Er der ingen der ligger inde med en stil fra HF vintereksamen 2003, hæftets overordnede emne er "Globalisering"..Har self søgt her på siden men synes ik jeg kan finde noget?på forhånd tak! -
Karakter i mat. B eksamen
Forumindlægnogen der ved, hvor mange point der skal til at få 9....? -
matricer: skal op til eksamen i morgen.
Forumindlægen der kan hjælpe med dette spørgsmål som jeg har vedhæftet? jeg gætter selv på svaret c. men det er sikkert forkert, er der en der kan hjælpe? -
Mangler bog til eksamen!
ForumindlægHejJeg skal op i mundtlig engelsk. Mit store problem er imidlertid at én af de bøger, hvori nogle af eksamensteksterne står i, er udlånt på biblioteket.Jeg har ikke kunne finde nogen jeg kunne få kopi af, så hvad gør jeg. Der er tale om bogen "Born in the USA", Mathiassen & Nielsen, Fu... -
EKSAMEN! METODE I SAMF!
ForumindlægHej alle kloge hoveder! Jeg har lige et hurtigt spørgsmål angående metode i samfundsfag. Jeg bruger den kvalitative metode, når det er vedrørende interviews osv., men hvilken metode skal jeg bruge, når jeg anvender den såkaldte Björn Molin model i samfundsfag? Er det så lige pludselig den kvantit... -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse). Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
B-niveau eksamen
ForumindlægHej folkens... :) Jeg skal op kemi B-niveau på mandag... Og er ret i tvivl om hvordan eksamenen forløber, og hvor meget man kan nå inde i forberedelse? Nogen der før har været oppe i kemi, som kan hjælp mig med dette? På forhånd tak :D
