Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18861 til 18880 af 45491
-
Synops
ForumindlægJeg har trukket selviscenesættelse i reklamer, og skal derfor analysere reklamen, skygge,solhat og solcreme med frederik fetterlein. Vil det være en god i ide at lave en berettermodel over reklamen, eller er det noget man bruger når det er en film eller en tekst man analysere? - Andreas -
er artikel primær eller sekundær kilde?
ForumindlægHej jeg er i gang med min SSO opgave i historie men der opstod noget da jeg skulle lave analyse delen jeg har en kilde(artikel) om velstand velfærd den skal jeg analysere men kunne ikke rigtig find ud af om det er primær kilde eller sekundær? kan i hjælpe mig ? -
Finanskrise vs Børs krak
ForumindlægHi alle.. Jeg skriver om den nuværende finanskrise sammenlignet med børs krakket i 1929 i fagne IØ/Samtidshistorie. Jeg bliver bedt om at analysere årsagerne til dem begge. - problemet er jeg ved ikke hvordan, og med hvilket analyse model fra IØ. Hjælp -
ALLE, hjælp mig!
ForumindlægHej Alle! Jeg er en fortvivlet pige der har brug for hjælp. Er der nogle der har analyseret el. læst Cajas de cartón af Francisco Jiménez? Hvis ja, kunne du så ikke have lyst til at hjælpe mig med at analysere den? Jeg håber en vil hjælpe mig, jeg har virkelig brug for det! -
Synopse omkring novelle.
ForumindlægJeg har trukket fordybelses området "Kærlighed og det der ligner" og skal nu til at lave min synpose og analyse. Men jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg skal analysere en novelle? Nogen der kan hjælpe, gerne meget hurtigt. Tak på forhånd. -
Se her :-)
ForumindlægHej Alle! Jeg er en fortvivlet pige der har brug for hjælp. Er der nogle der har analyseret el. læst Cajas de cartón af Francisco Jiménez? Hvis ja, kunne du så ikke have lyst til at hjælpe mig med at analysere den? Jeg håber en vil hjælpe mig, jeg har virkelig brug for det! -
wall street vs finanskrise
ForumindlægHi alle.. Jeg skriver om den nuværende finanskrise sammenlignet med børs krakket i 1929 i fagne IØ og Samtidshistorie. Jeg bliver bedt om at analysere årsagerne til dem begge. - problemet er jeg ved ikke hvordan, og med hvilket analyse model fra IØ. Hjælp -
Vedr. DHO
ForumindlægJeg skal analysere 2 tekster i min DHO - mit spørgsmål er bare om jeg skal lave to separerede analyser, og så til sidst flette dem sammen, og skrive om dem i helhed eller hvordan kan man ellers gøre det? håber nogen kan hjælpe! -
Studentereksamen skr. dansk 2004
ForumindlægNogen der var til den? og tilfældigvis skrev om "Garderobedamen"? Jeg har analyseret og fortolket den nu, men vi da gerne se om jeg er kommet frem til det rigtige resultat, ved godt der ligger en opgave herinde, men er der nogen, der evt. vil sende deres opgave eller bare sige hvad de a... -
Er det snyd?
ForumindlægHvis jeg laver en analyse og fortolkning i dansk stil, og jeg bruger sekundær litteratur, skal jeg så angive det i kildefortegnelsen?Må man overhovedet benytte sig af andre bøger end lige netop den, man skal analysere? -
Pesten i Bergamo
ForumindlægHejsa,Jeg tænkte på om der er nogen der har lavet en analyse om Pesten i Bergamo. Jeg finder den meget svær at analysere og fortolke og beder derfor om lidt hjælp da jeg har en aflevering for til tirsdag.Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig :-DMvh. Joy -
eksportstrategi af jysk
Forumindlæghar en opgave som lyder følgende: analyser de strategiske overvejelser, der har ført til at jysk fortsat satser på eksportmarkederne? jeg ved ikke helt hvordan jeg skal analyser det? er der nogen som kan sige mig hvilke modeller eller sådan noget jeg kan kigge nærmere på? mange tak på fo... -
PLEASE HEELP !?
ForumindlægHey ! Tænkte på om nogle af jer derude ikke lige havde tid til at kaste nogle kommentarer til en analyse jeg har lavet på engelsk. evt. meget gerne med nogle rettelser. Analysen er Save as many as you ruin . Peace out .. -
Formanalyse af All my Loving
ForumindlægHeej jeg har brug for ngoet hjælp til en analyse jeg er ved at lave. Jeg vil gerne have hjælp til audiotiv analyse, visuelanalyse og formanalyse. Jeg har fået noget af min musik lærer, men jeg forstår det ikke helt. Please hjælp mig! -
Jesper Jensen Billet
ForumindlægJeg sidder og skal analysere Jesper Jensens Billet.. Og jeg kan ikke.. det er som om der går en klap ned, hvilket er underligt fordi jeg lige har analyseret et andet digt.. Nogle der kan hjælpe? :( -
jezabel og skomageren.. Hjæælpp!!!
ForumindlægHej.. Jeg skal analysere "jezabel og skomageren" til i morgen, men er helt blank på hvad jeg skal skrive.. Der skulle vel ikke være nogle af jer der ligger inde med en analyse af "jezabel og skomageren"?? Ville virkelig hjælpe mig meget! -
Reklamer
ForumindlægHejJeg skal skrive en store opgave om reklamer. Har tænkt mig at vælge en reklame, som jeg kan analysere.. Nogle der kan give mig nogle forslag om nogle gode eller dårlige reklamer som kan analyseres og går i dybden med.Mange tak på forhåndThomas -
Problemformulering SSO ENG A- BK b
ForumindlægDet er om den spanske borgerkrig. Kom gerne med idder Med udgangspunkt i analyse og fortolning af (...) ønskes der en bestemmelse af hvorfor de frivillige meldte sig ind i den internationale brigade, med henblik på de frivilliges betydning for den spanske borgerkrig, Endlig vil jeg analyser b... -
Teksten: Solarolie af Uffe Harder
ForumindlægHej! Er der en der ligger inde med en analyse-fortolkning af teksten Solarolie af Uffe Harder? - Jeg ved slet ikke hvad jeg skal analyse. Det eneste jeg er kommet frem til er at der er en jeg-fortæller, som kan virke utroværdig i teksten... -
kort film - meningen med Flemming
ForumindlægEr der nogle der ah en god analyse af kortfilmen "Meningen med Flemming". er i gang med et oplæg omkring novellenfilmen, og så ville jeg høre om nogle af jer, havde en god analyse, som jeg kan brugetil en del af oplægget..Håber i kan hjælpe..
