Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18881 til 18900 af 45491
-
Manden der havde en grønthøster i hovedet
ForumindlægHey er der nogen, som har set filmen "manden der havde en grønthøster i hovedet" og evt. lavet en analyse. Skal selv lave en analyse af sproget og personen. Jeg er helt blank.. håber i kan hjælpe -
Haster
ForumindlægHej. Jeg er i gang med min dansk synopse, og jeg har trukket emnet eventyr. Er der nogen der har nogle ideer til, hvordan man skal analyserer et eventyr. ? PS. jeg har valgt og ville lave en analyse af Fyrtøjet, af H.C. Andersen. -
musik eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg går i 1g og har musik på c, så jeg kan godt komme op i det til sommer, men hvordan er det lige den foregår? Har hørt at man skal analysere et nummer og derefter skal man spille. Er der flere personer, der trækker det samme nummer? Hvis ja, SKAL man så analysere nummeret sammen med d... -
Ditte menneskebarn.
ForumindlægHej. jeg er igang med at skal skrive analyse om Ditte menneskebarn bøgerne og har lidt svært ved at komme igang da jeg hele tiden går i stå .. Er der måske en der har en analyse af den og et referat jeg kan bruge som inspiration ? -
Psykologi
ForumindlægHej. ER der nogen der kan hjælp mig med at analysere : Nu mester Moni sit liv? giv analyse psykologisk set og indrag forskellige psykologisk retninger. Jeg har kigget på nettet, og fandt noget, men de har ikke hjulpet mig videre. Håber en kender til det? på forhånd tak:-) -
Danish Crown
ForumindlægHej, jeg har arbejdet med Danish Crown og skal snart op til eksamen i det. I min opgave har jeg lavet analyse af branchen analyse Porter 5 Forces. Argumenter og begrund hvilke konsekvenser valget og anvendelsen af teori har haft for konklusionen ? Aner ikke hvad man skal svare til den ? ... -
avis
ForumindlægHej!Jeg er ikke så god til at analysere en artikel, så håber at I kan hjælpe mig.Hvorfor bruger man disse begreber/ord, når man analyserer en avis? TabloidBroadsheetKompakt og er der flere ord? til hvilken avis bruges de her?Hjælp plzzzzzzzzzpå forhånden tak -
Realisme (kunst)
ForumindlægHvad er det, som der kendetegner realisme, når vi snakker kunst. Er nemlig lige ved at analysere et billede fra den tid, så det kunne være dejligt hvis nogen havde nogle fakta om realisme, som jeg kunne indrage i min analyse På forhånd tak! -
HJÆLP BRUGES !!!!1
ForumindlægHej folkens Jeg er ved at skrive min SRP PROJEKT, skal lave en analyse og fortolkning af romanen under en stålende sol. Jeg ville høre om nogle har en analyse af titelen og symboler i bogen. DET HASTER !!! -
Billedanalyse
ForumindlægJeg skal analysere et billede.... men der er et spørgsmål, som jeg ikke forstår. Hvordan er de dominerende linjer og bevægelser i billedet? Det billede jeg analysere hedder:" Sommeraften ved Skagen" malet af P.S. Krøyer -
Dansk stil HJÆLP!
ForumindlægHey folkens, jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skriver en ordentlig Stil. men syntes også det er lorte emne: vi skal skrive en stil /analysere Kellogs eller Gøl pølsers hjemmeside :-S! kan i hjælpe mig med at finde en god hjemmside analyse hjælper? -
Hjælp til Dansk Eksamen
ForumindlægHeeJ. Jeg har analyseret en folkevise - elverhøj, som jeg skal fremlægge på Torsdag. Jeg har lagt vedhæftet analysen, jeg håber i vil rette den for mig og hjælpe mig med perspektivering og tid og sted. Tusinde taaak på Forhånd :D Det er stor hjælp for mig . -
rosendalen af HC.andersen
Forumindlæghejsa, sidder her og er ved at skrive en analyse af rosendalen, men mangler dog lidt inspiration, til at komme videre, er der nogle der evt. har den ? eller evt. har arbejdet med den og nu sidder med lidt god vinden om ting jeg bliver nød til at uddybe i min analyse ? -
prøveform B
Forumindlægheeij. i vores klasse har vi valgt, at gå op i prøveform B. mit problem er, at jeg ikke ved om man gerne må analysere en tekst, som man har allerede analyseret i klassen, eller skal man vælge en ny? på forhånd tk -
SSO - Personanalyse????
ForumindlægHej. Jeg er igang med min sso og skal lave en personanalyse og nu kom jeg helt i tvivl om nogle forskellige ting. Når det kun er analyse af personen, så skal jeg vel stadig fortælle hvad der gør at personen udvikler sig sådan og hvorfor, ikke? Så er det vel stadig en analyse? -
romerriget sso
Forumindlæghej sidder med min analyse som jeg kun har fået til at fylde 2 sider:S den lyder: der ønskes en analyse af nogle vigtige kampstrategier. er der evt. en der vil læse den igennem og sige hvad jeg kan uddybe? eller komme med forslag til hvad der ik bør være der? -
What?
ForumindlægHeysa, jeg er i gang med at skrive min sso opgave og i min opgavetitel står der diskuter og analyser to præsidenters taler. Hvordan diskuter og analyser man i historie? og er det logisk at skrive dem ind under en krise eller skal jeg skrive dem for sig selv? -
Agnete..?
ForumindlægHej.. Har været inde at kigge i opgaver herinde men det ser ikke ud til der er nogen der har skrevet en opgave, analyse over Amalie skram - Agnete.? Der skulle vel ikke være en der lå inde med en analyse, opgave.. Enkelte noter om dramaet? :) -
Digtanalyse af kampsang
ForumindlægJeg sidder og laver en større opgave om Rødstrømpebevægelsen, hvor jeg til sidste skal analysere to kampsang udfra en digtanalyse, men er der ikke nogen der ude der kunne tænke sig at hjælpe mig igen, jeg har en analyse, men der står f.eks. komposition, og hvad er det nu jeg skal der?? det er bl.... -
Hjælp til sso ang. Den Russiske Revolution
ForumindlægJeg har fået stillet opgaven: Foretag en analyse afdet forløb der førte frem til oktoberrevolutionen 1917. (Der menes perioden feb. 1917 til okt. 1917) Hvordan skal jeg gøre det bedst? Og lige præcis hvordan analyserer man sådan noget?
