Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18901 til 18920 af 45491
  • Synsvinkel generelt og i TDC reklame

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg skal analysere en TDC reklame og skal blandt andet find noget om synsvinkel. Jeg har lidt svært ved at forstå det. Hvad kendetegner synsvinklen sådan generelt? det er denne reklame jeg skal analysere; http://www.youtube.com/watch?v=Y_z619gNVto På forhånd tak!
  • Teknologianalyse / Teknologivurdering

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en teknologianalyse og en teknologivurdering af en bygning. Jeg har allerede lavet analysen, og skal til at lave vurderingen. Til analysen har jeg brugt Trekassemodellen, men synes at når jeg læser om det, virker det lidt som det samme? Er jeg helt væk eller er der nogen ...
  • Valg af emne

    Forumindlæg
    Hej, håber i kan hjælpe Skal skrive srp, og vil meget gerne skrive i spansk/engelsk og Dansk. Er der nogen der har ideer? - I dansk har jeg tænkt mig, at analysere et billede, som kan understøtte min analyse i et af de påvælgende fag.
  • Hjælp til with your tongue down my throat

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skal analysere historien with your tongue down my throat, og især slutningen synes jeg er svær. Er der en der sidder inde med en analyse, eller kan hjælpe med en forståelse af teksten?
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket identitet som fordybelse område i dansk, og jeg skal analysere et fotografi, men jeg har igen ide hvordan. så jeg ville høre jer af om de havde en analyse skema til fotografi? Kh Mille :-)
  • Hjælp til L.O.C tekst

    Forumindlæg
    Hej derude. :-) Jeg står med et lidt stort problem, det er sådan at til min dansk eksamen at jeg skal analysere en sangtekst med L.O.C ("Du gør mig"), men jeg har glemt alt om hvordan man analyserer en sangtekst.. :-/ Er der nogle der kan jeg hjælpe mig?
  • "af et godt liv" af Leif Panduro

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at analysere "af et godt liv" som er skrevet af Leif Panduro. Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der ligger inde med nogle analyser af denne da jeg mangler lidt inspiration. På forhånd tak
  • "af et godt liv"

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at analysere af et godt liv som er skrevet af Leif Panduro. Det har ikke været muligt for mig at finde opgaver om den herinde så jeg håber på at høre fra nogen af jer der har en analyse liggende da jeg synes den er lidt underlig
  • Mediefags eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal op i mediefag på fredag, og jeg er lidt usikker hvilken analyse jeg skal bruge. Vil det være fint at bruge en shot to shot analyse i det citat jeg trækker? Og evt min egen eksamens film?
  • Søger hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle brugere! Jeg skal snart op i billedkunst eksamen og har desperat brug for noget hjælp, omgående! Derfor ville jeg lige høre om nogle af jer derude, har tid til at analysere mit værk i løbet af dagen? I må gerne være flere der analyserer det :) Tak på forhånd!!!
  • Den grimme kælling

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en analyse på Den grimme kælling- peter Fogtdal. Og jeg har lidt svært med at finde ud af hvorfor der er gamle ord i teksten når det er en ny tekst. altså jeg har brug for en som har analyseret sproget i den. Håber der er en der kan hjælpe mig. tak på forhånd.
  • Den grimme kælling

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en analyse på Den grimme kælling- peter Fogtdal. Og jeg har lidt svært med at finde ud af hvorfor der er gamle ord i teksten når det er en ny tekst. altså jeg har brug for en som har analyseret sproget i den. Håber der er en der kan hjælpe mig. tak på forhånd.
  • What he was like?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en fortolkning og analyse af What he was like? Eller er der nogen der ved nogen ting som jeg burde fremhæve i min analyse og fortolkning. Jeg mangler kun noget inspiration faktkisk.
  • Dansk aflevering - midsommervisen

    Forumindlæg
    Er i gang med dansk aflevering, hvor jeg skal analysere nogle sange, og mangler bare at analysere midsommervisen af Holger Drachmann, så hvis nogle skulle ligge inde med den, ville det være en stor hjælp, eller bare nogle fif til hvordan jeg skal komme i gang med den.
  • Halfdan Rasmussen - Muren

    Forumindlæg
    Jeg har ikke særlig meget erfaring indenfor analyse af digte, og spørg derfor til lidt hjælp. Er der noget gennemgående i dette digt af Rasmussen som er meget vigtigt man fanger? Hvis der er nogen so har analyseret dette digt må de meget gerne melde tilbage vedr. hvilke lumske ting som gemmer sig...
  • King Mob og Da Bygen Kom Op

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil høre om der er nogen her der har læst/analyseret Holger Drachmann's "Da Bygen Kom op" og "King Mob". Jeg ville gerne høre hvad I er kommet frem til i jeres analyse.
  • HJÆLP til Den Grumme Ælling

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til FSA Dansk eksamen om et par dage. Jeg mangler hjælp og inspiration til analyse og fortolkning! Er det nogen der har en analyse og fortolking jeg kan se??? Jeg har ikke forstået budskabet med den. Har virkelig brug for hjælp.
  • HSITORIE OG ENGELSK

    Forumindlæg
    Hej. jeg vil bar hører hvad er "fællesmængden" mellem historie og i engelsk altså hvilken metode er der for begge fag? Jeg har i engelsk brugt den retorisk analyse og historie kildekritik, analysende, redgørende og disktion men hvad er den fælles metode?
  • TIL EKSAMEN!

    Forumindlæg
    Jeg har brug for skemaer om tegnsætning og analyse/fortolkning. Kan nogen hjælpe? Desuden vil jeg også have nogle gamle analyser, og tegnsætningseksempler .. Det betragtes ikke som snyd til min skriftlige årsprøve i dansk på gym.
  • hvordan foregår billedkunst eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, hvordan foregår billedkunst eksamen (C-niveau) Jeg har fået at vide, at jeg har 15 minutter til at fremlægge 2 analyser + et analyse af mit eget værk. Mere info. har jeg ikke fået.