Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18941 til 18960 af 35989
  • Identifikation af stoffer med bjerrumdiagram

    Forumindlæg
    Jeg kunne bruge lidt hjælp til opgave 3.e i følgende opgavesæt http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-10-3.pdf Er der nogen der kan hjælpe?
  • Eksamensæt i dansk A (stx)

    Forumindlæg
    Hej Hvor kan jeg finde nogle tidligere stillede opgavesæt stillet til eksamen i dansk A (stx)? Jeg kunne ikke finde noget på uvm.dk
  • hvad skal man øve sig på ?

    Forumindlæg
    hvad skal man øve sig på til den engelske eksamen ? her tænker jeg på prøven uden hjælpemidler.. og det er engelsk på B-niveau :)
  • Novelle om ondskab

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket en novelle om ondskab, som jeg skal analysere i dansk mundtelig eksamen 9. klaase. Nogle der har gode ideer?
  • Ville du læse min Opg igennem?

    Forumindlæg
    Hej Nogle det vil være så flinke at læse min opgave igennem..?:) Vil betyde rigtig meget, da det er en eksames opgave..
  • Science fiction eksamenstekster

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har trukket fordybelses området "science fiction" til dansk mundtlig eksamen. Er der nogen, som har en god tekst, som ikke er for lang? På forhånd tak :)
  • Virksomhedsøkonomi Niveau A HHX 2009

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er igang med en eksamen opgave fra sidste år. Er der nogle som sidder inde med den, som har mulighed for at sende den til mig? M.V.H. Niels
  • Bamsen med hirsehjertet

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle som har en analyse af "Bamsen med hirsehjertet" af Louis Nielsen. Eller evt. bare ved hvad budskabet er? Det er til en mundtlig dansk eksamen På forhånd tak :)))
  • Gud problemstilling

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at formulere en problemstilling om Gud? kunne godt tænke mig at skrive om islam perspektiv :) btw skal op til eksamen med det.
  • Valgaften

    Forumindlæg
    Hey SP Jeg sider og skal til eksamen, og jeg har trukket levende billeder og valgt valgaften, men jeg kan ikke finde et oplæsningsstykke. Tak
  • hej hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal op i eksamen og Jeg har valgt at lave Galileo experiment fadforsøg. så Jeg vil gerne hører jer, hvad i synes om den. er den gode og nemt?
  • A world of conflict

    Forumindlæg
    Har trukket ''A world of conflicts'' til min mundtlig engelsk eksamen og skal bruge et nemt underemne (hjælp)
  • Engelsk outline

    Forumindlæg
    Er der nogen der har ideere til en engelsk outline, som jeg skal op til eksamen i til juni og jeg har kun 2 uger tilbage at lave den. Det skal handle om Australian Wildlife
  • Hvad er etik?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til mundlig eksamen her lige om lidt. Jeg har to spørgsmål: Hvad er etik? Hvad er nytteetik og pligtetik? Jeg vil rigtig gerne have svar på dem:)
  • Er du god til VØ og fik du 10 eller 12? HHX'er

    Forumindlæg
    Søger en hhx'er, der blev færdig sidste år, og som vil hjælpe mig med at læse op til eksamen. Du skal kunne fremvise dit karakterblad. På forhånd tak.
  • Delprøve 2

    Forumindlæg
    Hej! Jeg mangler rigtig meget delprøve 2 fra et eksamenssæt til engelsk B (hf), da jeg snart skal op til eksamen som selvstuderende. Hvis nogen kunne uploade et, ville det være fantastisk :)
  • Værdikædesystemet

    Forumindlæg
    Hej, sidder med en eksamen, hvor jeg ikke kan finde ud af definitionen mellem Værdikæde og værdikædesystem Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe? På forhånd tak.
  • Tolkning af billede

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har valgt dette billede til min 10. klasses dansk eksamen og jeg synes jeg er gået lidt død i det. Hvordan tolker i billedet?
  • Problemformuleing Samfundsfag

    Forumindlæg
    Jeg går i 9.klasse og er igang med at forberede mig til 9.klasses eksamen, og jeg skal op i samfundsfag. Nogle der har et eksempel på hvordan man sætter det op, og hvad den skal indeholde? Jeg skal op i familieøkonomi
  • Eksamensbeviset

    Forumindlæg
    Hej Vi har trukket samfundsfag C til eksamen. Kommer både min årskarakter og eksamenkarater til at stå på mit endelig bevis eller kun én af dem?