Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 18941 til 18960 af 111527
  • Haster Det bare et spørgsmål.

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der ved hvordan engelsk skriftlig prøve forgår i stx . Og hvad kan man øve sig til? Håber nogen kan svare på det :) På forhånd tak.
  • Engelsk. Help plzz

    Forumindlæg
    Hej. Nogen som har været op i engelsk skriftelig prøve 1g stx altså er det muligt at i kan fortælle hvordan det forgår?
  • Integraler

    Forumindlæg
    Jeg går på stx 1. g. Jeg har set integraler i en masse opgaver her ude, men hvornår lærer man normalt om integraler? På forhånd tak!
  • Matematik mundtlig eksamen A niveau

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ved hvordan man bedst mulig kan forberede sig til matematik mundtlig eksamen A niveau STX?
  • Samfundsfag eksamen HASTER

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der muligvis nogle af jer, som vil rette min samfundsfag eksamen stx, og se hvad den ligger til? HASTER! Tak på forhånd!
  • Skolestart

    Forumindlæg
    Hej :) I næste uge skal jeg starte på STX og på min skole er der en slags indvielse, hvor de "putter" en. Er der nogen der ved hvad det vil sige og hvad man skal være klar på? :) Tak for hjælpen
  • vejledende eksamensopgaver !?!?!?!

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har facit over opgaver i bogen "vejledende eksamensopgaver - stx a-niveau" ?? Ville hjælpe en del under opgaveløsningen.
  • Kronik - ironisk/ sarkastisk konklusion?

    Forumindlæg
    Hey folkens.. Som overskriften siger - Må man i en kronik afslutte med en lidt drilsk, ironisk konklusion? På forhånd tak Mvh _______________________________ Kronik - som i en af de 3 STX-prøvegenre..
  • Hvad er forskellen på tysk og engelsk

    Forumindlæg
    Ja, som overskriften siger: Hvad er forskellen på at have Tysk A og Engelsk A i STX? Både skriftligt og mundligt...
  • 2 årsopgave !

    Forumindlæg
    I 2 årsopgave stx historie, må man ikke lave underoverskrifter til de forskellige afsnit? Er i tvivl om man bare skal skrive ud i et?
  • Rette kronik

    Forumindlæg
    Hej, er der en der kan rette min kronik til i aften? Der er tale om en stx Dansk A kronik opgave.
  • EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej Er det nogen, der ved om man kan få fat på gamle stx-prøver i skriftlig engelsk sådan så man kan øve sig til eksamen?
  • karakterer?

    Forumindlæg
    Når man nu skal ud og søge job, efter man er blevet uddannet. Er det så de karakterer fra stx/hhx/htx der bliver lagt mest vægt på, eller dem fra Universtet?
  • Gymnasium i forhold til Highschool

    Forumindlæg
    Hvad svarer gymnasium til inden for det amerikanske skolesystem? Vil i være enige med mig om at en stx og highschool svarer til det samme?
  • karakterfastsættelse

    Forumindlæg
    Jeg går i 2.g på stx og afslutter i år 4 fag .. nogen der ved hvornår årskarakterene til disse fag står fast ? Tak!!
  • Leishmania

    Forumindlæg
    Skal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen.
  • Bekræftelse fra undevisningsminiterium

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan bekræft fra undevsnings ministerium hvor meget ens skriftlig karakter vægst til eksamen i stx. Her er der tale om A niveau. Tak på Forhånd
  • sidste års eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor man kan finde opgavesættet for sidste års skriftlige stx. engelsk A niveau? evt. smid et link :D tak
  • Matematik A studentereksamen 2009 December.

    Forumindlæg
    Hej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :)
  • Bioteknologi eksamnessæt

    Forumindlæg
    Hejsa :) Er der nogen, der har bioteknologi eksammensæt fra d.14 august 2017 (STX). Hvis i har den, så vil jeg gerne have den tilsendt til min indbakke :) MVH Pokemonorm