Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19061 til 19080 af 35989
-
Sechzehn Jahre af Erich Junge
ForumindlægHej Er der nogen, der har læst den ovenstående novelle og er så sød at komme med guldkorn? Jeg sidder og forbereder mig til eksamen imorgen :) På forhånd tak -
Apollon i Olympia?
ForumindlægDet er ved at være sidste udkald. Skal til eksamen i morgen. Er der nogen der har analyseret "Apollon på vestgavlen i Olympia" så vil det være herligt med nogle notater!!!! -
Magnetisme
ForumindlægHej skal til eksamen i morgen. Kan godt lave forsøg med magneter og sådan, men hvis jeg får spørgsmålet: " Hvad er magnetisme " ?? Hvad kan an svare på det ? -
magnetisme opstår hvordan ?
Forumindlæghvordan opstår magnetisme inde i en magnet . altså hvordan tiltrækker den f.eks. en jernstang? har eksamen i morgen i 9. klasse så det skal gå tjep hehe :) -
Etik og morale?!!
ForumindlægHej alle - jeg skal op til filosofi eksamen snart. Så jeg vil høre hvad forskellen er på etik og morale.. Kender i en difinition på dem begge vil det være dejligt.. på forhånd tak :) -
HJÆLP!!!
Forumindlægheeej.. er der nogen som kan forklare mig forskellen på kalkulationsrenten og den interne rente og evt. give et eksempel?? Det er investeringer jeg har om til mundtlig eksamen.. -
Højre-venstre skala
ForumindlægSom overskriften lyder, mangler jeg en højre-venstre skala til min kommende eksamen. Det skal være en af de nye, hvor altså Ny Alliance er med. -
Retorik??
ForumindlægHej folkens .. Jeg skal op til eksamen i mundtlig dansk, men er lidt på røven. Mangler nemlig: et retorisk analyseskema som man kan gå efter Nogle der har det? Det haster meget -
hjælp analyse af edvard munch maleri
Forumindlægjeg mangler min notet til døden ved roret er malet af edvard munch . hvis der er nogen der kan hjælpe mig, for skal op til eksame på tirsdag -
islandsk saga? hvad er det
Forumindlæghej har eksam på mandag, mega travlt hvad er islandske saga? kan ik finde i minnoter om det, menjeg ved vi har haft den emne tak på forhånd -
Hjælp, Elektrolys af saltsyre
ForumindlægSkal til eksamen på torsdag i folkeskole i fysik&kemi (FSA), men forstår ik helt, hvad skal jeg putte i karet og i de to glasse? -
hjælp
ForumindlægJeg har virkelig brug for hælp til at lave eksamen dispositioner i matematil B niveau.Især i stastistik og intégralregning. Mvh...Mathilde -
primære og sekundære enegikilder
Forumindlæghej jeg gerne vide noget om primære og sekundære energikilde og skal bruge det til eksamen... så hvis der nogen der ved noget om vil jeg blive meget glad for svar. -
Nogle som vil rette tysk-oplæg?
ForumindlægSøger nogle der lige er hurtig til at kigge grammatikken igennem på ca. to sider. Det er et tysk oplæg til mundtlig eksamen. -
TDC CASE
ForumindlægHey jeg skal op i TDC eksamen om nogle dage, og er total meget på den... Er der nogen der har det samme problem som mig, så kunne vi evt. udveksle oplysninger...... -
eksempler på syre base reaktioner
Forumindlæghej ville lige høre om der ikke er nogen der har nogle gode syre-base reaktioner? skal bruge dem da jeg skal til eksamen i morgen :P -
Muskelarbejde
ForumindlægSkal til eksamen i morgen, så vil meget gerne have hjælp med et spørgsmål. forklar ændringerne i musklernes aerrovbe og anaerobe kapicitet ved træning? tak -
Opgavesæt :) HJÆLP!
ForumindlægHej. Er der nogle, der har regnet beregnet matematik a-niveau opgavesæt fra eksamen fra august 2009 (STX092-MAA) og STX-093 den fra december 2009 ud? -
Diskussionen i historie, må den være fremtidig?
ForumindlægSom skrevet står; kan jeg diskutere eksempelvis velfærdssamfundet i dag og fremtiden, når jeg skal til eksamen? -
dH-vand
Forumindlæghej allesammen...... jeg sidder lige og læser op til kemi eksammen... vandets hårdhed måles i dh, men hvad hedder det. hedder det bare hårdhedsgrader eller noger ander....
