Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 19101 til 19120 af 27764
-
Easyfood
ForumindlægEr der nogen der har lavet en opgave om Easyfood, skal lave en virksomhedsanalyse og analysere deres nye ekspressions investering i Kolding. vil udarbejde en SWOT, og vil gerne have nogle ekstra ordinære ting med i den.. Håber på god hjælp! Juve 1897 -
Thomas Kingo - hver har sin skæbne
ForumindlægHej.Jeg har fået en stil for hvor jeg skal: Analysere, fortolke og perspektivere Thomas Kingos digt "Hver har sin skæbne".Jeg søger hjælp til hvordan jeg skal gribe denne stil an, idet jeg har meget svært ved at komme igang.MvhHyjal -
venelite- hjæælp !
ForumindlægHej. Er der er evt nogen som har analyseret folkevisen ''venelite'' som kan fortælle mig hvad '' Tiril liril lilil haugjen min og de leged' så let gennem lunden.'' kunne betyde? På forhånd tak -
Den grimme ælling, Romantikken
ForumindlægHej. Jeg har denne aflevering for hvor jeg skal skrive en romantisk analyse af "Den Grimme Ælling". Efter min mening har jeg fundet eksempler på Universamromantikken og Nationalromantikken: Monisme, sammensmeltning, panteisme, dyrkelse af naturen Men jeg kunne godt bruge nogen eksempl... -
hvordan støtter serviceerhvervene op om de andre erhverv?
Forumindlæghej.. jeg mangler lidt hjælp til en opgave som lyder følgende: "Nogle påstår at vores serviceerhverv er basis for vores økonomiske udvikling. Begrund det ud fra en analyse af hvordan serviceerhvervene støtter op om de andre erhvervsgrupper.."nogle bud?vh Louise -
Adjektivernes svage bøjning opgaver
ForumindlægHejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes svage bøjning. Sætningerne skal oversættes og analyseres. Dog er jeg usikker på, om jeg har brugt de rigtige sætningsled. Er der en venlig sjæl der vil kigge på det? Opgaven er vedhæftet. -
Hjælp hurtigt :( - Nedspildt spruttende af syre "ANALYSE"
ForumindlægHej alle, Jeg skal ind og analysere dette digt: http://www.smartepletter.dk/Light/TeksterSide.htm#BogstavP Jeg skal hovedsagligt lægge vægt på billedsproget i digtet. Så ville høre, om nogle evt. kan hjælpe med lidt af det, da jeg er rimelig lost? :( Håber på hurtige svar, da det skal afleveres i... -
HJÆLP
ForumindlægHEj allesammen...kære venner jeg har lige skrevet min historie opgave færdig, og er lidt i tvivl om hvor god en analyse jeg har lavet.Hvis en af jer havde tid til at læse den.så vil det være en rigtigt stort hjælp.På forhånd tak.Zunnah -
Vita Andersen Sendt væk
ForumindlægHejsa folkens. Jeg går på Nørregymnasie, jeg har enormt brug for hjælp til min analyse. Er der nogle af jer som har læst: sendt væk af vita Andersen? Har i måske skrevet nogle gode noter som jeg må låne? Håber i kan hjælpe mig:/ -
Eastons model
ForumindlægHej alle! Jeg går lige pt og leder efter alderen på Eastons model, men jeg kan ikke finde den nogle steder på nettet (sådan lige umiddelbart). Er der nogen herinde der ved det? Det ville være super skønt, da jeg mangler det til en analyse jeg er i gang med! :-) God dag! -
Spørgsmål til DIO
ForumindlægJeg vil lige høre om der er nogen der ved om det er tilladt at stille et spørgsmål inde i selve rapporten? Jeg skriver om kvindefrigørelse, og inde i min analyse overvejer jeg at stille et spørgsmål til mig selv, som jeg så vil besvare.. Men er det i orden, eller skal jeg bare droppe det? -
Nattens Dronning Motiv og Tema
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg sidder og skal analysere Nattens Dronning, men mangler et motiv og budskab. Jeg mener personligt selv at temaet er angst og kaos. Jeg mangler motiv, Kan i hjælpe? mvh -
Kortfilm - hvad er budskabet?
ForumindlægPå filmstriben.dk, er der en film, der hedder "eat shit and die", og vi skulle analysere den. Det eneste jeg mangler nu, er budskabet, og ærlig talt, jeg er lost. Hvis der er nogen, der har set den før, vil I så ikke lige vil fortælle mig, hvad buskabet er? På forhånd tak :) -
Stofmængden
ForumindlægHej,PROBLEMATISK opgave igen :DVed analyse af en kemisk forbindelse af kobber og oxygen finder man, at 4,84 g af stoffet indeholder 3,98g kobber og 0,50g oxygen.a) Beregn stofmængderne af Cu og O.b) Hvad er den kemiske formel for det analyseredestof?Bjarke -
Perspektivering til perioden hjæælp!
ForumindlægHej. Jeg er igang med en analyse af en folkevise og tilsidst skal jeg perspektiverer til perioden. Altså 1200-1400 tallet. Er der nogen som kan hjælpe mig med hvad jeg kan komme ind på?? Håber nogen kan hjælpe -
Hvad betyder "selection of material"?
ForumindlægHej :) Jeg skal analysere en tekst i engelsk, hvor et af punkterne er "selection of material". Punktet står under "how is the text written". Nogen, der kan hjælpe med hvad det betyder? :) -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal til ( eng)terminsprøve imorgen. har nogen af jer fornyligt været til teminsprøve? hvad var emnerne? kunne i nå at skrive om alle tre dele i de 5 timer? skal alle gymnasier analyserer samme novelle i hele landet? MVH NA -
Sproglig analysemodeller
ForumindlægHej alle Jeg skal til skr. dansk på STX om en uge, og vil lige høre om der er nogen der har nogle rigtig gode noter til sproglig analyse, eller nogle skemaer eller noget i den stil Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig Vh Simon -
Franz Kafka - Landsbylæge
ForumindlægHejEr der nogen herinde der har fået stukket Landsbylæge af Franz Kafka i hånden til analyse? For jeg forstår ikke helt så meget af den. Er der nogen der kan give lidt fif? Symboler indtil videre er Rosa og Såret, samt ham hestepasseren. Men på hvad?Mvh. Dennis -
Fallos- og vaginasymboler
ForumindlægDa jeg (muligvis) snart skal til skriftlig eksamen i dansk, ville jeg rigtig gerne finde en oversigt over fallos- og vaginasymboler, da det ofte inddrages i de tekster, der skal analyseres, så er der nogle, der ligger inde med sådan en oversigt? :) Mvh. Maria
