Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19101 til 19120 af 34078
-
English outline
ForumindlægHej Er der nogen her på dette forum, der har nogle forslag til min opgave (eksamen), jeg har nu forsøgt med dette oplæg (Vedhæftet fil) at lave grundlaget for denne opgave Nicolaj -
Hjælp til to skalaer!!
ForumindlægHej alle! Er der nogen, der kan fortælle mig forskellen på forholdstalsskala (nulpunktsskalaen) og referenceskalaen indenfor emnet variable? Jeg skal til eksamen senere i dag, så det må gerne være meget hurtigt! :D -
Habermas og interne klemmer
ForumindlægHej :-) Er der nogen der kan finde en sammenhæng mellem Habermas teori og interne klemmer så som ældreklemmen, forventninsklemme og moral klemmen? Jeg skal bruge det til min eksamen i morgen :-S -
organiske molekyler..
ForumindlægHeej nogle søde mennesker som gider at fortælle mig lidt om carbon atomet..? og hvad alkans og alkens egenskaber er og nogle eksempler på organiske og ugoraniske molekyler. skal bruge det til eksamen.. :) på forhånd taak. -
Dialogen alkibiades
ForumindlægHej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa -
God Jul ! c",)
ForumindlægDuffy ønsker alle på Studieportalen en rigtig god jul. Og til dem der skal til eksamen til sommer: Held og lykke ! :-) (Øh?! Men hvem tænker mon på eksamener her mit i det snekaos?) -
Aristoteles: Statslæren: Om demokrati (6. bog)
ForumindlægNogen som har noget til Aristoteles: Statslæren: Om demokrati (6. bog)? Jeg skal nemlig op til eksamen d. 3. januar og føler at teksten er svær. -
definition af logaritmen (y=log(x))
ForumindlægHej :) Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik eksamen på b niveau, og skal derfor skrive en definition af logaritmen (y=log(x)) - hvordan gør jeg det? mvh -
cosinus og sinus
ForumindlægHej! :-) Til en mundtlig eksamen skal jeg gøre rede for cosinus og sinus relationerne (de er i hver sit spørgsmål, så skal kun fokusere på at forklare én af dem) Hvordan gør jeg bedst muligt rede for dem?? :) -
hjælp
Forumindlæghej derude, er der nogen af jer der kan hjælpe eller fortælle mig lidt om dansk hf skriftlig eksamen, hvad for en kan i anbefale. Den argumenterende, analyserende eller introducerende artikel. hvad går de ud på? -
sumkurve
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til eksamen i matematik og er kommet i tvivl om, hvad man bruger som variabel, når man laver en sumkurve - højre eller venstre endepunkt eller midtpunktet? Jeg håber en ved det og gider hjælpe :) -
Markedskommunikation - Hjælp?
ForumindlægHej, Jeg søger efter lidt hjælp til en kommende eksamen i Market Communication, som en del af KVU uddannelsen Markedsføringsøkonom. Hvad er et creative product helt præcist og skal man i den forbindelse have et Creative Briefing med? -
Plot i Excel
ForumindlægHej, jeg er lige ved at gøre mine forsøgs"rapporter" klar til eksamen, jeg kan bare ikke rigtigt lige finde ud af at plotte det her rigtig. Se bilag. Håber der er en der kan hjælpe :) På forhånd tak ! -
HJÆLP SAMFUNDSFAG
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen! Og jeg har nogle spørgsmål, jeg ikke kan svare på.... - Hvordan forholder minervamodellen sig til livstilsmønstre? - Hvad tror du er fordelen og ulemperne ved at bruge minervamodellen i dag? hjælppp. -
Kendte novelleforfattere..?
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen, og vil vide om der er nogle kendte novelleforfattere man bare SKAL vide om, som man kan fortælle om hvis man trækker en novelle af dem? Og så vil jeg vide om der er nogle kendte digtforfattere man også bør vide om? Tak på forhånd :)))) -
Samfundsfag og Historie
ForumindlægHej Skal snart til AT - eksamen, og har et spørgsmål, jeg håber en venlig sjæl, vil svare på. Hvorledes giver det faglige sammenspil en indsigt, som fagene hver for sig ikke alene kunne give? Tak på forhånd! -
Leve- og arbejdsvilkår
ForumindlægHej! Jeg har en samfundsfag eksamen i morgen, og "leve- og arbejdsvilkår" kan være en af de mange ting, som jeg kan komme op i. Hvis der er nogen, der kan definerer levevilkår og arbejdsvilkår, ville det være super! Tak på forhånd. -
Samfundsfag vs. historie
ForumindlægHej Skal snart til AT - eksamen, og har et spørgsmål, jeg håber en venlig sjæl, vil svare på. Hvorledes giver det faglige sammenspil en indsigt, som fagene hver for sig ikke alene kunne give? Tak på forhånd! -
Macroeconomics/Microøkonomi
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i Mikroøkonomi/macroeconomics på engelsk her om et par uger, og jeg vil høre om der er nogler herinde med stor viden inden for emnet jeg kan sparre lidt med? På forhånd tak -
Syrer og neutralisation
ForumindlægHej, skal til 9. klasses fysik eksamen på fredag og jeg forstår ikke fysik:-( Jeg kan måske komme op i syrer og neutralisation. Det kunne være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig lidt med neutralisation, tak på forhånd:-)
