Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19121 til 19140 af 132250
  • Skriftlig eksamen i naturfag...

    Forumindlæg
    Nogen der har de korrekte svar til den skriftlige naturfagseksamen fra i år? Er nemlig ret spændt på min præstation :-SJeg tror det gik ganske fint, men må indrømme, at jeg er i tvivl!
  • Dansk eksam 09 - hjælp.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig dansk her om en uge.. og ja.. jeg har trukket essay. Jeg har min perspektiveringstekst som er "Hvis der var krig i Norden". Er der nogen som helst der har lavet en eller anden slags analyse over denne her tekst ?
  • fysik disposition til eksamen.

    Forumindlæg
    hej Er der evt. nogen som vil læse min disposition igennem og komme med rettelser og tilføjelser? Synes selv den er opstillet meget uoverskueligt så det må også gerne justeres på.
  • TVIVL PÅ MENINGEN AF EKSAMENS SPØGSMÅL!

    Forumindlæg
    Hvad menes der med præcis dette: I skal være i stand til at behandle ensvinklede trekanter, hermed definition af sinus og cosinus, formler til beregning af sidelængder. Endelig beregn vinkler i den retvinklede trekant, samt sinusrelationerne.....
  • Tysk eksamen (: , har brug for lidt hjælp.

    Forumindlæg
    Hej kære hjælpere. Har trukket en tekst her igår, og har nu ca 10 timer til jeg skal fremlægge den. Så ville høre om der nogle som har haft om : Nicht alle waren Morder af Michael Degen. eller som evt har noter.
  • Har virkelig brug for hjælp til musik eksamen!!

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg vil lige høre om der er nogen er jer der ude der kan/ vil hjælpe med en musikanalyse og soundbox af sangen Parklife??
  • tysk eksamen - hjææælp ..!

    Forumindlæg
    Hejsa... j har været oppe o trække om europæere i amerika - amerikanere i europa, er lidt lost .. :/ Teksten : Es tut mir leid af Doris Dörrie .. fokuspunkt: kulturforskelle Er der nogn der har noter til teksten eller har læst dden før ??? håber der er nogen som kan give en hånd På forhånd ta...
  • Dansk essay: eksamen 2005

    Forumindlæg
    Var der nogle der skrev om essay'et i eksamenshæftet for HHX 2005?Omkring børn og opdragelse?Jeg mangler virkelig inspiration, til denne opgave, hvis der var nogle venlige sjæle der ville hjælpe
  • HJÆLP HURTIGT.. eksamen i morgen..

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. VIlle høre, om der var nogle der havde nogle forsøg til lysets kilde i fysik/kemi? Skal op i morgen, men jeg har smidt mine forsøg til lysets kilde væk, så det ville være super lækkert, hvis der var nogle der havde nogle forslag, på forsøg. - Freja..
  • Kom/IT eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave et eksamensprojekt i kom/it. Men problemet er bare, at kom/IT er ikke lige mit "stræke" fag, men vil gerne gøre det rigtig godt! Jeg vil høre om, hvad er nogle af jer, der kan komme med et godt forslag til, hvordan jeg lige skal begynde på opgaven og hvo...
  • Igang med spansk m. eksamen, hjæælp!

    Forumindlæg
    Jeg har om Mexico, og har fået en tekst om brødrene Arellano Félix som driver et multinationalt narkofirma derovre, hvor meget skal man gå i bybden med at snakke om teksten? Når man som sådan skal præsentere den, skal man vel referere den. Men er det kun hovedpointerne? Har svært ved at holde mig...
  • Kom/it eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave et eksamensprojekt i kom/it. Men problemet er bare, at kom/it er ikke lige mit "stræke" fag, men vil gerne gøre det rigtig godt! Jeg vil høre om, hvad er nogle af jer, der kan komme med et godt forslag til, hvordan jeg lige skal begynde på opgaven og hvor...
  • Eksamen december 2004

    Forumindlæg
    Jeg har en stil for til i morgen som har været eksamensprøven i december 2004 . Er der nogen der har lavet en stil fra det "hæfte" ?
  • Norsk kortfilm sorthvid eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noget liggende omkring kortfilmen sorthvid? Filmen handler om en nazist der hedder Bernt, som møder en sort pige og nettet. Det ender med de bliver gift over nettet.
  • Dansk eksamen på onsdag

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA her den 17 Juni og ville bare spørge om der måske var nogle der kunne hjælpe mig med hvordan sådan en foregår.. Mit emne er Kortfilm. Hvis der er nogen der kan hjælpe mig så skriv endelig :) På forhånd tak :)
  • analyse spøgesmål til eksam

    Forumindlæg
    hej 1. hvad er kontruktive - destruktive - social rangstige 2. realisme og den nye realisme er det, det samme periode eller en helt ny periode 3. de der forskellige perioder, bruger man til at realitere med tekster deres stiltræk, er det ik rigtig ?
  • Jeg skal til eksamen i morgen, så jeg kunne godt bruge lidt hjælp! :)

    Forumindlæg
    Jeg har fået at vide, at jeg bl.a. skal kunne følgende: Forklar begreberne værdighed, livets ukrænkelighed, selvbestemmelse og skråplanseffekt. Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med det? På forhånd tak!
  • Hjælp haster universets udvidelse eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har trukket universets udvidelse idag og har nu 24 timer til at finde ud af det hvilket også er fint nok... tænkte på om det er nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan komme ind på og specielt til hvad mit bilag kan blive imorgen ville være superdejligt da jeg er lidt lost :/
  • EKSAMEN - insulin og diabetes

    Forumindlæg
    er der nogen der har nogle guldkorn vedrørende dette emne, er de meget velkomne til at hjælpe. især hvis det drejer sig om figuren om respirationskæden, med glykolysen og krebs' cyklus! og nogle som kan forklare bruttoligningen: C6H12O5 + 6 O2 --> 6 CO2 + 6 H2O + 30 ATP ???
  • Hjælp: kemi eksam i morgen!!!

    Forumindlæg
    Hej folkens, Har nogle spørgsmål, jeg håber i vil hjælpe mig med. 1. Hvordan kan det være at indskudsstofferne kan have forskellige ladninger? Jeg ved godt at det er pga. at deres næste yderste skal ikke er fyldt op, men hvilken betydning har det? 2. Hvorfor findes der sammensatte ioner/ fleratom...