Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19181 til 19200 af 35989
-
Eksamenssæt og reformen
Forumindlæger eksamens sættende ændret fra reformen, eller bruger man de samme prøve opgaver som man gjorde før reformen.. -
The man with ten personalities
ForumindlægHej, Er der nogen som har resume af the man with ten personalities. Jeg skal op til den mundtlige eksamen om en uge, men kan ikke finde ud hvis jeg sammenligner det med en outsider tema. på forhånd tak! -
HJÆLPPPP ENGELSK FSA!!
ForumindlægHej. Folkeskolernes eksamer nærmere sig, og jeg har valgt at fortælle om Difficult love, men ved virkelig ikke hvad jeg skal snakke om.. PLeaasseee kom med ideerr:)):)):) -
Model (afsætning) når man taler om eksport
ForumindlægHej, Hvilken model i afsætning faget er bedst at bruge når man taler om eksport? :) Håber du kan hjælpe. Det er til erhvervscase eksamen. Oddervognen. -
Hovedstilstandslinjen og hovedopholdslinjen?
ForumindlægHej guys. Jeg sidder og læser op til min NG-eksamen, og jeg er faldet over disse to begreber, og jeg skal bare lige være sikker: betyder de ikke det samme? - Tak på forhånd -
Taksonomi, please hjælp
ForumindlægHej, jeg kan ikke huske, hvad de tre taksonomiske niveauer i samfundsfag gik ud på? Vil I ikke nok hjælpe? jeg skal op til eksamen :( Tak på forhånd -
problemformulering til det politiske system
Forumindlægjeg skal snart til eksamen i samfundsfag og jeg har virkelig brug for en problemformulering indefor emnet det politiske system -
Bevis af toppunktsformlen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen og er ved at lave det sidste på mine eksamensspørgsmål. Men, hvordan er det beviset for toppunktsformlen ser ud? (med alle mellemregninger) Håber der er en der kan hjælpe. -
NATURGEOGRAFI?
ForumindlægHej har nogen af jer været op til Naturgeografi eksamen? Hvis ja, hvordan foregik det? og hvordan klarede i jer? Nogle gode tips til os andre? :D Eller andet? -
Bark og oplysning - HASTER
ForumindlægHej, Barokken er fra 1630-1740 og oplysningen fra 1690-1800.. Er de to det samme? Altså i oplysningen er det jo det fornuftige, er det også det i barokken? Altså, hvad er forskellen/ligheden mellem de to? Haster meget.. Eksamen i morgen Tak -
Bevis - sinusrelationerne, Hjælp?
ForumindlægKan nogen give et overskueligt bevis af sinusrelationernerne?? Har eksamen i morgen, men er blank omkring dette. Har definitionen ud fra enhedscirklen osv, men bevis? HJÆÆLP.. :S På forhånd tak.. =) -
Hjælp til: De blå øjne
ForumindlægHej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:) -
Shelly and Keats
ForumindlægHej, HASTER meget, da jeg skal eksamen i morgen tidlig. Håber på svar! Er der en, som har nogle noter om Shelly and Keats, eller kort kan fortælle mig om dem? -
det aristoteliske drama?
ForumindlægHej alle :) jeg skal op til old-eksamen nu her på tirsdag og er i fuld gang på at læse hele pensummet op.. er der nogen som kan hjælpe mig med hvad det aristoteliske drama er? PÅ FORHÅND TAK :) -
det unge liv - arv og miljø
Forumindlægjeg har trukket det unge liv - arv og miljø i dansk til eksamen. men mangler nogle gode emner? :D eller alt kan bruges -
Hvad er The minimalism ?
ForumindlægHej ;) Nogen som ved hvad the minimalism er ? Jeg skal til engelsk eksamen på torsdag, og mangler at have styr på perioden the minimalism. Hvad kendetegner perioden ? -
Problemstilling til emne "Politik og ideologier"
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen i samfundsfag med emnet "Politik og ideologier" og jeg har svært ved at komme med en problemstilling. Kan I hjælpe mig? -
Hjælp!!
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag, i old. Er der nogle der har et godt link til "hjælpe ord", og en som ved noget om odysse - første sang? På forhånd tak :) -
gør rede for procntvis stigning i forskellige tidsrum?
ForumindlægHey et af mine eksamen spørgsmål lyder på: for procntvis stigning i forskellige tidsrum? Hvad kan man skrive om det? :) ( på dansk tak) :D -
Fremlæggelse HJÆLP HASTER!
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om kolometrisk titrering i kemi. Fremlæggelsen skulle meget gerne ligne den, som man laver til eksamen. nogen forslag til hvad sådan en kunne indeholde?
