Søgning på: historie eksamen. Resultater: 19241 til 19260 af 46276
  • DHO

    Forumindlæg
    Jeg skal snart skrive min dansk-historie opgave, og skal skrive om nationalromantikken. Hvad ville være et godt diskussions punkt ?
  • "Sommeren var lige om hjørnet"?

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville høre om man kunne sige "Sommeren var lige om hjørnet". Kunne man sige det? Det er den sidste sætning i min historie (novelle). Kunne det erstattes med noget andet?
  • Inkariget - erobringen

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en historie fremlæggelse omkring Aztekerriget og Inkariget, og er blevet lidt i tvivl. Hvem erobrede Inkariget? Hvordan foregik erobringen? på forhånd tak :)
  • FAGETS MULIGHEDER OG BEGRÆNSNINGER

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive AT-talepapir, og er gået lidt i stå vedr. hvad historie og religions muligheder og begrænsninger er? Håber der er nogen der vil hjælpe?
  • Amazonfloden

    Forumindlæg
    Hej SP'er! Jeg ville bare lige høre om der er nogle der kender Amazonas/flodens historie eller har skrevet en opgave om det?
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg har lige trukket menneskerettigheder i ks-kultur og samfund,.. Men jeg kan ikke finde et problem ud fra det?.. Nogle der har nogle ide i forhold til religion, samfund og historie?
  • FYSIk: metode?

    Forumindlæg
    hej vi har om verdensbilleder og det er fysik og historie. i fysik har vi været på museet og prøve de undersøgelser de har lavet, vi har ellers læst men hvilken metode er det?
  • Bushido?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har om japans historie. Men jeg forstår ikke hvad Bushido betyder. Er der nogle som ved hvad Bushido betyder???
  • b. Hvad mener du, at de to fag kan bidrage til, når du skal besvare din opgaveformulering?

    Forumindlæg
    Jeg er i tvivl hvad jeg skal skrive, det er jo historie og dansk, og jeg har perioden 1850-1910 - arbejderklassens forhold
  • novelle

    Forumindlæg
    hey er der nogle der kender historien " computerlove?" den forgår i fremtiden. hvis i gør, kan i så fortælle mig hvilken forfatter det er?
  • newtonnn hvem kan hjælpe med AT

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i AT fysik og historie. Jeg har om Newton, og jeg har et spørgsmål jeg gerne meget vil have hjælp til: Hvordan kom Newton frem til tyngdeloven og hvordan blev den anvendt?
  • Helle Helle tekster

    Forumindlæg
    Jeg mangler tekster til min dansk historie opgave, nogle der ved hvor jeg kan finde nogle af Helle Helle på nettet? :)
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    hej jeg har et problem. i morgen har jeg en hel dag i skolen med kun dansk. vi skal skrive en historie og jeg ved ikke hvad den skal handle om. Hjælp, tak:)
  • Super hurtigt spørgsmål!

    Forumindlæg
    Hej er der ikke lige nogen der hurtigt kan skrive hvordan verbet at blive udformer sig på fransk? fx hvis jeg skal skrive; Vi bliver undervist i historie..
  • indledninge? om hekseprocesser

    Forumindlæg
    jeg er igang med min dansk historie opg. men jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive i min indledning.. jeg skal skrive om hekseprocesser.
  • 'Hun duede ikke'

    Forumindlæg
    Heeeeejjjj :) Jeg er lidt i tvivl om hvilket eventyr, eller historie man kan perspektiver 'Hun duede ikke' til? :) - I må MEGET gerne hjælpe - Tak på forhånd!
  • HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLPPPP

    Forumindlæg
    Hej, :) Jeg skal igang med at finde et emne til mit studieretningsopgave - Jeg har matematik og historie og jeg vil spørge om I ikke kan give mig inspiration til emner :) På forhånd tak :)
  • Tempelridderne

    Forumindlæg
    Hej Alle. En der kan hjælpe med en historie opgave om temperlridderne - med følgende. Opgaven belyses via en problemformulering bestående af hvad, hvorfor og hvordan spørgsmål
  • AT ?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt historie og Samfundsfag i AT. Mit enme er katastrofer - Årsager og konsekvenser. Er det en god fagkompination, at skrive om 11 septemper?
  • konsekvenserne af den danske grundlovs indførelse..

    Forumindlæg
    Hej! Kan nogle hjælpe mig med en dansk historie opgave, hvor jeg skal finde ud af hvad konsekvenserne af den danske grundlovs indførelse er... det ville virkeligt være dejligt! Hilsen mig.