Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 19261 til 19280 af 26355
-
SRP Om Rappens historie og social ulighed
ForumindlægJeg skal til at skrive min SRP I 3.g og har valgt emnet "Rappens historie og social ulighed" i engelsk og samfundsfag.. Er der nogen der har nogle gode ideér til hvordan jeg kunne gribe dette emne an bedst? Jeg har allerede tænkt på at se på de sortes levevilkår i compton USA og andre... -
TUTOR-HJÆLP
ForumindlægHej alle dygtige (engelsk studerende). Jeg søger en tutor, der kan hjælpe mig med mit engelsk, da jeg har det på a-niveau i gymnasiet og det lige nu ikke går som det skal. Jeg skal have hjælp ca. en gang om ugen og har nogle specifikke ting specielt grammatisk som jeg skal have hjælp til at få or... -
Fatima and Saret LOVE
ForumindlægHeej alle samen .. Jeg skal op til engelsk eksamen.. Vi har arbejdet med emner Love. Hvor vi bl.a. skal blive stillet for spørgsmålet: 1. Can love between youngsters who come from two different cultures cause any problems? 2. What do you think about arranged relationships? Håber der er nogle, som... -
En der vil rette min stil?
ForumindlægHej. Jeg er ikke særlige god til engelsk, og min lærer siger hele tiden at jeg har problemer med min stil, og det er min sidste engelsk stil og derfor vil jeg have en god karaktere. Jeg vil gerne have at en skal rette min stil. Men jeg vil helst sende den til ens email. Hvis du vil rette min stil... -
Rettelse af 3 siders stil (penge)
ForumindlægHej! Jeg er skide presset her op til mandag og jeg har skrevet en engelsk stil om The American Dream, som jeg simpelthen ikke orker at rette, da jeg ikke er den mest skarpe til rettelser i engelsk...... Det er skide tarveligt at tilbyde penge for det, men jeg giver meget gerne 100 kr. til en ven... -
AT2 : Længdegrad og matematik
ForumindlægJeg er igang med at skrive en problemformulering om overemne " Kampen om længdegrad" Her indgår 3 fag : Engelsk, matematik og fysik. Engelsk og fysik har jeg styr på, men nu mangler jeg at skrive spørgsmål som omhandler den matematiske del af længdegrad... Det eneste spørgsmål so... -
Hjælp til historiedelen af SRP
ForumindlægHej alle Jeg har følgende problemformulering til historiedelen af min SRP: "Der ønskes med inddragelse af selvvalgte kilder en redegørelse for den sociale strukturi det engelske samfundi begyndelsen af det 19. århundrede, herunder særligt kvindens position i samfundet" De eneste kild... -
Psykologi kvote 2 Ålborg
ForumindlægHej, Jeg er ikke så god til at regne mit gennemsnit ud for kvote 2. Jeg kan se, at snittet lå på 10,5 i sommers og jeg har et snit på 10 med hurtigstartsbonus. I kvote 2 går de op i kvote to fag altså dansk, engelsk, matematik og samfundsfag eller historie. Mine karakterer er her 10,10 i dansk ... -
Produkt i samfundsfag?
ForumindlægHej, jeg har terminsprøver i samfundsfag om lidt og jeg ville gerne have lidt hjælp. Vi har fået en synopsis, og det er ikke nødvendigt at have et produkt med denne her gang, men tænkte det var godt at være klar til den rigtige i 9.klasse Jeg har valgt en tekst som produkt, ville bare spørge o... -
Tilbud om LEKTIE-HJÆLP! MATH...
ForumindlægTilbud om LEKTIE-HJÆLP! Hej! Jeg hedder Magda. Jeg er 17- årlige pige og kommer fra Polen. Jeg går på Zahles Gymnasium 1.g. Jeg snakker engelsk, polsk; og tysk, dansk – lidt. Jeg tilbyder hjælp til matematik, fysik, kemi og engelsk. Jeg har 3 års erfaring med at hjælpe andre med deres lekti... -
Tilbud om LEKTIE-HJÆLP!
ForumindlægTilbud om LEKTIE-HJÆLP! Hej! Jeg hedder Magda. Jeg er 17- årlige pige og kommer fra Polen. Jeg går på Zahles Gymnasium 1.g. Jeg snakker engelsk, polsk; og tysk, dansk – lidt. Jeg tilbyder hjælp til matematik, fysik, kemi og engelsk. Jeg har 3 års erfaring med at hjælpe andre med deres lekt... -
Tilbud om LEKTIE-HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg hedder Magda. Jeg er 17- årlige pige og kommer fra Polen. Jeg går på Zahles Gymnasium 1.g. Jeg snakker engelsk, polsk; og tysk, dansk – lidt. Jeg tilbyder hjælp til matematik, fysik, kemi og engelsk. Jeg har 3 års erfaring med at hjælpe andre med deres lektier. Jeg kan hjælpe hver... -
Valg af emne til SRP, Hjælp!
ForumindlægHej. jeg er i det problem, at jeg endnu ikke har fundet et emne til mit studieretningsprojekt i 3.g. Jeg har valgt fag - Samfundsfag b, som hovedfag og engelsk A, som bifag. Jeg har overvejet dødsstraf i USA, som et muligt emne for mig. - men problemet er, at jeg skal læse et engelsk værk til em... -
George Orwell - 1984
ForumindlægHej SRP er lige på trapperne og jeg er derfor igang med at jagte litteratur. Jeg har valgt at skrive i engelsk og samfundsfag, mit emne er overvågning. Jeg har lagt hovedvægt på faget engelsk, og har deri tænkt mig at analysere George Orwells 1984. Mit problem er at det har været svært at finde s... -
eng/samf 1984 - sekundærlitteratur
ForumindlægHej mennesker, Jeg skal skrive SRP-opgave i fagene engelsk og samfundssag, hvor jeg har valgt engelsk som hovedfag. Emnet hedder 'overvågningssamfundet' og har, originalt nok, valgt bogen '1984' af George Orwell som jeg vil tage udgangspunkt i og analysere. Jeg skal dog bruge no... -
UPV prøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve her imorgen, og jeg er mega nervøs. Jeg skal op i Engelsk, Dansk, Naturfag/matematik. Jeg er mega nervøs og ved ikke om den er svær, da jeg er god i skolen i nogle ting men er også meget i tvivl. Jeg ved bare at jeg skal analysere en tekst i Dansk, og Engelsk aner ikk... -
HJÆLP TIL SRP, HASTER
ForumindlægJeg skal snart til at skrive SRP, og jeg bliver nød til at have noget hjælp. Jeg skal skrive i fagene Engelsk og psykologi, og jeg har valgt emnet hustruvold. Jeg skal læse en engelsk roman af Roddy Doyle: The Woman Who Walked into Doors (Kvinden der gik ind i døre) og ud fra psykologiske teorie... -
Eksamen?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har engelsk på B og skal til mundtlig eksamen her snart. Jeg er dog bare lidt forvirret, jeg ved ikke hvordan engelsk eksamen foregår? Er der evt. nogen af jer som har været oppe i år eller været oppe før, som kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår? Jeg ved at jeg har 60... -
V for Vendetta
ForumindlægHej! Jeg kunne rigtig rigitg meget godt bruge lidt hjælp til at spore mig ind på en spændende vinkel for min studieretningsopgave. Jeg skriver om filmen V for Vendetta i Mediefag/Engelsk. Jeg tænkte på at se på det samfundskritiske (gennem en tematisk analyse) og kæde det sammen med noget engel... -
Studieretning?
ForumindlægJeg går på HHX, og jeg skal skifte studielinje pga. at jeg har lidt svært ved erhvervskonomi, virksomhedøkonomi, kultur osv. på engelsk og fordi at vi skal på mange rejse, så jeg undrede mig over hvem der har gået på HHX og hvilken studieretning i kunne anbefale, og så ville jeg også lige høre om...
