Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 19281 til 19300 af 179352
-
Planetsystemet? Fysik C eksamen hjælp!
ForumindlægHej alle, jeg har trukket et spørgsmål ångående planetsystemet. Det lyder således: "Lav en præsentation hvor du fortæller om jordens, solens og månens indbyrdes beliggenhed, og hvilke iagttagelser det giver anledning til fra jorden" Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad... -
P-piller og hormoner, hjælp til eksamen
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at læse op til biologi C. kort sagt har jeg lidt problemer med at finde ud af hvordan de forskellige hormoner som er tilsat p-piller påvirker de overordnede hormoner. Gestagen som er syntetisk progesteron, påvirker: at der bliver produceret sejt slim som forhindr... -
Samfundsfag B Eksamen (Bæredygtighed)
ForumindlægEr der nogen, som kan hjælpe mig med at formulere en god problemstilling? Så vidt jeg kan se på mine fire bilag, så handler det om vækst vs. grøn bæredygtighed... -
Dansk eksame i dag på HHX
ForumindlægVille høre hvad andre hhxer valgte for en opgave og hvor meget de fik skrevet ? Hvad sys i om indholdet af opgavehæftet ? Jeg Valgte selv den med Suzanne Brøgger ! Og skrev knap 7 sider ! Havde håbet på et Essay, men dette var også okay da det næsten var det samme. havde også overvejet den med ko... -
Hjælp - analyse til mdt historie eksamen
ForumindlægHej jeg skal til studentereksamen i historie, og er faktisk usikker på hvordan jeg helt præcist skal gribe det an. Jeg har ikke rigtig forstået hvad de der analyser indebærer, hvis det nu f.eks. er en eller anden krig man kommer op i? Nogle der kan hjælpe mig. -
Hjælp - kemi eksamen i morgen!!
ForumindlægHvad er det lige teoretisk og praktisk udbytte er?? synes ikke, at der er given nogen ordenlig forklaring på dette i min bog :( -
"Haster" eksamen på fredag ;/
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at forklare hvad en ionforbindelse er helt præsict? -
AT eksame imorgen ;-)
Forumindlæghej. Nogen der kan komme med nogle guldkorn, til hvad jeg kan perspektivere mit emne til. Jeg har om robotter/kunstig intelligens med fokus på Issac Asimov. Fagkombinationen er Engelsk/historie jeg har perspektiveret det til mit studieprojekt, men ved ikke hvad jeg ellers kan perspektivere det... -
Dna funktion eksam
Forumindlæghej jeg bestod desværre ik i biologi, de gav mig nogle spørgesmål som jeg ik kunne. vil lige spørge om i kan svar til mig. de spurgte hvorfor kopier man protein og hvorfor er det vigtigst have protein og hvad for nogen protein der er? ved i ? -
eksamens morgenen (digt)
Forumindlæg07.00 Morgen Sover Vågner Sover Meget uroligt Vågner pludseligt Øjnene sammenhængende Vil ikke Ser rundt Det venter Er ikke klar Kommer på benene Slæber træt kroppen Vand i ansigtet Tankerne kører rundt Kigger i spejlet Er du klar nu? Maden spises meget langsomt Hver eneste bid smages Tiden t... -
Eksamen Mat C
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i mat C 9. juni, og jeg sigter efter et 10-tal, da jeg gerne vil hæve mit dovenskabs-gennemsnit. Hvor meget af det stof, man er oppe i, skal man kunne og vide for at få 10? -
Dumpe eksamen, problem?
ForumindlægHej folkens jeg har et par spørgsmål ang. studentereksamenen, som jeg håber i kan svare på. jeg har kikket rundt om på forummet, uden decideret at få svar på disse spørgsmål, derfor: 1: er det KUN det FULDENDTE gennemsnit som har reel betydning (dvs eksamenskarakterer + årskarakter for alle fag... -
Bredere vælgeropbakning... HJÆLP (EKSAMEN)
ForumindlægHvad ligger til grunde for at det er blevet nødvendigt at ændre politik for at opnå en bredere vælgeropbakning.? -
kalifat haster eksam om 30 min
Forumindlæghej hvad er kalifat haster skal afsted snart -
Videreuddannelse uden tysk eksamen
ForumindlægHvordan skaffer jeg overblik over hvilke ungdomsuddannelser min datter afskærer sig fra ved ikke at have tysk. Hvilken konsekvens vil det have for hendes fremtidige valg? Hilsen Helle -
Hjælp! Dansk ungdom og identitet Eksamen
ForumindlægHej :) Jeg har trukket "ungdom og identitent i det 21. århundrede" er der nogle der har nogle tekster som jeg kan bruge? evt. nogle noveller? Tak på forhånd. -
Dansk-mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
Dansk mundtlig eksame, længde?
ForumindlægHey. Jeg skal op i dansk i morgen. Jeg har dog det problem at min fremlæggelse ca. tager 15 min. Har hørt den kun må tage 10? Er det rigtigt? Hvad siger I? Mvh. Peter PS Det er folkeskolens afgangsprøve :) -
Eksamen - Superpositionsprincippet og konstruktiv interferens
ForumindlægHej, Ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med hvad forskellen er på superpositionsprincippet og konstruktiv interferens. Håber der er en der kan forklare nogle generelle ting om det :) På forhånd tak! -
Herman bang eksame
ForumindlægNogle der kender en god tekst, der er skrevet af herman bang som man kan perspektiver Den sidste balkjole til.
