Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19321 til 19340 af 46442
  • forfølgelse

    Forumindlæg
    Ligesådan jøderne blev forfulgt under 2.verdenskrig(og også tidligere i historien) er der så også andre der er blevet forfulgt, lidt på den samme måde? - måske indianer?
  • Synsvinkel i artikel

    Forumindlæg
    Jeg har en artikel der er skrevet som new jounalism, og jeg undrede mig over hvilken synsvinkel artikler har, og især new jounalism da de er skrevet lidt som en historie
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Jeg har om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne og er der nogle som ved hvordan man kan perspektivere den med Historien Om En Moder og Den Grimme Ælling?
  • Dansk opgave!!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en dansk historie opgave og har lavet en billedeanalyse af Udslidt. Nu skal jeg perspektivere til nutiden, har I nogen ideer om hvad det kan være?? :-)
  • Billedeanalyse af Udslidt.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en dansk historie opgave og har lavet en billedeanalyse af Udslidt. Nu skal jeg perspektivere til nutiden, har I nogen ideer om hvad jeg kan skrive?? :-)
  • Billedeanalyse af Udslidt.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en dansk historie opgave og har lavet en billedeanalyse af Udslidt. Nu skal jeg perspektivere til nutiden, har I nogen ideer om hvad jeg kan skrive?? :-)
  • sso(hjælp)

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal skrive SSO i Historie B og jeg har svært ved at finde ud af hvad er det jeg vil skrive om.. Det vil være dejligt hvis I havde foreslag til spændende emner ??
  • fodnoter

    Forumindlæg
    skal man bruge fodnoter til dansk/historie opgaven??? kan man ikke bare nøjes med at nummere de steder hvor det er nødvendigt også henvise til kildehenvisningen????
  • Hvorfor har man brugt antikke forbilleder?

    Forumindlæg
    Hvorfor har man i senere europæisk historie brugt de antikke forbilleder, f.eks. i Renæssancen, oplysningstiden og under den Franske Revolution? Tak på forhånd.
  • SRP - Engelsk og mediefag, nogle ideer?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive i engelsk og mediefag. Er der nogle der har en idé til emne så må I meget gerne give lyd :) Evt også hvis i har ideer til historie og engelsk.. på forhånd tak
  • er det kendt eller ukendt tekst?

    Forumindlæg
    i historie, engelsk, dansk og datalogi i 3.g i år? altså gammel reform? og trækker man kun tekster, eller også et spørgsmål?
  • Haster!

    Forumindlæg
    Er der nogen som har gode noter til de følgende emner i historie? 1. Plutarchs Crassus-biografi 2.Konferencen i Jalta Det ville være fantastisk
  • Joe af Peter Carey - nogen der har novellen ??

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af historien, "Joe" af Peter Carey, inden kl 23 i dag, men jeg har ikke historien, fordi jeg har fået en ny computer. Jeg kan ikke få fat på min lærer som har USB-stikket med historien og dem fra min klasse siger, de ikke kan sende dokumentet. Jeg vil høre om de...
  • Dansk artikel- ret

    Forumindlæg
    jeg har til opgave fået at lave en artikel om romeo og julie, som om deres historie var sket i går. den skal bare rettes. TAK
  • Hjælp til dansk gyser stil

    Forumindlæg
    Skal aflevere en gyser stil til i overmorgen, men har brug for hjælp ved ikke hvad jeg skal skrive om. Nogen der har en god ide til en god gyser historie.
  • beslutningsprocessen i international politik

    Forumindlæg
    Jeg skal op i historie i morgen og fatter hat af beslutningsprocessen i international politik... Det må være FN så langt er jeg kommet! Nogen der kan hjælpe?
  • Event-rækkefølgen i Odysséen

    Forumindlæg
    Jeg har lidt svært ved rækkefølgen af historien... Nogen som kan ridse den op...? - bare i stikord ala 1. Troja, 2. Polyfem osv...
  • valgfag

    Forumindlæg
    hej vil spørge hvilken af fagene religion c , histori b og og samfundsfag er sværeste håer for svær
  • Apartheid

    Forumindlæg
    Er der en som har skrevet om apartheid i historie og engelsk? :) KUnne godt bruge inspriration til en god problemstiling eller bare opgave generelt. Starter her på fredag. på forhånd tak :D
  • "Afløb" af Helle HelLe

    Forumindlæg
    Hvis nogen har læst denne lille novelle. Kan i være så venlig, at fortælle, hvad AFLØBET er for et sybol i forhold til historien? Tak