Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19361 til 19380 af 34078
  • Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen

    Forumindlæg
    Hej studieportalen, Jeg skal til eksamen i Biologi (C), og står med et spørgsmål der lyder: "Redegør for hvilke processer der sørger for energi til kroppen". Hvad indeholder det udover respiration i cellerne? Mvh
  • fremstilling af alkohol

    Forumindlæg
    Hej jeg skal vise på torsdag til eksamen fremstilling af alkohol. Jeg ved man kan danne alkohol ud fra en alken og vand, men er der en som kan hjælpe mig med at skrive reaktionen op?
  • uni adgangskrav

    Forumindlæg
    Hej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ????
  • Hvor får vi strøm fra?

    Forumindlæg
    hej.. Kan i fortælle mig hvad man til eksamen skal snakke om "hvor får vi vores strøm fra". har skrevet det som underpunkt i min disposition, men ved ikkke helt hvad jeg der skal fortælle om:/
  • uni adgangskrav

    Forumindlæg
    Hej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ????
  • Retrospektiv vs prospektiv undersøgelse AT

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal snart til AT-eksamen, og vil gerne spørge, om der er nogen, der kan forklare mig, hvad fordelene og ulemperne ved hhv. den retrospektive og prospektive undersøgelse er? MVH. Hyacinth.
  • Fordele/ulemper

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne vide, om man, i sit talepapir, skal lave en indledning til hver problemstilling, hvor man opsummere metoder og skriver fordele/ulemper ved metoderne/materialevalg, når man skal til den mundtlige eksamen.
  • Genvejstast til brøk streg i Word.

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og laver noter til eksamen, men jeg har problemer med at finde genvejstasten for en brøk, så man ikke skal gå op i ligning hele tiden... er der nogen der kan hjælpe med det??
  • Vækstrate og eksponentiel vækst

    Forumindlæg
    Hejj Jeg har en eksamen i morgen og skal derfor forberede mig på nogle forskellige emner. Er der nogen der kan forklare mig hvad "Vækstrate og eksponentiel vækst" er? og hvad "Binomialsandsynlighed" går ud på... tak på forhånd
  • kortfilm analyse af skal vi være kærester

    Forumindlæg
    hej jeg skal til mundtlig dansk eksamen i kortfilm og har valgt 'skal vi være kærester?' jeg har problemer med at finde nogle gode og vigtige analyse punkter. har i nogle ideer? :)
  • Baser forsøg!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder lige nu og laver en disposition til Baser! Men mangler lidt ideer til gode forsøg? Har i nogle forsøg som er vigtige jeg burde vise til min eksamen.
  • socialrådgiver

    Forumindlæg
    hej jeg går på socialrådgiver uddannelsen 4. modul. Skal op til en mundtlig eksame. men har 2 dage til at forebërede mig. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?
  • Hvis man dumper et adgangsgivende fag?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er nysgerrig på om, hvis man dumper et fag til eksamen eller i det hele taget, om det så stadig er muligt at komme ind på en uddannelse, hvor det er et krav? Kan man tage den om eller lignende? Vh. Katrine:)
  • AT - Psykologi og Mediefag

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til AT-eksamen, og vil hører om der er nogen der vil hjælpe mig! Mine to fag er mediefag B og psykologi C! Hvordan arbejder de 2 fag sammen, og hvad er mulighederne samt begrænsningerne? :)
  • Analyse af Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-)
  • HJÆLP TIL FAMILIE-ARVERET

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har brug for hjælp til Familie-arveret eksamen, og vil høre om der er en der har tid til at undervise mig i 1-2 dage. Det er selvfølgelig mod betaling! Mvh. Jurastuderende
  • Redoxreaktioner - afbrænding

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er ved at læse op til kemi A mundtlig eksamen, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forklare forskellen på afbrænding af cellulose og nitrocellulose - er der nogen, der kan hjælpe?
  • Tysk Rettelse :-)

    Forumindlæg
    Nogen der gider rette min tysk tekst? Skal til eksamen imorgen i Tysk. Emnet er at være ung og leve i en alkoholkultur under jung sein.
  • Fysik/kemi 9.klasse tips

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er virkelig nervøs. Er der nogen som har nogle tips til prøveform a - eller gode råd til at jeg kan forberede mig. Jeg har noter, men tror ikke det er nok.
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal til eksamen imo. og jeg prøvet at øve mig på forskellige ting, jeg håber der er nogen der gider at rette nogle forskellige ting for mig. Mange hilsner Mie