Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 19381 til 19400 af 152759
-
Syre-base
ForumindlægJeg har problemer med at løse to kemi-opgaver. Håber der er nogen der vil hjælpe: -Opskriv reaktionsskemaet for reaktionen mellem eddikesyremolekyler og hydroxidioner -Hvad sker der, når man blander en salpetersyreopløsning og en natriumhydroxidopløsning? Tak på forhånd! -
hjælp angiv rumlige opbygning af O atomet i molekylet?
ForumindlægHvordan pokker finder jeg ud af den rumlige opbygning af O atomet I hydrogenperoxid molekylet. Fatter bare slet ikke en meter og er mega dårlig til kemi. Så det skal nok skæres ud i pap ?? -
lektiehjælp søges..!
ForumindlægHejsa.. Jeg er en pige, der går i 3.g og har brug for lektiehjælp til bla matematik og kemi. Er der nogle der er interesseret, eller ved hvordan jeg kan finde en, så skriv venligst privat!! På forhånd tak. -
Vil du læse min SRP? plz.
ForumindlægHej :) Er der nogen der nogen der gider at læse min opgave igennem når den er færdig, og evt. også give noget respons? Jeg skriver i kemi og matematik. Det vil være et stort hjælp:) -
Beviser i matematik
ForumindlægHej sidder og skriver SRP om Matricer og anvendelse af matricer i Kemi, omkring farver. Sidder og skriver teori for matricer ind, men skal der endeligt beviser med for dette, når der bare står redegør i opgaveformulderingen ??? Daniel -
Optagelsesprøve!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
kobbersalte
ForumindlægNogle som kender til kobber(ll)hydroxidcarbonat? hvad det anvendes til og hvorfor det ikke er opløseligt med vand, ligesom kobbersulfat(blåsten). Jeg har forsøgt nettet, databogen for fysik/kemi, men uden held .. -
Optagelsesprøve!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
lektier-hjælp!
ForumindlægHej! Jeg er en pige, der går i 2.g og har brug for lektiehjælp til kemi eller fysik (b-niveau). Jeg bor tæt på Aabenraa. Er du interesseret eller ved hvordan jeg kan finde en, så skrive venligst til mig. Tak. -
Rapport om styrkeeksponenterne for chlorethansyrer
ForumindlægHej folkens. Jeg vil spørge om der er nogen der har lavet en rapport som omhandlede om styrkeeksponenterne for chlorethansyrer kemi b niveau. Har brug for hjælp håber nogle kan hjælpe -
Alkohol - forbrænding - forsøg
Forumindlæghey, jeg har en slags '' prøvekesamen '' i fysik/kemi. det vil være en hjælp hvis i måske kunne komme med forsøg jeg kunne lave og evt. nogle links, hvor der står hvordan man laver dem :) -
natriumacetat
ForumindlægHej Jeg skal lave en opgave om håndvarmere. Indholdet er natriumacetat. Jeg vil gerne læse noget om hvordan salte som natriumacetat opfører sig, bla. når det opløses? Hvilket emne inden for kemien omhandler dette? -
Ionforbindelser og Molekyleforbindelser
ForumindlægJeg skal i gang med Kemi rapport. Mangler noget meget vigtig information Forklat venligst hvad forskellen mellem Ionforbindelser og Molekyleforbindelser med hensyn til både opbygning og opløselighed? -
Eksamens opgaver
ForumindlægHey, alle derude.. Jeg vil lige høre om der nogen af jer der, ved hvor man kan finde gamle kemi eksamensopgaver/sæt til HTX.?? Hvis i har nogen stående derhjemme, må i gerne sende dem til mig. -
Fosfolipid
ForumindlægHej Jeg har desperat brug for hjælp til kemi delen af min evalueringsopgave. Jeg skal forklare fosfolipider, ud fra denne figur Jeg mangler hjælp til at forklare strukturformlen? På forhånd tusinde mange gange tak -
ædelgas struktur?
ForumindlægEr der nogen, som ved hvad lanthaniderne og actiniderne typisk vil gøre for at opnå ædelgas struktur? Jeg syntes ikke jeg kan finde noget om det i min kemibog (kemi 2000) -
Eksamensopgavesæt Maj 2005
ForumindlægHej Jeg søger en som har regnet opgave 1 i Kemi højt niveau maj 2005. Jeg er meget i tvivl om mine resultater er rigtige så kunne godt tænke med at se hvad andre har fået.. På forhånd tak -
Fra 2g til 2hf??
ForumindlægHalløjsa.. Kan man godt flytte fra 2g til 2hf?? Har afsluttet alle de fag man har i 1hf undtagen NF. Har afluttet biologi og fysik men har ikke haft geografi, men har derimod haft kemi. -
HJÆÆLP ! :s
ForumindlægDette ser ud til at være en meget nem kemi opgave, men lige nu ligner det noget vrøvl for mig ! :S Hvad er [ Ba2+ ] og [ Cl - ] i 0,15 M BaCl2 `?? På forhånd tak ! : ) ( Jeg er på C-niveau ) -
Læseferie på VUC
ForumindlægHej, Jeg går på et VUC forårshold, der slutter her til sommer (kemi). På vores skema er den sidste undervisningsdag 4/5, men er der nogen, der ved, om det er så tidligt, der gives læseferie?
