Søgning på: musik eksamen. Resultater: 19381 til 19400 af 36205
  • Samfundsfags metoder/begraber

    Forumindlæg
    Hej ville lige høre om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med hvilke Samfundsfags metoder/begraber der findes. Skal bruge dem her i min afslutnings eksamen men synes ikke lige jeg kan finde nogle eller huske dem.
  • Argument for og imod tyrkiets optagelse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan komme med 2 eller 4 argumenter for og imod tyrkiets optagelse i EU??? det vil være mest relavent. Skal op til eksamen på onsdag. På forhånd tak
  • ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..

    Forumindlæg
    Det er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:)
  • Tidsperioder

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :)
  • Trykt reklame

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket trykt reklame til eksamen. Jeg har valgt en gammel cigar reklame, skal jeg så bare lave en normal reklame analyse over den eller hvad? tak på forhånd.
  • Hvordan gik det?? FSA

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Var så op til biologi eksamen idag, og er egentlig bare nysgerrig; - Hvordan gik det med jer? Synes I prøven var svær?? n_n
  • Naja Maria Aidt - en kærlighedshistorie

    Forumindlæg
    Hey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak
  • Beskuerposition

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig hvad "Beskuerposition" vil sige? Skal til billedkunst eksamen i morgen, og det er et emne jeg kan trække.
  • Skal man aflevere synopsis til lære og censor?

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der ved om man skal aflevere sin synopsis til lære og censor til biologi B eksamen?. Mange tak for hjælpen.
  • energi

    Forumindlæg
    hej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak
  • SKRIFTLIG FYSIK

    Forumindlæg
    Hej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S
  • Karakter - huen?

    Forumindlæg
    Hvis man dumper sin sidste eksamen kan man så ikke få huen på? (selvom ens gennemsnit eksempelvis er 2,7)
  • Stevie Wonder - Sir Duke

    Forumindlæg
    Nogle om kan forklare mig hvorfor Sir Duke ikke er funktionsharmonisk? Skal gerne have svaret i dag, da jeg skal til eksamen i morgen! Tak på forhånd!
  • HJÆLP Til La aventura de Saíd

    Forumindlæg
    Skal op til spansk mundtlig eksame i morgen kl. 8.30. Er der nogen der vil kigge på min oversættelse og måske rette den?
  • HF 2.år om igen

    Forumindlæg
    Hej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf.
  • Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for

    Forumindlæg
    Skal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe?
  • OPLÆSNING!

    Forumindlæg
    Man skal læse et eller andet op i dansk eksamen i 9. klasse. Er bare ikke sikker på hvor mange anslag det skal fylde... Nogle der ved noget???
  • Homeless

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal have om hjemløse til engelsk eksamen. Hvad kultur kan man sige, at de lever i? Og hvad for en subkultur? Tak på forhånd.
  • Perspektiveringer til Nattevandrerinden!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg skal perspektivere noget til nattevandrerinden, som jeg skal op i til eksamen.. Nogle der har noget der har nogle ideer? Foreksempel perspektivering til "Indvielsen"? Tak på forhånd!
  • Matematik B afgørende karakter

    Forumindlæg
    Lige et hurtigt spørgsmål Hvis man får 4 i årskarakter både mundtlig og skriftlig matematik B, men 00 til skriftlig eksamen er man så ikke bestået ?