Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19381 til 19400 af 141659
-
Råd søges til første fysikrapport!
ForumindlægSom det fremgår af overskriften skal jeg så småt igang med min første fysikrapport (Fys B), eller rettere 3 rapporter. (Der var 3 forskellige emner). Vi skal skrive rapporterne med udgangspunkt i nogle forsøg samt teorien bag, emnerne var: - Brydningsloven - Spektralanalyse - Lysets brydning g... -
Hjælp til rapport skrivning
ForumindlægEr der nogen der har en meget nem måde at skrive en kemi rapport på? jeg har nemlig aldrig skrevet en rapport før. Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig.. -
Herman Bang
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan hjælpe til et kort referat af novellen "Hjemme" af Herman Bang? Er ikke sikker på jeg forstår historien ret. :) -
Eksamensopgaver i fysik fra 2007!!
ForumindlægEr der nogen, der har lavet eksamenssættet i fysik fra 2007? Hvis der er nogen herind, der har, så vil I være venlig at sende den til mig så hurtigt som muligt(inden ondsdag)?? Tusind tak på forhånd! -
Bedømmelse i mat
ForumindlægHvad bliver der bedømt på i srp'en i matdelen? Har i en liste eller noge lignende? -
Diskussion
ForumindlægHvordan skriver man en diskussion? - specifikt i biologi? Skal jeg sætte ting op mod hinanden? Må diskussionen være samfundsfaglig - eller hvordan skal man diskutere biologisk? -
En retter, Please ?
ForumindlægNogen som vil kigge min dansk aflevering på. 1,5 igennem for stavefejl og forkerte formulerigner, kunne være rigtig rart? Tusind tak på forhånd. -
Et barn og en mus
ForumindlægHej er der nogen der har læst et barn og en mus af H.C.Branner og har lavet en analyse og fortolkning af den.. er gået helt i stå, please hjææælp:) -
eksamen
Forumindlægkan jeg få nogle links til matB tak på forhånd -
Fremstilling og indstilling af 0,1 M NaOH
ForumindlægSkal skrive teori om det .. Og jeg aner ikk hva jeg skal skrive i det afsnit -
studentereksamen i engelsk B
ForumindlægHej. Er der nogle herinde som vil give mig lidt respons på min stil som jeg skrev til studentereksamen i engelsk B. Bare nogen kommentarer og evt en karakterer. her er den: I have chosen section A, which is about smoking. I will give an outline of the different positions on the smoking ban whic... -
Dansk og psykologiske teorier
ForumindlægJeg sidder her og skal op i morgen i AT og så kom jeg til at tænke på om man godt må bruge psykologiske teorier i en fortolkning i dansk? -
Abstract Vektorer (engelsk) 10-15linjer
ForumindlægEr der en der vil hjælpe? På forhånd tak -
Vekselstrøm s;
ForumindlægHvilke forsøg kan man lave under emnet "vekselstrøm" og hvad SKAL man komme ind på? Har læst indlæggene her inde, men er stadig helt væk :i -
HASTER (EKSAMEN)
ForumindlægHej , Er der nogen der kan hjælpe mig med de her: Mykensk tid Arkaisk tid klassisk tid Perikles tiden Senklasisk tid Perserkrigene (Tidlig klassisk tid ?) Styreform Hellenistisk kultur. -
Hvad skal en redegørelse indeholde?
ForumindlægHej Jeg har fået opgaveformuleringen: "Redegør for bevægelsesligningerne for det skrå kast." Hvad skal redegørelsen indeholde? skal jeg skrive op teorien helt fra starten og frem til bevægelsesligninger, er det nok? -
HJÆLP - HASTER
ForumindlægHej alle kloge mennesker ;) Jeg skal op i mundtlig matematik på fredag. Men jeg er på bar bund ved disse to emner: 12. Det gyldne snit. Du skal koncentrere dig om at vise formlen for ? og konstruere det gyldne snit. 13. Skævvinklede trekanter. Den ønskes en behandling af sinus- og cosinusrela... -
beregning
Forumindlægjeg ved ikke hvordan jeg skal beregne dettem håber der er nogle der kan hjælpe mig Beregn den respiratoriske udvekslingskvotient (R) for nedbrydning af palmitinsyre. Vis dine beregninger. linket til de oplysninger jeg får opgivet http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-u... -
Reaktionspil
ForumindlægHej. Hvordan kan man når man får oplyst to stoffer i en syre-basereaktoion vide, om der skal være harpuner eller en enkelt reaktionspil? For eksempel ved eddikesyre+vand skal der være harpuner til acatation + vand Men hvordan kan man vide det? -
Bestemmelse af -isme
ForumindlægHej Jeg afslutter billedkunst i år, og har et lille problem med nogle billeder vi har lavet tidligere. Vi skulle male landskabsmaleri, hvor jeg valgte et billede hvor man ser eiffeltårnet og ellers udsigten ud over Paris. Jeg har malet mit billede som en præcis efterligning af fotoet, men i sted...
