Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19401 til 19420 af 29670
  • Loose Change

    Forumindlæg
    I mit essay (til i morgen) skal jeg skrive 700-900 ord, hvori der er en analyse af Loose Change. OG, og, og - et kortere essay (200-300) ord med en diskussion om hvordan vestlige lande bekæmper teorisme! ??????? Hjælp..
  • HJÆLP!! engelsk

    Forumindlæg
    hej! Jeg skal analysere "A simple Exchange of Niceties" og mangler inspiration til at komme igang. er der nogle der ligger inde med den og eventuelt vil sende den til mig? tak på forhånd (: - det ville være en stor hjælp!
  • Værdikæde for handelsvirksomhed?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse for en detailhandlesvirksomhed (Synoptik). Hvordan skal jeg analysere primæraktiviteterne? Bliver jeg nødt til at droppe "produktion" og "udgående logistik"?
  • Hurtig hjælp:(

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en stil. Men jeg er gået i stå. Der er et punkt som jeg ikke forstå. Hvad menes der med motiver redegørelse af analyse???? Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd:)
  • Den fattige piges sang ved vuggen

    Forumindlæg
    Er der nogle der på nogen måder har beskæftiget sig med digtet "den fattige piges sang ved vuggen" ? Skal lave en nykritisk analyse og har haft en del problemer ..
  • førstehånd???

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal lave en kildekritisk analyse af "Kvindens underkuelse" som er skrevet af john stuart mill... den er dog oversat af Georg Brandes ... vil det så sige at teksten er en førstehåndstekst?
  • H.C Andersen og knud sørensen

    Forumindlæg
    Er der nogle der har analyseret H.C andersens:Jylland mellem tvende have og knud sørensens: tilbageblik om en del ¨årtier? Synes pointerne virker utydelige på forhånd tak
  • Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)

    Forumindlæg
    jeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ?
  • Heey! :-)

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan oversætte følgende sætning på tysk, så jeg kan se, om jeg analyserer mine sætninger ordentligt?? :-) Familien har ingen mad. Tak på forhånd! :-)))
  • Suzanne Brøgger, hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at analysere Suzanne Brøggers Creme Fraiche, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan miljøet er i den? eller hvad rødstrømpernes aktioner hjalp udover abort. HJÆLP. Irene
  • "Light Out, Huck, They Still Want to Sivilize You"

    Forumindlæg
    Hej nogle der har lavet en opgave med "Light Out, Huck, They Still Want to Sivilize You" eller en analyse, jeg har brug for noget inspiration
  • hjælp !! :/

    Forumindlæg
    hey alle :) jeg er på den! :/ en der har en kort analyse af Katastrofe af Jens Smærup??? den er skrevet i en bog der hedder ANTOLOGI AF DANSK LITTERATUR Tak på forhånd håber i kan hjælpe så hurtigt så muligt :/
  • Og til sidst - Af Marianne Larsen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der eventuelt har lavet en fortolkning af digtet samt analyse af sproget? Jeg forstår ikke rigtigt meningen med digtet, så jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd mange tak. :)
  • pas på pengene

    Forumindlæg
    hej.. folkens!!! plzzzz hjælp!!! hvis der er nogen der har skrevet om Dan Turrels sang PAS PÅ PENGENE!!! vil I ikke hjælpe mig?????? med analysen..!!! plzzz.. skal skrive 2 sider om det og har bare ikke noget i hovedet.. og den skal afleveres i morgen!!!
  • København

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp.
  • Bogen: København

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp.
  • en kort dansk stil som skal rettes?

    Forumindlæg
    helo hello allezusammen jeg har skrevet en dansk stil. den er på 1½ side. nogen der vil kigge på den? det er bar en analyse og fortolknig af en kort tekst samt genretræk.
  • Romatikkens evangelium

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender teksten "Romantikkens Evangelium" Skrevet af Henrik steffens. Skal analysere og fortolke teksten, men forstår den overhovedet ikke !!! Hjælp mig. :) Det er en rigtig svær sproglig tekst.
  • "Vildvinen" af Charlotte Weitze

    Forumindlæg
    Jeg skal foretage en analyse og en fortolkning af den. Men først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at vide om det er meningen at den skal være delt op i forord, prolog osv. Er den skrevet sådan? :)
  • N.F. Grundtvig - Danmarks Trøst - Hvad betyder denne sætning?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er i gang med en analyse af Danmarks Trøst, men jeg sidder fast i sætningen: "Naar Faa har for meget og Færre for lidt" Hvad betyder det i denne kontekst? Jeg har vedhæftet digtet.