Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 19421 til 19440 af 156338
-
Hjælp til SRP emnevalg
ForumindlægHej jeg skal vælge emne imorgen til SRP. Fagene er biologi og idræt. Fodbold og ernæring Styrketræning Ernæring Fedme Har i nogle forslag? :) -
Kostanalyse - teori? SKAL fylde mindst 1 side.
ForumindlægHej SP. Jeg har utroligt meget brug for hjælp med at komme i gang med denne teori om kostanalyse.. Er der nogle der er gode til biologi, og kan hjælpe mig i gang? -
rettelse af biologirapport
Forumindlægjeg har en rapport i biologi, som skal blive læst igennem og rettes, jeg tænker på layout, sprogfejl osv. så kunne jeg sætte den ind løbet af imorgen? -
Hvilken funktion har en skabelsesmyte?
ForumindlægHej;d Jeg skal svare på følgende spørgsmål: Hvilken funktion har en skabelsesmyten, i forhold til biologi , religion , naturvidenskab osv. Hvad vil svaret være? Kh Lea -
En grundig redegørelse
ForumindlægHejsa Håber der er en som vil hjæle mig med en grundig redegørelse for hvad der sker i figur 2.29 Se venligst vedhæftede fil Biologi er ikke mit det bedste -
Hvor mange forskellige typer celler har vi i kroppen??
ForumindlægHey skal op i en lille test i morgen i biologi, og skal vide hvor mange forskellige typer celler vi har i menneskekroppen. -
æggesstok og sædceller
Forumindlægfolkens.. skriver en biologi rapport.. er det nogen der kan rette nogen sproglige fejl!! og måske tilføje noget..?? -
Rygning / Tobak
ForumindlægHej jeg skriver i biologi og historie... Jeg skal til at i gang med opgaven, og er lidt i tvivl om hvorvidt man starter (indledningen) Hvad ville I gøre!? -
Årsprøve.
ForumindlægHey! Jeg skal til biologi årsprøve i morgen, er dog ret i tvivl om hvad jeg skal læse op til (emnemæssigt) -
Diskution? Hvordan?
ForumindlægSkal lave en diskution i min biologi rapport om fotosyntese og respiration, men aner ikke hvordan fanden jeg skal gøre det? Nogle råd? -
opgave!!
ForumindlægEr der mon nogen, der har lyst til at rette min SRP? Den er skrevet i biologi og dansk, og omhandler følelser, hjernen, hormoner mm. -
rettelse
ForumindlægEr der mon nogen, der har lyst til at rette min SRP? Den er skrevet i biologi og dansk, og omhandler følelser, hjernen, hormoner mm. -
Grundvand
ForumindlægHej, Har i nogle eksempler(spørgsmål) til grundvand. Det skal være tre spørgsmål. Som indeholder fysik kemi, geografi og biologi. -
Perspektivering og metode?
ForumindlægEr usikker på om man skal skrive en perspektivering hvis der ikke står noget om det i problemformuleringen? Og skal man lave et metode-afsnit hvis man skriver i biologi og historie (uden forsøg)? -
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Blodtryk i venerne
ForumindlægSidder her med en biologi opgave. Jeg ska finde ud af hvor højt blodtrykket er i venerne i anklerne. Nogle der ved hva trykket er??? -
Eksamenssæt
ForumindlægHej derude :) Er der nogen af jer, som har lavet et biologi eksamenssæt der omhandler fiskearter (karper) og noget med nogle smågrises foderforbrug? -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Selektiv Abort?
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave AT synopsis i selektiv abort i Biologi og Religion, er de nogen af jer, som har noget liggende om det på jeres computere?
