Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19421 til 19440 af 153575
  • eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hej Alle :) nu skal jeg op til fysikeksamen meget snart. Jeg har haft fysik i nogle år nu, men problemet med mig og fysik er at jeg nogle gange har svært ved at forstå selve opgaven.... Jeg kan virkelig mange formler udenad, men problemet er jeg ikke ved hvornår de skal bruges. noget som energibe...
  • Fysikaflevering - varmekapacitet

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har fået denne opgave for i fysik, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af opgave 1 og 4. Håber i kan hjælpe
  • Forbrænding af ethanol i atmosfæren...?

    Forumindlæg
    Hej :) jeg har en fysik aflevering og jeg er på bar bund mht. til forbrænding af ethanol i atmosfæren? så hvis i kunne svare ville det være bare skønt! mange tak på forhånd!
  • Radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hej, jeg står og er i gang med en fysik rapport. Men kan ikke finde ud af hvornår et stof er radioaktivt. kan i hjælpe mig?
  • Energi

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal op i en Fysik prøve i morgen om energi. Jeg tænkte på om i kunne give mig noget god info om energi Tak på forhånd!
  • Kontinuert og diskret spektrum

    Forumindlæg
    Halløjsa :) Nogen der ved, hvad et kontinuert spektrum og et diskret spektrum er? Jeg er i gang med en fysik rapport, og jeg har aldig hørt om det På forhånd tak
  • ..

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til prøve i morgen i fysik. Hvis der nu kommer et spørgsmål om hvor mange ordninger der i en laser, hvad skal jeg så svare? kan man regne det ud???
  • afbøjningsvinklen - bølgelængder

    Forumindlæg
    Er i gang med at skrive opgave om bølgelængder i fysik, og er lige gået i stå. Hvordan ville I forklare afbøjningsvinklen? er det den, der dannes, når to bølgedale eller to bølgetoppe mødes?..
  • Mangler lidt hjælp

    Forumindlæg
    Hey, jeg har brug for hjælp til "?E" dette tegn som indgår i min fysik bog, skal bruge det til rapport. Nogle der kan hjælpe? på forhånd, tak!
  • hjælp til opgave med viskositet

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil hjælpe med en opgave i fysik, med forbehold for at jeg sender beskeden i pb? Tak på forhånd
  • Kræfter på et skib

    Forumindlæg
    Hej fysik eksperter Er der nogen der ved, hvilke kræfter der påvirker et skib der sejler, og står stille på et hav?
  • kalk

    Forumindlæg
    hej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak!
  • kalk

    Forumindlæg
    hej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak!
  • forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger????!

    Forumindlæg
    hej ^-^ sidder med en fysik kemi rapport der skal afleveres torsdag og kan ikke forstå hvad forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger. håber i kan hjælpe
  • Kerneenergi og el-forbrug

    Forumindlæg
    Skal op i fysik i morgen, har okay styr op emnerne, bortset fra Kerneenergi og El forbrug.... Er der nogle der kan hjælpe?? Tak på forhånd
  • Energibevarelse

    Forumindlæg
    Hej Når man i fysik taler om energibevarelse, hvad er det så helt præcist der menes? Er det noget om et isoloeret system, eller at den samlede mængde energ i universet er konstant?
  • HARMONISK BØLGE

    Forumindlæg
    Til min fysik-B har jeg fået til opgave at finde sammenhængen mellem de fysiske begreber der beskriver en harmonisk bølge? HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!!!!!!!
  • Disposition om vand

    Forumindlæg
    Det er første gang jeg skal til fysik-prøven om et par dage, så jeg ville høre, om nogle kunne hjælpe mig med at lave en disposition om vand.
  • Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig.
  • Neutralisering af base med syre

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre?