Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 19421 til 19440 af 27764
  • The Colditz Story

    Forumindlæg
    Der skulle tilfældigvis ikke være nogen som har lavet en analyse af bogen The Colditz Story af Pat Reid? eller kender nogle links til noget lignene. Sidder lidt fast i SRP'en - på forhånd tak :)
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej er der nogen herinde der har læst romanen, the death of sweet mister, skrevet af Daniel Woodrell. Jeg skal lave en analyse of fortolkning af bogen, men er lidt i tvivl om, hvordan forholdet til hans momor er? Er der nogen der kan hjælpe :D På forhånd tak.
  • SRP om græsk matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver srp om græsk matematik og skal analysere hvordan det antikke græske samfund gav mulighed for matematisk tænkning og praksis. Jeg er virkelig på bar bund, er er nogen som har skrevet om det, som kan sende det til mig, eller bare nogen som ved noget om det eller har et godt link - ...
  • Oversættelse af SIMPEL sætning

    Forumindlæg
    Hej 1) Hvordan oversætter jeg: Jeg udvælger et centralt teksttykke til oplæsning og efterfølgende analyse.. 2) Er følgende sætning korrekt: I have chosen a central passage to read aloud and I will subsequently analyze it
  • Hvem var mod landboreformerne og hvorfor?

    Forumindlæg
    Jeg skriver im landboreformerne i danmark i 1788 og skal lave en kildekritisk analyse hvor jeg ser på hvem som kunne være imod disse reformer og hvorfor. Har prøvet at lede men kan ikke finde noget som helst.
  • Hjælp til Kongekabale!!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg sidder med min SRP, og er gået i stå med min analyse og fortolkning af romanen Kongekabale af Niels Krause-Kjær. Nogle der kan hjælpe evt. med noget budskab, sproganalyse m.m? På forhånd tak..
  • Oversættelse af The weeping fig

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe mig med en oversættelse af The Weeping Fig af Judith Wright. Jeg skal analysere teksten, men synes den er ret svær at forstå, så det ville være dejligt hvis der var nogen der kunne være behjælpelig med en oversættelse :)
  • citerer..

    Forumindlæg
    Hej. Nu har jeg en lidt længere tekst som jeg skal analysere. Den er kopieret fra en bog. Så det jeg vil spørger om er, at når jeg citerer noget derfra som en person siger, kan jeg jo ikke have linjetal med?? eller skal der sidetal og linjetal med lige meget hvad?? knus..
  • Litteraturhistorisk indplacering

    Forumindlæg
    Er pt. igang med min SRP, hvor jeg skal analysere og sammenligne to postmoderne værker, hvorefter jeg yderligere skal indsætte dem i en "litteraturhistorisk indplacering". Og her er det så, jeg tænker - HVAD FANDEN ER DET?? :) Jeres hjælp er yderst påskønnet! - Danielle.
  • Hjælp det Haster

    Forumindlæg
    Skal svarer på nogle spørgsmål til bogen superego til imorgen skal gi det til min lære . vil i ikke være så søde og hjælpe jeg er bare lost. Præsentation af analyse og fortolkningspunkt - - Præsentation af perspektiveringsområde - Angivelse af oplæsningsafsnittet - Kildefortegnelse over læste...
  • Nogen der har læst bogen Superego

    Forumindlæg
    Skal svarer på nogle spørgsmål til bogen superego til imorgen skal gi det til min lære . vil i ikke være så søde og hjælpe jeg er bare lost. Præsentation af analyse og fortolkningspunkt - - Præsentation af perspektiveringsområde - Angivelse af oplæsningsafsnittet - Kildefortegnels...
  • Hjælp! sekundært litteratur!

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg er ved at skrive SRP om lord of the flies, og jeg mangler noget sekundært litteratur i form af en analyse / fortolkning som er skrevet af en prof. Nogen der kan hjælpe?
  • Lotte - radiator

    Forumindlæg
    hey (; Jeg skal skrive om novellen Lotte, fra novelle samlingen Radiator . Er der nogle der har nogle gode noter, eller en analyse jeg kan låne - som inspiration?? Håber virkelig der er nogle der kna hjælpe mig (: Go jul - maria
  • selviscenesættelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket forddybelsesområded selviscenesættelse hvor jeg derfor skal have valgt noget under det emne jeg kan analysere og lave en synopsis ud af. Er der nogen der kender nogle noveller, digte hvad som helst om selviscenesættelse så smæk det ind og send det så har du en skat :)
  • "Demonstration" af Mads Brenøe

    Forumindlæg
    Jeg skal i mit studieretningsprojekt behandle teksten "Demonstration" af Mads Brenøe, og jeg ville blive rigtig glad, hvis der var nogen som kunne give et par guldkorn til analyse og fortolkning. Mvh. ThomsUpp
  • Naja Marie Aidt's novellesamling; Bavian

    Forumindlæg
    SSO om Naja Marie Adit's novellesamling; Bavian... Indeholder analyse af 3 af novellerne, sammenligninger,kærlighedsbegrebet, forfatteren og engelsk resume af opgaven... Jeg fik selv 10 for opgaven... I er velkomne til at bruge den til indspiration... ;)
  • Hjælp.. Hvordan....

    Forumindlæg
    Ved det virkelig virklig dumt spørgsmål.... Men nu har jeg sidet i flere timer og gloet på min problemformulering og jeg har et spørgsmpl jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an... Hvordan Analysere jeg forløbet for en overenskomstforhandling.?
  • virkemidler

    Forumindlæg
    Hejsa. Skal skrive en analyse af John F. Kennedy´s tale "ich bin ein Berliner", med hovedvægt på argumentations-analse. Er der nogen der kan forklare, hvad henholdsvis stilistiske og retoriske virkemidler er i den sammenhæng? Det haster lidt - på forhånd tak :)
  • statistik hjælp

    Forumindlæg
    Har bruge for hjælp til at lave linær regressions analyser. Datasættet (spørgeskemabesvarelser) ligger i SPSS. Spørgeskemaet er foretaget præ og postintervention på interventions- og kontrolgruppen. Hjælp søges hurtigst muligt mod god betaling. kan kontaktes på 26853625.
  • Finanskrisens påvirkning på SAS (SRP)

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe? Jeg skal analysere hvordan den nuværende krise har påvirket/vil påvirke SAS. Jeg skal gerne bruge teorier og modeller. - Evt. nogle der ved hvor man kan finde nogle gode artikler om SAS i krisen?