Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 34450
  • Hjælp romatikken

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket romantikken til mudtlig eksamen. Ved ikke hvilken tekst jeg skal vælge. Men det skal helst være noget med ulykkelig kærlighed. Mange tak. Håber I kan hjælpe
  • Enzymaktivitet

    Forumindlæg
    Hej :-) Sidder og læser til eksamen og mangler at besvare dette spørgsmål: Forklar hvordan enzymaktiviteten bestemmes og forklar herunder konstanterne Km og Vmax. Tak på forhånd! :-D
  • HASTER! FeSCN2+ navn?

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen i morgen - og jeg sidder lige og kigger mine dispositioner igennem. Jeg har en opgave med ligevægte, men jeg mangler navnet på produktet. Hvad hedder FeSCN2+?
  • Digt om intet. Hjælp.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at finde et digt om ingenting til min mundtlige dansk eksamen. Digtet skal være skrevet af en kendt kunstner. Det skal handle om ingenting/hvad er noget. Det er ligemeget om det er skrevet på engelsk eller dansk.
  • EPR samfundsfag/psykologi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive en eksames opgave; mit hovedespørgsmål er: Hvilken betydning har den uddannelsesmæssige sociale arv i 2013? Er der nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak
  • Fordybelsesområde i 9.. :)

    Forumindlæg
    Heej. Jeg har lige trukket mit fordybelsesområde til dansk eksamen. Jeg trak H.C. Andersen hvad er det nu lige man skal der? Analyse af en tekst? Sammenligne den med en anden? Andre ting? Tusind tak :)
  • HJÆLP!! Fremgangsmåde af reaktionsskema

    Forumindlæg
    Mit reaktionsskemma er afstemt, men jeg forstår ikke hvordan og dermed gerne vil have en fremgangsmåde til hvordan, hvis jeg nu trækker dette til eksamen!! C7H16 + 11 O2 --> 7 CO2 + 8 H2O
  • Pressefoto

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket pressefoto til min dansk 9. klasse eksame. Så tænkte om der var nogle der havde nogle foreslag til et god pressefoto jeg kunne bruge? På forhånd tak :-)
  • Finansregning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har matematik eksamen imorgen, og jeg ved ikke rigtig hvorledes jeg skal svare på mit delspørgsmål som lyder således: Redegør for, hvordan man kan isolere de enkelte parametre i kapitalformen.
  • Redoxreaktion - spændingsrækken

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er ved at læse op til eksamen. Jeg kunne godt tænkte mig at vide om man kan argumentere ud fra spændingsrækken, hvorfor følgende reaktion ser ud som den gør?:
  • Chi-i-anden test

    Forumindlæg
    Hej folkens Det er bare et hurtigt spørgsmål; Er testværdi det samme som teststørrelse, når vi snakker om chi-i-anden test. Jeg ville bare være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen Tak på forhånd :)
  • HJÆLP, kønshormon!!!

    Forumindlæg
    hej, jeg skal snart til eksamen i biologi og jeg har svært ved disse to spørsmål. "Hvad er kønshormonernes regulering? "og hvad kan vi bruge det til?" tak på forhånd: -)
  • HTX Studieområde 2 hjælp!

    Forumindlæg
    Dette er vedrørende HTX eksamen Studieområde, jeg skriver i dette forum, da der ikke eksistere et forum her på studieportalen der omhandler SO2. Hej, jeg går på HTX og er igang med SO2 finale forløb - optakt til eksamen som jeg skal op i. Dog er jeg stadig i tvivl hvordan man sammensætter sin ma...
  • Engelsk Mundtlig

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Til engelsk mundtlig eksamen trak jeg: British Culture. Men jeg skal ha' en problemstilling, så ville høre om i havde nogen ideer om en problemstilling kunne handle om. Tak på forhånd :)
  • Grundlov

    Forumindlæg
    Hej, jeg har eksamen imorgen, og jeg har trukket en tekst som jeg skal indragge, men jeg forstår den ikke. Jeg håber lidt at i ville lave et kort resmue af teksten :)
  • Religion og Biologi metoder

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der nogen herinde der ved, hvad empirien og teorien er i Religion og i Biologi ? Jeg skal nemlig op til AT-eksamen, og er lidt forvirret agående empiri og teori i fagene :) Tak på forhånd
  • Synopsis - værdier

    Forumindlæg
    Jeg har trukket 'værdier' til min mundtlige dansk eksamen, og har ingen idé om hvad mit underemne kan være. Nogle der kan hjælpe mig? Tak på forhånd
  • teksten The stonethrower

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvor jeg kan finde denne tekst henne? jeg mangler den, og skal bruge den til eksamen. Jeg har den i papir form. Men vil meget gerne finde den elektronisk også. Håber i kan hjælpe.
  • Tekster om kvinden i det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til mundtlig dansk eksamen. Mit fordybelsesemne er "kvinden i det moderne gennembrud". Så jeg vil spørge om der er nogen der kender nogle tekster der omhandler dette emne. Tak på forhånd
  • Kræfternes parallelogram

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i fysisk, og vil i den forbindelse gerne spørge jer, om I ville forklare mig, hvad kræfterne parallelogram er? Jeg har kigget på diverse internet sider, men forstår det desværre ikke!