Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 34269
  • Hvilket fag kommer man op i?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen her i første g om et par måneder. Jeg slutter 3 c fag, musik, matematik og kemi. Ville lige høre om der nogle der ved hvordan der går til, om hvilket fag man kommer op i?
  • Eksamensæt 2010

    Forumindlæg
    Er der nogen der har eksamens opgaven fra 2010? Jeg kunne nemlig rigtig godt bruge opgaven til lidt hjælp, men det ser ikke ud som om opgaven ligger herinde. Nogen der har mulighed for at oploade den? //Ida
  • orbitaler

    Forumindlæg
    Hej... sidder og læser til eksamen, er stødt på en opgave som jeg ikke helt forstår.. Opskriv et eksempel på to sæt af kvantetal for to elektroner, der sidder sammen i en d-orbital??? Tak på forhånd
  • danskhed i musikvideo

    Forumindlæg
    hejsa, jeg trak danskhed i musikvideo, og jeg skal perspektivere til malte ebert kongen af danmark. men har brug for hjælp til at finde et prøveoplæg jeg kan snakke om i mundt dansk eksamen
  • Analysere "om at glo" af Dan Turell

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal nemlig op til eksamen hvor jeg skal analysere "om at glo" af Dan Turell Jeg sidder nu her og kunne bruge lidt hjælp, så kunne være dejligt hvis nogle af jer havde analyseret det.
  • Finansøkonom "Økonomisk Metode"

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Har I en eksamens-opgave fra fagen, Økonomisk Metode, som jeg må se? Det kunne være rart at have denne som inspiration; rapportens struktur, indhold og deslige. På forhånd tak. Mvh, Ole Sander
  • Engelsk - meget vigtig

    Forumindlæg
    Jeg sidder og leder efter enksamenssæt til delprøve 1. i engelsk B-eksamen (STX) for 2010 er der nogen der har den/ved hvor jeg kan skaffe den? Plz det haster
  • Hjælp til engelsk synopsis

    Forumindlæg
    Hej alle. Der er snart eksame. Derfor har jeg fået stillet en opgave om at lave en synopsis om Martin Luther King. Er der nogen som kan hjælpe? Skal aflevere imorgen..
  • reducer i () HASTER VIRKELIG

    Forumindlæg
    Hej jeg skal bruge disse to til eksamen i morgen derfor vil jeg spørger om i kunne hjælpe mig det er den første opg er [(2]x+3](2x-3) den anden opg er vedhæftet denne skal reduceres ved ikke hvordan.
  • Digte - Samfundsbillede

    Forumindlæg
    Hej. Kender i nogle digte der går ind under emnet "Samfundsbillede"? Jeg skal vælge et som jeg kan analysere i min mundtlige dansk eksamen.
  • Engelsk A maj 2010

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen af jer der ved hvad opgaverne var i den engelsk skriftlige eksamen på A niveau i maj 2010? Har ledt mange gange, men kunne ikke finde den hverken ikke delprøve 1 eller 2.
  • hjælp mig pleaz

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I noget ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak
  • Dansk Essay

    Forumindlæg
    Hey, jeg har lavet et dansk essay her til eksamen i 9´ende klasse. Jeg ville spørge om der var nogen der ville læse det og muligvis give en "karakter" for det?
  • positive og negative ioner

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med eksamens spørgsmål og jeg sidder fast i en af spørgsmålende som lyder "hvilke atomer, der danner henholdsvis positive og negative ioner."
  • hjælp mig

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal op i 9. kl.'s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak
  • lektie hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart til eksamen i kemi c og håber på at der er nogen der yder hjælp til kemi eftersom jeg er bogstavlig talt lost i faget. prisen kan diskuteres på forhånd tak
  • ahhh...!! eksamensforbederedelse..

    Forumindlæg
    Jeg føler at jeg ikke har styr på noget.. Der så meget at se til, og så lidt tid at gøre det på.. kan overhoved finde nogen som helst struktur i dette.... hvad og hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen..
  • Engelsk disposition - Does love conquer all?

    Forumindlæg
    Hej jeg har dette enme til min engelsk eksamen.. jeg mangler ideér til nogle under emner ved f.eks. ikke hvad jeg skal skrive om kærlighed? please hjælp mig :')
  • Ørneflugt

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og laver dansk eksamen, hvor jeg har valgt novellen "Ørneflugt" af Henrik Pontoppidan. Jeg har brug for lidt hjælp omkring personkarekteristik. Er der nogle som vil hjælpe?
  • ..

    Forumindlæg
    hej skal op i eksamen snart.og har lige et spørgesmål Forklar med udgangs punkt i jordens klimazoner, hvorfor der er forskelle på, hvilke afgrøder der kan dyrkes i Danmark og ved ækvator.