Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 19441 til 19460 af 27764
  • Haster

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i en opgave give en analyse af et traditionelt forløb for en overenskomstforhandling samt for regeringens og folketingets interesse for og rolle heri. Er der nogle der kan hjælpe mig til hvordan jeg skal gribe dette an og måske med nogle gode idere.? Jeg går i gymnasiet 3g. og de...
  • Sanganalyse

    Forumindlæg
    Er der nogle der ligger inde med en analyse af Mott the Hoopple - All the young dudes? Kan ikke rigtig finde noget relevant til sangen på nettet nogle steder, og den er en svær nød at knække!
  • SRP. Overenskomstforhandling

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i en opgave give en analyse af et traditionelt forløb for en overenskomstforhandling samt for regeringens og folketingets interesse for og rolle heri. Er der nogle der kan hjælpe mig til hvordan jeg skal gribe dette an og måske med nogle gode idere.? Jeg går i gymnasiet 3g....
  • Venstres succes

    Forumindlæg
    Nogen derude som en holdning til el. hvorfor de tror venstre blev valgt igen. og en analyse af de sociale strukturer og forandringer, der ligger bag og kan forklarer VKO flertallets succes ved valget. Vil gerne hører nogen meninger?
  • James G. Randall om den Amerikanske borgerkrig..

    Forumindlæg
    Hej... Sidder og skal lave en analyse af en tekst af James G. Randall der hedder "Generationen der dummede sig". Det er en tekst om årsagerne til den amerikanske borgerkrig. Er der tilfældigvis nogen der har haft om den og ligger inde med nogle gode notater? Ville være en enorm hjæl...
  • Konkurrenceforhold.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal analyser konkurrenceforholdene i Japan og jeg har fundet de 3 største konkurrenter for min virksomhed på det japanske marked. Mit spørgsmål er så hvor mange oplysninger og hvilke oplyninger skal der være om de 3 konkurrenter jeg har fundet? Håber nogle kan hjælpe mig :)
  • SRP i ENG/DK: Stilistiske træk.

    Forumindlæg
    Jeg er blevet bedt om at analysere og fortolke med særlig henblik på stilistiske træk. Er det sådan noget som struktur, sprog, synspunkt? Hvordan skal det stilles op? Skal jeg dele det ind i underpunkter, eller skal det skrives som en lang stil?
  • Konkurrenceforhold ?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg ville høre om i vidste hvilke modeller der tilhører: 'du udarbejde en sammenlignende analyse af det amerikanske og det danske mobilmarked med særlig fokus på kulturelle forhold og konkurrenceforhold med henblik på at identificere forskelle." Har orden på kultur, de...
  • SRP om Afsætning og Psykologi.

    Forumindlæg
    Hejsa.. jeg har fået skrevet 9 sider om redegørelese. Jeg er nu kommet til det punkt: Analyser Maslows Behovspyramide udfra andre psykologiske teorier..????? Er total blank.. ved ikke hvordan man skal komme igang :S Håber er der nogen som kan hjælpe :)
  • naja marie aidt, realisme

    Forumindlæg
    hej. Jeg skriver dansk/historie opgave, og skal analysere og fotolke naja marie Aidts noveller, En kærlighedshistorie og som englene flyver, med SÆRLIGT fokus på realisme. hvad kan man sige om den realisme hun skriver i? - jeg er i det hele taget kommet lidt på bar bund:-( hjælp.
  • Forbrugeradfærd

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere det Saudi Arabiske marked med fokus på kultur og forbrugeradfærd ... Kultur har jeg gennemgået men mangler stadig forbrugeradfærd .. hvordan kan jeg bedst muligt gøre dette, jeg kan ikke selv finde noget konkret!
  • martsdagene..

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere den konservative Chr. Molbechs brev om martsdagene over en meget liberale kunstner Johan thomas Lundbye brev ligeså om marsdagene.. Ideer til modsætninger, eller eventuelle "fede "pointer ville være dejligt.
  • Omverdensforhold - hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal gøre rede for muligheder og trusler for Ecco, i USA. Er det ok hvis jeg så laver en analyse af omverdensforhold dertil? Evt. en der gider at tjekke om jeg har lavet det rigtigt, for jeg får altid så dårlige karakterer i afsætning :(
  • Årsager til terror

    Forumindlæg
    Jeg skal i mit SRP analysere årsagerne til, at terroraktionerne 11. september fandt sted. Er der nogle, der kan nogle gode teorier. Har allerede skrevet om identitetsdannelse og realisme/idealisme, men er der nogle, der har andre forslag? På forhånd tak!
  • Udenfor af Svend Åge Madsen

    Forumindlæg
    Hej, håber der er nogen der har nogle gode idéer eller lign. til denne her opgave: Giv en analyse, fortolkning og perspektivering af Svend Åge Madsens novelle "Udenfor". Håber på massere af spændende idéer. :)
  • reklame

    Forumindlæg
    Hey...tænkte om det er sådan der var nogen som kunne hjælpe mig med at lave en reklame analyse af fætter br, har en tv reklame på min computer som jeg kan sende, det er til min studieretningsprojekt. Håber der er nogen som kan hjælpe. Hilsen kim
  • Hjælp til værdikædeanalyse

    Forumindlæg
    hej :) jeg er ved at skrive SRP om carlsberg jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse.. er i tvivl om man både skal analysere de primæraktiviter eller også støtteaktiviterne, da carlsberg jo er en produktionsvirksomhed. hvis nogle har benyttet modellen i en aflevering, vil jeg meget gerne se d...
  • Nogen som vil hjælpe?

    Forumindlæg
    har en opgave som lyder: Diskuter og vurder på grundlag af overstående (analyse af hjemmesider) i hvor høj grad internettet fremover kan medvirke til positionere forsikringsselskaber på markedet. hvordan skal det diskuteres og vurderes? Kan ikke komme igang.. Hvad skal jeg skrive.. :(
  • gelektoferese

    Forumindlæg
    Hvis man er igang med at lave DNA-analyse af sit eget blod, hvilken allelstige/DNA-ladder skal man bruge til gelelktoferese? Hvor mange bp(basepar) er menneske DNA? SKal jeg bruge 50bp, 100bp eller 1kb som allelstige eller gør det ikke nogen forskel?
  • Jesper Wung-Sung - I am here

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i dansk mundtlig eksamen analysere "I am here" af Jesper Wung-Sung. Er der nogen som har læst det, og kan komme med hjælp til motiv og noget med sproget? Derudover kunne det være dejligt, hvis nogen havde nogle gode analysemodeller? :) Tak på forhånd!