Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 19461 til 19480 af 152759
-
Eddikesyre indholdet i husholdnings eddike
ForumindlægHej, jeg sider med en kemi aflevering, og er virkelig i tvivl med dette spørgsmål, så håber der er nogen der kan hjælpe mig? Spørgsmål: Hvilken indikator ville i have valgt hvis der skulle udføres en kolorimetrisk titrering? Hvorfor? -
SRP
ForumindlægHej Om ikke særlig længe, skal jeg skrive SRP, og da det er en utrolig stor opgave, vil jeg spørge, om I har nogle idéer og tips ? Jeg skriver i fagene kemi og biologi Tak på forhånd -
Amfoion
ForumindlægJeg sidder med dette spørsmål i kemi, og kan ikke lige finde svaret. nogen der kan hjælpe?? Forklar hvorfor amfoionen er polær og dermed hvorfor de fleste aminosyrer er meget letopløselige i vand -
Korrosion
ForumindlægHej, jeg skal gøre rede for korrosion og om hvorledes denne kan modvirkes. Jeg har ikke rigtig kunnet finde noget om det i mine kemi bøger, er der nogen der kan hjælpe :/:/ ?? -
methanol
ForumindlægHVordan fremstilles methanol? Altså ethnanol kan fremstilles ved at addere vand til ethen, men hvad med methanol.. håber nogen kan svare skal op i fysik/kemi eksamen på tirsdag... -
Elektroner, protoner og neutroner
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er er igang med at lave en opgave i fysik kemi om Atomer, ioner og molekyler. Jeg tænkte på om i ikke ville være søde og forklare lidt om et atoms opbygning? :-) -
Forskel på carbonylgruppe og funktionelgruppe
ForumindlægHej alle derude :) Jeg sidder og læser til kemi mundtlig på b-niveau... Jeg støder på ordet carbonylgruppe og bliver i tvivl om hvad det er? Nettet siger funktionel gruppe, men er det 100 % det samme som det? På forhånd mange tak! :-) -
alkohol
Forumindlæghej jeg ska op til fysik/kemi eksamen imorgen og min lærer har skrevet et forsøg ved alkohol som han har kaldt "fuldstændig forbrænding".. Nogen der ved hvad det går ud på -
Fysik Eksamen!
ForumindlægHej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd. -
sæbe forsøg. Hjælp!!!!
Forumindlæghej jeg går i 8. klasse og skal til fysik/kemi prøve nu til sommer og jeg kan ikke komme på nogen nemme og hurtige forsøg til over emnet sæbe. jeg har virkelig brug for hjælp!!! -
salte
ForumindlægHej Mennesker Ken i hjælpe mig med lidt kemi Forklar følgende begreber: Ioner, salte, fældningsreaktion, letopløselig, tungtopløselig. Og du skal definére grænsen mellem letopløselig, tungtopløselig. På forhånd tak -
nogle forsøge om kalk
ForumindlægHej jeg har mundtlig exam i fysik og kemi den næste uge og jeg skal lave nogle forsøge om kalk , hvad for noget forsøge jeg kan lave ????? med forklarelse PLZ tak :;) -
Hjæææææææææææælp !!!!! (meget vigtigt til exam)
ForumindlægHej jeg har kemi exam og jeg skal fortælle om kloride ,men jeg har ingen ide om det , derfor jeg har meget brug for hjælp og jeg skal lave nogle forsøge , hvad for noget forsøge skal jeg lave ?????? tak -
hjælp :)
Forumindlæghej på fredag har jeg fysik og kemi mundtlig exam , så jeg skal lave nogle forsøge om transformation- ensretning og vekselstrøm. hvad for noget forsøge kan jeg lave ?????? -
Alkoholprocent
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser op på min kommende mundtlige fysi/kemi eksamen, da jeg bliver i tvivl om hvordan man beregner alkoholprocenten i f.eks. vin. Ville blive meget glad for noget hjælp?????????? -
Noter på STX?
ForumindlægHej Hvordan tager i noter på de forskellig fag på stx? bruger i den samme metode til alle fag eller er det forskelligt? Hvis i bruger computeren, hvilen program bruger i så fx i kemi? på forhånd tak -
kan nogen hjælpe
Forumindlægjeg skal finde et sted på nettet hvor jeg kan finde navne og formler på nettet i kemi så jeg kan skrive dem ned. h2s04 hvad det hedder ? ETHAN hvad formlen er ? -
Science året SDU
ForumindlægHej Jeg søger brugte bøger til science året på SDU til fagene: Biologi, Biokemi og kemi. Håber i kan hjælpe mig. Thanks i advance -Nicky -
emne???
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive srp i matematik og kemi.. og ville høre om emnet syre base titrering med henblik på kemisk ligevægt, var et godt emne ?? Håber der er nogen der vil svare:) -
Angiv molekylformel og navngiv dem
ForumindlægJeg har selv prøvet at løse opgaven Men har brug for hjælp til at forklare mig om opgaven og tjekke om mine svar er korrekt Er ikke så stiv i det med organisk kemi osv. Se venligst vedhæftede fil
