Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19501 til 19520 af 48309
-
årskarakter + eksamenskarakter
ForumindlægHar lige et ret simpelt spørgsmål(: Er det ikke korrekt, at man tager gennemsnittet af årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag, og fører den karakter videre på eksamensarket? eller kommer begge karakterer til at stå på eksamensarket? - har ledt efter dette spørgsmål herinde, ... -
forhol mellem vægt
Forumindlægjeg sidder her med en biologi opgave med en figur der siger at vægtforholdet mellem rod og top er 0,36. hvad vil det sige? håber i kan hjælpe mig for kan ikke få det til at hænge sammen med den øvrige del af opgaven som i øvrigt skal afleveres i morgen :( Mvh patricia. -
Eksamensspørgsmål medicin KU
ForumindlægEr der nogen, der ved om de udtænker helt nye eksamensspørgsmål hvert år? Eller er der tale om parafraseringer af gamle eksamensspørgsmål fra de forskellige år som sættes sammen - eller måske en blanding af begge? -
Alternative energiformer
ForumindlægJeg står i situationen hvor at jeg skal snart skal op til afgangsprøve i fysik/kemi vores overemne er "Hvordan kan vi formindske den enkelte og samfundets udledning af stoffer til atmosfæren" og vi har så valgt at fokusere på alternative energiformer (sol, atomkraft) vores problemsti... -
bevis for gitterligning
ForumindlægHej alle Nogen, der kan hjælpe mig med at bevise gitterligning? Pfh. tak -
er der en der vil rette min stx Mat A?
Forumindlægjeg ønsker ingen kommentar mht. opgave 14. jeg føler mig dum. det kan jeg slet ikke leve med. tør aldrig mere se min lærer i øjnene. og lige frem at skrive at jeg ikke kan gennemskue den.. tror censoren griner af mig jeg har haft matematik i 3 år og kan jeg ikke finde ud af at beregne rumfange... -
10. klasse engelsk
ForumindlægHej, ville bare lige høre, hvor lang tid det man selv har forberedt skal vare til den mundtlige engelskeksamen i 10 klasse? -
Teknologi A - Er det svært?
ForumindlægJeg skal snart på gym og har tænkt at vælge Tek a Design A som linje. Er det svært og hvad har i lært om i faget/fagene? Og gør det en stor forskel hvis man vælger Matematik i A fra starten af eller hæve det efter 2.g? -
Karakterer på Matematik C
ForumindlægHej folkens. Jeg skal op i matematik C mundtlig på tirsdag. Men jeg er ikke forberedt overhovedet. Men jeg skal have Matematik på niveau B.. Betyder det så overhovedet noget hvad jeg får i karakter? Er det ikke min karakter på B der kommer til at gælde? Og hvad sker der hvis jeg dumper? Tak p... -
Hjælp til matematik på A, B og C niveau i TI-Nspire
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg udviklet et elektronisk hjælpemiddel til TI-Nspire i form af en hjemmeside (https://solve-x.dk), hvis formål er, at guide gymnasieelever igennem deres respektive matematiske samt TI-Nspire relaterede problemer. Dette er fuldstændig GRATIS, om man vælger at melde sig ind ... -
Oplæsningstykke synopse
ForumindlægHejjjj Er der nogen som ville forklare mig grundigt, hvad et oplæsningstykke er?? Mange tak. -
Skriftlig fremstilling i dansk
ForumindlægHej. I næste uge har vi en skriftlig fremstilling i terminsprøve, og jeg ved virkelig ikke så meget om hvad det er, og hvordan det foregår, da vores lærer ikke har snakket så meget omkring det. Nu da vi så har påskeferie, tænkte jeg at det var en oplagt mulighed til at gøre mig klar, så ville ba... -
Problemformulering til SRP
ForumindlægHej, Jeg har fagene teknologi A og fysik B og skal lave en problemformulering om atomkraft. Jeg er lidt i tvivl om hvad man kunne analyse/redegøre for, nogen der har nogle gode ideer? Hilsen Jens -
Fysik
ForumindlægHej alle sammen, er der nogen som ved hvor man kan hente gode fysik notater til 1.g ..?? -
Nogen der har fået 13?
Forumindlæganyone got a top score yet?? -
SDU kvote 2 medicin
ForumindlægHej :) Jeg har lige et kort spørgsmål: Når man søger optagelse på SDU vha. kvote 2 (medicin), så står der ind på deres hjemmeside at: •"Man skal have et gennemsnit på 6,0 eller derover efter 7-trins-skalaen i den adgangsgivende eksamen". Jeg har et gennemsnit på 5,6. K... -
Karakter for de skriftlige eksamener..
ForumindlægHvornår får man egentlig karakterne at se fra de skriftlige eksamener? -
Kan det passe?
ForumindlægI sidste uge var jeg til matematik prøve. I den første time måtte vi ikke bruge hjælpemidler. I hvert fald ikke os alle sammen.Det var nemlig sådan, at to af de fem klasser der var til stede godt måtte, fordi deres lærer ikke mente han havde undervist dem nok i det. De gik så i gang 15-20 minutte... -
Årskarakterer!
ForumindlægHørte fra andre, at årskaraktererne overførtes på skemaet, men skal det forstås sådan, at årskarakteren både tæller med når årskaraktersnittet samt eksamenskaraktersnittet udregnes?? Altså i forbindelse med udregningen vha. denne side https://home.eg-gym.dk/scripts/elever/karakter/bevis/matbevis... -
idræt
ForumindlægHvad er forskellen at have IDRÆT på C og idræt på B Nogen der evt. har idræt på B ? Og hvad laver i ?
