Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 19501 til 19520 af 45491
  • analysering af nøgletal.... hjæællpppp

    Forumindlæg
    hejsa. jeg sidder med en opgave hvor jeg skal analysere følgene nøgletal. nogle der kan hjælpe mig lidt.?? bla. hvorfor dækningsgrad og bruttoavanceprocenten er så ens.?
  • Digtanalyse Klaus Rifbjerg

    Forumindlæg
    Er lige startet på Hf og mangler hjælp til digt analyse af Klaus Rifbjergs " Fødsel ". Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.
  • Galler der dræber sig selv og sin hustru! Hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at beskrive og analysere dette værk der hedder "Galler der dræber sig selv og sin hustru"? Skal op i old i overmorgen pls...
  • En Kommentar?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at analysere en kommentar, men jeg ved ikke hvordan en typisk kommentar er bygget op og hvad der normalt kendetegner en kommentar. Nogle der kan hjælpe?
  • Maries Reise

    Forumindlæg
    Hej i søde mennesker! Jeg tænkte på om der var nogle af jer, som har lavet en analyse af ''Maries Reise''? Eller bare arbejdet med teksten?
  • hjæælp

    Forumindlæg
    hej jeg ville lige høre ad, om der er nogen som har analyseret billedet "frokost i det grønne" af manet? kunne virkelig godt bruge noget hjælp??
  • Hjælp ! . Skal lave en afslutning af 'katten ''Af forfattern Naja Marie Aidt.

    Forumindlæg
    Hej ,, jeg skal lave en afslutning i min stil / analyse . Skal bruge nogle samligninger . Fra bogen ( Noveller Vand mærket )
  • Hjælp til sagprosa tekst (!)

    Forumindlæg
    Hejsa... I forbindelse med min eksamen skal jeg analysere et portræt der er taget fra avisen Lixen.. Jeg skal derfor finde tekstens sag/tema? På forhånd tak!
  • metode: diskursanalyse?

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om det var muligt at lave diskurs analyse af en video: hvor to personer snakker om et emne hvor de bla. har forskellige holdninger?
  • Filmanalyse - Gyserfilm?

    Forumindlæg
    Hej allesammen herinde. Jeg vil lige hører jer om hvad i mener der bør skrives om i en analyse af en gyserfilm - hvad bør man komme ind omkring? På forhånd tak.
  • Manden der var et billede

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave en analyse af manden der er et billede, og jeg er i tvivl om synsvinklen, og fortolkningen i den. Ville være meget glad hvis nogle kunne hjælpe :-)
  • Hvad er motivet i en novelle - altså hvad handler den om?

    Forumindlæg
    jeg er i gang med at analysere en novelle. men jeg har ikke helt forstået det med hvad handler historien om - altså motivet i historien. nogen der kan forklare mig det? tak på forhånd!
  • Det retoriske pentagram

    Forumindlæg
    Kan det retoriske pentagram kun anvendes i forbindelse med taler eller også til at analysere fx en artikel? På forhånd tak :)
  • SPSS, Statestik

    Forumindlæg
    Privatundervisning i SPSS søges i København. Skal bruge alle former for analyser. gerne meget hurtigt. god løn. skriv [email protected]
  • Vinkling - Metode?

    Forumindlæg
    Hejsa! Hvis jeg har analyseret vinklingen i en dokumentarfilm, hvilken metode vil man så sige, at jeg har brugt? Dokumentaranalyse, kommunikationsanalyse eller noget helt tredje? :-) Mvh.
  • Impressionisme

    Forumindlæg
    Heej. Jeg har vedhæftede et billede, som jeg gerne vil analysere, men ved ikke hvad jeg skal sige om det. Håber at der er nogle som kan hjælpe mig videre..
  • Sydney Opera House

    Forumindlæg
    Hvad kan jeg fortælle om Sydney Opera House, når man snakker om billedkunst? Hvis jeg skal analysere bygningen kort, hvad kan jeg så komme ind på? På forhånd tak :)
  • Matrix

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse og fortolkning af The Matrix. Hvordan kan man beskrive miljøet og personerne? Er der nogen religiøse træk i filmen ? På forhånd tak!
  • Peters Ronild´s Hvad laver I her?

    Forumindlæg
    Er der nogen som evt. skulle have lavet en analyse og fortolkning om denne novelle, og evt. ligge inde med noget nyttig viden om forfatteren? På forhånd tak
  • drivhuset - Anders Bodelsen

    Forumindlæg
    Jeg er ved at analysere ''drivhuset'' Jeg skal redegøre for ondskaben i novellen.. Nogen der kan hjælpe??