Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19501 til 19520 af 29670
  • Carlsberg vækststrategi

    Forumindlæg
    Hej I min SRP skal jeg analysere Carlbergs strategier. Jeg har her valgt ansoffs vækstmatrix, men jeg er i tvivl om hvor Carlsberg sport, Eve, Somersby, BEO og Copenhagen skal placeres. Kunne godt bruge noget hjælp
  • Mundtlig dansk

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer, der har prøvet at analyserer "Spasser" og kan hjælpe mig med det psykiske miljø altså om der middelklasse, arbejderklassen osv. Og sproglige virkemidler. Tak på forhånd. Sætter pris på det.
  • Essay - help!

    Forumindlæg
    Hej. Er her en som har lyst til at rette min essay? Har rettet på den, men jeg er normalt ikke så god til at analysere og fortolke på engelsk... så håber på noget hjælp :-) Ps: skriv privat !
  • konkurrencesituationen ? hjælp

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive SRO, og jeg forstår ikke et spørgsmål.. Jeg håber i vil hjælpe / forklare mig det: Udarbejd herefter en analyse af konkurrencesituationen for virksomhedens forretningsområder i Danmark?
  • Fortæller type - N.F.S Grundtvig: Danmarks Trøst?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med DHO, og har lidt svært ved at analysere et digt. Link til Danmarks Trøst Er det en jeg-fortæller, alvidende fortæller, indre synsvinkel eller ydre synsvinkel? Tak på forhånd :)
  • SRO

    Forumindlæg
    Hej jeg står og mangler noget inspiration til en analyse og fortolkingning af novellen "no more pencils, no more books". Nogle der kan hjælpe :)?
  • filmen naboerne

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og analyserer den danske film naboerne Er der nogle der har set filmen og evt har nogle gode fif eller notater til filmen? På forhånd mange tak
  • V Iulia Orat

    Forumindlæg
    Hej, Hvis der er nogen der ligger inde med en oversættelse af Iulia orat, på side 107 af babelstårnet, ville jeg blive rigtig glad. Jeg har latinprøve imorgen og vil gerne analysere den Tak på forhånd
  • Mælkelykken af Katinka My Jones

    Forumindlæg
    Helloo:) Jeg tænkte på, om der var nogen, der havde analyseret digtsamlingen Mælkelykken af Katinka My Jones, og kunne anbefale ét digt, der kan repræsentere digtsamlingen som en helhed?:) Tak på forhånd:))
  • Et vakkert barn - hurtigt.!

    Forumindlæg
    Hej .. - Jeg sidder lige og skriver en litterær artikel om Pia Juul: Et vakkert barn er der nogen der kunne hjælpe mig i gang? evt. hjælpe mig med analysen ? På forhånd tak :D
  • Gasolin - Kvinde Min

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 2. g - og skal analysere Gasolins tekst "Kvinde Min" Er der nogle, som har nogle ideer til, hvilke analysepunkter jeg evt. kunne fremhæve? På forhånd tak :)
  • Naja Marie Aidt slik

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der står inde med en rigtig god analyse af Naja Marie Aids' slik ? Så er jeg meget interesseret. Kan ikke rigtig finde noget inspiration på nettet.. På forhånd tak :)
  • Den lille rødhætte

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en analyse af Georg Brandes af "Den lille rødhætte" Er der nogen der ved hvad beidermeierstilen er ? Han nævner f.eks. at de fortsat skriver beidermeierstilen. Tak på forhånd (:
  • Autumn Rain - Kender du den?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, jeg sidder her med aflevering omkring Autumn Rain. Jeg skal starte, men jeg ved ikke hvor og hvordan. Så hvis du har lavet en analyse, eller blot har noget materiale med den, så hører jeg gerne fra dig. /Mikkel
  • Metode til filosofi og engelsk

    Forumindlæg
    Er det korrekt at bruge hermeneutik når en engelsk tekst analyseres? F.eks. den Idé og åndshistoriske metode? Desuden: jeg har hørt at mange filosoffer benytter sig af den deduktive metode, men hvad gør den helt præcis ud på?
  • Tove Ditlevsen - Når du forlader mig

    Forumindlæg
    Hej, Sidder med nogle digte fra Tove Ditlevsen - er der nogen der kan hjælpe med at analyserer "Når du forlader mig? - skal skrive SRP om Stress og depression :) Mvh Cecilie
  • Hjælp til en tekst der kan perspektiveres til bogen "Intet" af Janne Teller

    Forumindlæg
    Jeg har et problem jeg skal bruge en tekst jeg kan analyser og fortolke også kunne perspektiver den til bogen "Intet" Er der nogen der har en idé til hvike tekster jeg evt. kunne bruge?
  • HJÆLP- going home

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen som har en analyse eller bare et eller andet på den tekst der hedder " Going home" af archie Weller". Skal meget gerne bruge det idag... Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe
  • Bondelægen af Hans Kirk

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af Bondelægen skrevet af Hans Kirk (teksten er et uddrag af Bondelægen fra Skyggespil, 1953) Det er fra et stileoplæg fra 2007 HF eksamen skriftlig dansk
  • HASTER - Historiesk kilde om pesten

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogle som er rigtig gode til Historie og kan hjælpe mig med at analysere en kilde fra 1600-tallet om pesten? Det er nemlig til mit SRP, så det haster. Betaler gerne!