Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19561 til 19580 af 163702
  • FULD PENSUM!

    Forumindlæg
    Hvornår ved man at man skal op til fuld pensum? Hvad indebærer det? Der skal da mange resurser til. Og har skolen råd til det?
  • Baggrundsinfo fra synops i fremlæggelse

    Forumindlæg
    Ja, altså nu har jeg i min synops bl.a. redergjort for hvordan det politiske system i det land fungerer, men hvordan så i forbindelse med fremlæggelsen, skal jeg så også redegøre for det i selve fremlæggelsen, eller skal jeg bare kort hive hovedpunkterne frem ? og så hurtigt køre videre, idet det...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen:) Jeg ville godt lige spørger jer derude om man godt må have notar med i eksamens prøve i danske, for skal i 9 næste år, derfor ville jeg godt lige høre om man måtte det.. Tak for dem der gider og svare :-)
  • ?

    Forumindlæg
    nogle der ved om man skal op til en skriftlige kemi eksamen
  • Vinkelsummen i trekant

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal bevise, at vinkelsummen i en trekant er 180 o, men hvordan gør jeg lige det. Vi ved jo, at vinkelsummen i en cirkel er 360 grader, og hvis vi dividerer vinkelsummen med 2, får vi 180 grader. Vi deler cirklen i to dele, hvor vi får to halve cirkler. Man kan jo evt. tegne en trekant...
  • Troens træ til kristendomseksamen?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved, om man må medbringe troens træ til kristendomseksamen? Ville være glad for et svar :)
  • nationalepos

    Forumindlæg
    Hvad betyder : Oralitet; nationalepos? har sagt det er genren i homers illiaden, er det rigtigt? :)
  • Analyse af Åge og Else

    Forumindlæg
    Er der nogle der ligger inde med en analyse og fortolking af Åge og Else? :-)
  • Hjælp til afgangsprøven!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg skal op til 9. klasses afgangsprøve i dansk og har trukket "debatter". jeg er desværre helt lost på hvad jeg skal tage... Kan nogle komme med et bud til hvilken debat jeg kan tage? på forhånd tak :)
  • Analyse af Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-)
  • Hvordan siger man det på tysk?

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige et spørgsmål Hvordan siger man "man kan bruge det til at drikke, spise med mere". Har virkelig brug for hjælp. Tak på forhånd. :)
  • EKSAMEN I SOCIALPSYKOLOGI (PSYKOLOGI 1. SEMESTER)

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal op til socialpsykologi eksamen, om ikke så længe. Jeg skal derfor aflevere en synopse, hvori jeg skal præsentere en problemformulering og belyse den med to teoretikere (det er i hverfald sådan jeg har tænkt mig at gribe den an). Men da vi ikke har fået at vide, hvad man ...
  • HJÆLP EKSAMMEN SPØRGSMÅL!!!

    Forumindlæg
    Nogle der kan give mig svaret på nedstående spørgsmål, skal nemlig til eksammen i det her i morgen og forklarer svaret på spørgsmålene????? 1) Hvad er stivelse og hvordan ser det ud? Hvordan nedbrydes i kroppen og hvordan indgår det i vores stofskifte? 2) Redegør med dine egne ord, for...
  • Hvad menes der med ...

    Forumindlæg
    Hej.... Er der ikkelige en der gider at fortælle mig hvad der menes med det nedenstående:"You can't burn the candle at both ends."På forhånd tak!!!!
  • Debatindlæg genretræk

    Forumindlæg
    Hej! :) Jeg har en eksamen her i morgen og har trukket et debatindlæg. Jeg kan dog ikke huske så mange af genretrækkene, og kan heller ikke rigtig finde nogen her på nettet. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak.
  • oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Hej... Nogen der kan hjælpe med disse to spørgsmål???1. Hvornår levede Homer??2. Hvornår blev Odysseen skrevet af ham??Hjælp... Anybody..
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg ville bare høre hvor meget forberedelses tid man har til dansk årsprøve? Og er det rigtigt at man ikk kan komme op i nogle af de ting man har læst i år og i første g??Håber på hurtig hjælp, for jeg skal op imorgen:)Held og lykke til jer alle
  • Dokumentaren mellem fakta og fiktion

    Forumindlæg
    Er helt blank hvad angår denne stil, som skal afleveres imorgen fredag, har været syg, så har ikke haft tid nok til at få den lavet.. Nogen som kunne sende sin opgvave til mig som inspiration? Den skal bare ikke være fra nettet, eller findes der.. ville jeg virkelig være taknemlig for!!
  • Antal mdt. eksamener?

    Forumindlæg
    Hvor mange mdt. eksamener skal man op i i 2g? Jeg har ikke været op i nogen mdt. eksamener i 1g, så kan det passe jeg skal op i tre mdt. eksamener i år?
  • Hvordan laver man en analyse of fortolkning?

    Forumindlæg
    Hej alle :D Det er første gang jeg skal lave en analyse og fortolkning i folkeskolen. Ville bare høre om der var nogle som kunne hjælpe mig med at komme i gang? Det er romanen "Med ilden i ryggen" af Martin Petersen. Mange tak på forhånd :)