Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 19561 til 19580 af 36230
  • Optagelsesprøve HHX

    Forumindlæg
    Jeg er blevet erklæret ikke uddannelsesparat af min UU-vejleder begrund af fravær, hvilket også er gået udover mine karakter og standpunktskarakter. Det skal lige siges at jeg går i 10. klasse og mine standpunktskarakter fra sidste år lå til at jeg var blevet erklæret uddannelsesparat, men valgte...
  • hjælp! skal tegne præ-og postsynapsen og makere hvor der sker en diffusion, exocytose,elektris impuls og en kemisk impuls, nogen der kan hjælpe?? gerne hurtigt.

    Forumindlæg
    skal tegne præ- og postsynapsen og makere hvor der sker en diffusion, exocytose, en elektris impuls og en kemisk impuls, er der nogek der kan hjælpe, gerne hurtigt
  • bestået mat a?

    Forumindlæg
    Jeg får 4 i mundtlig og 4 i skriftlig årskarakter. Hvis jeg skulle være så uheldig at dumpe begge eksamier med 00 i både mundtlig og skriftlig, har jeg så bestået matematik A på HHX?
  • orbitaler

    Forumindlæg
    Hej allesammen..håber nogen kan hjælpe mig fordi forståe slet ikke hvad orbitaler går ud på overhovedet... :( men har følgende spørgsmål: a- bestemmer hovedkvantetal fuldstændig energien for en given elektron? b- er det rgtigt at l kvantetallet bestemmer formerne for orbitalerne c- er det rigtig...
  • russisk?

    Forumindlæg
    nogen som ved hvad :kartuli tu itci betyder???
  • Selvfremstilling

    Forumindlæg
    Goddag Studieportalen. Sidder og skriver stil om selvfremstilling, men synes jeg mangler lidt imput. Så tænkte på hvad folk herinde fra mener teknologi har gjort for at give os mulighed for at fremstille os selv og hvad er der godt og skidt ved disse måder? På forhånd tak.
  • lidt hjælp :)

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der lige vil kigge på det her http://peecee.dk/?id=41953 og hjælpe mig med at forstå det første reaktionsskema? Altså hvorfor det forløber sig sådan? Tak på forhånd!
  • Hvilket grundstof?

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har ledt mange steder på nettet og i bøger, men synes ikke jeg kan finde et grundstof, der har ioniseringsenergien 8,92 eV. Hvis nogen ved, hvilket grundstof det er, eller ved hvordan jeg kan finde ud af det, så ville jeg blive glad. Tak :)
  • Sam Opg.

    Forumindlæg
    Hvis nogen lægger inde med en samfundsfags rapporten, der hedder Lighed & ulighed,eller ulighed & etnicitet så vil jeg meget gerne bede om at bruge den som inspiration for min egen. Tak på forhånd.
  • hjælp til en sætning.

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan siger man "Jeg har trukket en eventyrtekst som hedder.."
  • internationalt studiekort?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til Canada og USA her den 4. juli. Har fået at vide, at det ville være en rigtig god ide, at anskaffe sig et internationalt studiekort, til når vi skal se seværdigheder mm. Er der nogle der ved, hvordan man bestiller et internationalt studiekort, og hvad det koster? Vh. Mette
  • Ny kategori

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, Vil I oprette en ny kategori, som skal hedde "kulturforståelse" fordi det fag har jeg.
  • Bog til individuel værklæsning - Skal være oversat fra andet

    Forumindlæg
    Hej, jeg har til på onsdag til at få valgt en bog til individuel værklæsning. Der er desværre nogle kriterier der skal opfyldes. Bogen må ikke originalt være skrevet på dansk/norsk/svensk og må ikke være fantasy. Jeg er ikke den garvede romanknuser, så jeg har overhovedet ikke den fjerneste fjer...
  • Hello

    Forumindlæg
    i have to find out how fast a wheel rolls. It roll one round on 2.5 sec and it have a diameter on 3,6
  • Amerika og immigration

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvorfor tror i de amerikanske myndigheder er strenge når det kommer til ulovlig og lovlig immigration? Mangler nogle forslag til en stil Tak på forhånd TDD
  • STUDIERETNINGSPROJEKT!! Forslag??

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til at skrive studieretningsprojekt (fhv. 3.g opgave) og er lidt tom for ideer, mht. emne... Jeg kan skrive i henholdsvis Tysk/Historie eks. Stasi-systemet i DDR el. Tysk/Mediefag (Film/tv) eks. "Der Untergang" og Hitler. Hvis der er nogen som har et forslag til et af ...
  • Blødning

    Forumindlæg
    Hej Hvad sker der med det sympatiske system (sympatikus) når man bløder?
  • Haj til tysk? Hjælp mig endelig...

    Forumindlæg
    Hejsa! Er der en der er en haj til tysk, vil I se de overordnede fejl i denne tekst? Jeg er lidt på barbund... Har prøvet mig frem med denne tysk oversættelse... Hvis han stiller kritiske spørgsmål - f.eks. til den benzin, de slæber ind på loftet - føler de sig krænkede. Til andre tider roser d...
  • sprog - ordstilling.

    Forumindlæg
    Hej Jeg har set folk skrive (blot et eksempel) : "(....) derfor jeg sagde sådan..." Men så er mit spørgsmål så, er det rigtigt? Eller hedder det : "(....) derfor sagde jeg sådan"?
  • Pave Urban 2. tale

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte på om nogen ville hjælpe mig med at finde, Pave Urban den 2.'s tale på nettet (selve talen), jeg henviser til Robert ”Munkens'' version, da jeg skal benytte den som bilag, Mange tak :)