Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 19581 til 19600 af 39386
-
en flink dreng
Forumindlæger her nogen som har noter til en flink dren, af tove ditlevsen, eller varmedunken af Benny andersen, eller bare teksten til høstgildet af martin a. nexø? -
Haster!!
ForumindlægHej med jer Er der nogle af jer som har noter eller en opgaver om terrorisme i den internationale verdensorden i dag?? I må have en god aften -
figurer
Forumindlæghejer der en der har noter til figurerne i bøgerne "Genetik og gen-etik" og "Fysiologi - kroppens funktioner"? -
Berlin
ForumindlægNogle der kender noget til teksten Berlin 1947, Rut Brandt. ?Noter, guldkorn etc... Ville være en STOR hjælp:0) -
Samtidshistorie
ForumindlægHeey alle sammen, ville lige høre om der er nogen der har nogle gode noter til samtidshistore niveau b???mange tak på forhåndmvh cfc4ever -
Kikuyu...
ForumindlægDer er vel ikke tilfældigvis nogen der sidder inde med nogle gode noter om kikuyu-folket??? Det ku nemlig være en super hjælp for mig... -
årsprøve??
Forumindlæger der nogen som har læst "Das Blaugeschlagene" ?? for jeg skal til årsprøve i den, og forstår den ikk... og kunne rigtig godt bruge nogle gode noter -
Den nye verden
ForumindlægEr der nogen der har nogle noter til bogen "Den nye verden" jeg evt. må låne/få?! -
Romerriget
ForumindlægVille bare høre om der var nogen der havde nogle noter til det her emne må meget gerne komme ind på en redegørelse for det politiske og sociale system i Romerriget -
Den nye verdens orden
ForumindlægHej er her nogen der har nogen noter om den nye verdens orden efter den kolde krig, jeg skal op i morgen tidlig så er lidt i krise -
Dead As They Come
ForumindlægHeej!!Er der nogen der har læst "Dead As They Come" -og har nogle gode noter?? -
Aboriginals
ForumindlægNogen der har noter til religions emnet Aboriginals?Vi er igang med bogen: Mennesket og Myten (Religion og virkelighedsopfattelsen i det nordlige Australien).På forhånd tak -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
Pressalit
ForumindlægHej, er der nogle der har læst, romanen "Brevbærende" og som lige ligger inde med nogle noter, så ville jeg blive meget glad. På forhånd tak. -
Schuberts Unvollendete gennemgang
ForumindlægDer skulle vel ikke være en som ligger inde med en gennnemgang/noter/anything til teksten Schuberts unvollendete? Står og skal til test i den på tirsdag, men den er satme lang :P -
Ich lauf niemandem mehr nach
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach" Er der nogle som har nogle gode noter til teksten? -
Tønders historie ?
ForumindlægHej alle .Jeg ville høre om der er nogen der ligger inde med bare det mindste om Tønders historie af den ene eller den anden art.Om det er en opgave, noter eller lign. er mig helt ligemeget. =) -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
Nodepapir
ForumindlægNogen som kender et sted hvor man kan plotte sine noderne ind i et noderpapir, online.... skal nemlig bruge det til min Noter... -
autolyse! hjælp
Forumindlæger der nogen der kan forklare hvad autolyse er? har i mine noter skrevet at det bare er en reaktion vand selv danner H2O --> H+ + OH-
