Søgning på: kemi b. Resultater: 19581 til 19600 af 96568
  • natriumacetat

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en opgave om håndvarmere. Indholdet er natriumacetat. Jeg vil gerne læse noget om hvordan salte som natriumacetat opfører sig, bla. når det opløses? Hvilket emne inden for kemien omhandler dette?
  • Ionforbindelser og Molekyleforbindelser

    Forumindlæg
    Jeg skal i gang med Kemi rapport. Mangler noget meget vigtig information Forklat venligst hvad forskellen mellem Ionforbindelser og Molekyleforbindelser med hensyn til både opbygning og opløselighed?
  • Vil du læse min SRP? plz.

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der nogen der gider at læse min opgave igennem når den er færdig, og evt. også give noget respons? Jeg skriver i kemi og matematik. Det vil være et stort hjælp:)
  • Eksamens opgaver

    Forumindlæg
    Hey, alle derude.. Jeg vil lige høre om der nogen af jer der, ved hvor man kan finde gamle kemi eksamensopgaver/sæt til HTX.?? Hvis i har nogen stående derhjemme, må i gerne sende dem til mig.
  • ædelgas struktur?

    Forumindlæg
    Er der nogen, som ved hvad lanthaniderne og actiniderne typisk vil gøre for at opnå ædelgas struktur? Jeg syntes ikke jeg kan finde noget om det i min kemibog (kemi 2000)
  • Beviser i matematik

    Forumindlæg
    Hej sidder og skriver SRP om Matricer og anvendelse af matricer i Kemi, omkring farver. Sidder og skriver teori for matricer ind, men skal der endeligt beviser med for dette, når der bare står redegør i opgaveformulderingen ??? Daniel
  • Eksamensopgavesæt Maj 2005

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en som har regnet opgave 1 i Kemi højt niveau maj 2005. Jeg er meget i tvivl om mine resultater er rigtige så kunne godt tænke med at se hvad andre har fået.. På forhånd tak
  • kobbersalte

    Forumindlæg
    Nogle som kender til kobber(ll)hydroxidcarbonat? hvad det anvendes til og hvorfor det ikke er opløseligt med vand, ligesom kobbersulfat(blåsten). Jeg har forsøgt nettet, databogen for fysik/kemi, men uden held ..
  • hjælp angiv rumlige opbygning af O atomet i molekylet?

    Forumindlæg
    Hvordan pokker finder jeg ud af den rumlige opbygning af O atomet I hydrogenperoxid molekylet. Fatter bare slet ikke en meter og er mega dårlig til kemi. Så det skal nok skæres ud i pap ??
  • Forbredelse hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har tideligere eksamensæt fra: Bioteknologi A Dansk A HTX Matematik A HTX Kemi A HTX Det ville være et stor hjælp På forhånd tak. Det kunne være dejligt hvis det var fra 2015 eller 2016
  • Tyngdekraft og Massetiltrækning

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg er igang med en fysik og kemi opgave. Jeg kan dog ikke helt forstå hvad forskellen på tyngdekraft og massetiltrækning er? og kan det forklares til en 8. klasse elev;) mvh. Stine
  • Optagelsesprøve!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak.
  • Optagelsesprøve!!!!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak.
  • Natron - hvorfor er det et salt

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at lave en rapport (kemi C) og er stødt på dette spørgsmål: hvorfor er natron et salt? Er der en, der kan forklare det på en logisk måde så jeg kan forstå det. :)
  • åreforkalkning

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal skrive en biologi/kemi studieretningsopgave om åreforkalkning.. Har I nogle forelsag til hvad jeg kan komme ind på? Jeg skal både have noget kemisk og biologisk med. En ting kunne måske være kolesterol?
  • karakter ny skala

    Forumindlæg
    Hej jeg har set de link i har lagt ud af karakterudregning på ny HF skala! Men der er jo hverken religion eller kemi c på! Er der ikke en rigtig side hvor man kan udfylde ud fra ny HF skala?
  • Blandbarhed Buthanol og vand?

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg har været i gang med et forsøg i Kemi, hvor jeg fået til opgave at finde ud af hvilke stoffer der blandbar. Som til opgave skal jeg finde ud af om Vand og Buthanol er blandbar og hvorfor de er det? Mange tak på forhånd.
  • Spørgsmål om skriftlig prøve

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal lave en skriftlig fysik/kemi prøve i morgen - Min lærer har sagt at den er fra december 2016. Er der nogen som har prøven eller ved hvad den handler om?
  • Spørgsmål om skriftlig prøve

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal lave en skriftlig fysik/kemi prøve i morgen - Min lærer har sagt at den er fra december 2016. Er der nogen som har prøven eller ved hvad den handler om?
  • Spændingsrækken sammenhæng

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til kemi eksamen og er ved at forberede mig på et spørgsmål hvor man skal komme ind på: atomets opbygning, oktetreglen og det periodiske system. I hvilken sammenhæng med dette kan jeg inddrage en øvelse om spændingsrækken?

Søgninger relateret til kemi b