Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 19621 til 19640 af 117955
-
Elektronprikmodel
ForumindlægHvordan vil en elektronprikmodel se ud for H2PO4^- ?? -
Blodtyper
ForumindlægHej mit spørgsmål er hvad er blodtyper? tak for hjælpen -
Foster diagnostik
ForumindlægHej. Jeg skal i min AT opgave skrive om fosterdiagnostik. Jeg sidder dog lidt fast i det samfundsmæssige, og håber at nogle vil hjælpe med lidt gode ideer :) Min problemformulering: - Hvilke konsekvenser har diagnosticering af kromosomfejl hos fosteret og hvordan kan dette undersøges, samt hv... -
selektion, art, mutation, evolution
ForumindlægEr der nogen der kender nogle hjemmesider, hvor jeg kan øve mig på en test, som bl.a. handler om: selektion, art, mutation, evolution osv. Nogle hjemmesider, hvor jeg kan løse nogle testopgaver -
Klage over SRP karakter!
ForumindlægHej allesammen Jeg har skrevet i Bioteknologi A og Historie A, om brystkræft og kræftensbekæmpelse. Jeg har tænkt mig at klage over min SRP karakter, da jeg ikke tror jeg fortjener den overhovedet. Jeg har fået feedback, men det er jeg yderst utilfreds med. Derfor har jeg tænkt mig at klage, me... -
SRP- Klage!
ForumindlægHej allesammen Jeg har skrevet i Bioteknologi A og Historie A, om brystkræft og kræftensbekæmpelse. Jeg har tænkt mig at klage over min SRP karakter, da jeg ikke tror jeg fortjener den overhovedet. Jeg har fået feedback, men det er jeg yderst utilfreds med. Derfor har jeg tænkt mig at klage, me... -
fysik rapport det globale miljø
ForumindlægHej mig og min veninde skal lave en fysik rapport om det "globale miljø". men vi har lidt problemer med hvad den skal indholde? og hvordan vi skal bygge den op? Tak på forhånd :-) -
fosfolipid-forklaring?
ForumindlægNogen der kan forklare fosforlid (på mit niveau), tak. -
Hjælp med tværfaglig
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at lave en tværfaglig opgave om uv-stråling påvirkning på mennesker. Jeg er meget i tvivl om uv-strålings indvirkning på cellerne så der opstår kræft og hvordan jeg evt skulle tegne det. Har søgt lidt frem til noget med thymin-dimer og sådan noget er der nogle der kan uddy... -
Grundvand
ForumindlægHej jeg ville gerne hvilke stoffer der er fundet er som forurening i grundvand som kan være farligt? -
Faglige ord til NVG
ForumindlægSom overskriften hentyder, leder jeg efter en liste eller bare nogle gode fagord til NVG Tak på forhånd -
Transport af celler
ForumindlægHej, Jeg kan ikke finde ud af at svare på dette spørgsmål i min opgave om trandsport af celler. Vi skal forklare, hvilken slags transport, der er tale om, og hvad der karakteriserer dem. -
Case om skizofreni
ForumindlægHej SP, Jeg har brug for jeres hjælp. Er der nogle af jer, der kender til en artikel eller case der handler om en person, der lider af skizofreni (eller bare noget der er i retning af det)? Man skal helst kunne lave en analyse af den. Håber der er nogle, der kan hjælpe. :) -
Design i gymnasiet ??
Forumindlæghej.. er der nogen, der kan hjælpe mig med at fortælle om design eksamen.. Jeg har det på C-niveau, men jeg aner slet ikk hvad jeg skal foretage mig...jeg skal op om få dage, men jeg er ret lost i det.. Er der nogen, der kan hjælpe..?? -
Eksamensråd til filosofieksamen C
ForumindlægHej Jeg skal op til filosofi eksamen på C-niveau imorgen på HF. Er der nogen her, der har nogle gode fif til hvordan man scorer en god karakter? Jeg har ret svært ved faget i forvejen, så jeg vil egentlig bare gerne bestå!!!! På forhånd tak -
Makroøkonomieksamen :-(
ForumindlægHey Folks. Det er anden gang jeg skriver, da en højrøvet wannabe keynes ikke gad besvare mine spørgsmål. Anyways, jeg har eksamen den 14. og dumpet eksamen her betyder, at jeg må sige farvel til skolen. Det har jeg ikke tænkt mig. Derfor ville jeg gerne bede jer at hjælpe mig lidt undervejs... -
karakter
ForumindlægHej! Det er sådan, jeg har fået 03 i mundtlig engelsk. Jeg er på særlige vilkår, og mangler 3 mundtlige eksaminer. Er det muligt, jeg kunne tage engelsk eksamen om i august måned? Er der nogle, der har prøvet det? -
MUNDTLIG BILLEDKUNSTEKSAMEN! "HASTER"
ForumindlægHej. Skal snart op til mundtlig billedkunst eksamen, og vil så gerne score en fed karakter, da det er en afsluttende eksamen på faget. Nogen der kan komme på nogle gode råd, tips ?? Vil meget gerne have nogle rigtige gode og grundige analysemodeller :) til dem der har været oppe til billedkuns... -
Areal ud fra sinusrelationerne
ForumindlægHej kloge matematik mennesker Jeg har til en mundtlig eksamen fået et spørgsmål der lyder: Gør rede for definitionen af cosinus og sinus. Bevis sinusrelationerne og udled formler for trekantens areal. Jeg har definieret og bevist, men kan kun finde ud af, at bevise areal formelerne og få dem ... -
Hjælp til mundtlig matematik
ForumindlægJeg har fået disse eksamensspørgsmål udleveret, men er i tvivl om hvordan jeg bedst muligt besvarer dem. Så håber der er nogle søde mennesker derude, der vil hjælpe mig, da jeg absolut ikke er særlig god til matematikB. Bare svar på dem i kan, så vil jeg være lykkelig :). 1. Parabler/andengradspo...
