Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 19621 til 19640 af 52678
-
Studieretning? :S
ForumindlægHej. Jeg har set at man skal bruge matematik a fysik b kemi b for at læse medicin men jeg vil gerne ha matematik A kemi A fysik b,, kan man stadig godt læse medicin så? -
Hvad kræver det for at få høje karakterer (10 eller 12) i gymnasiet?
ForumindlægIsær indenfor Matematik, Fysik og Kemi (Matematik og Fysik på A-niveau, Kemi på B). Jeg taler både om skriftlige og mundtlige karakterer. Jeg går nuværende i 1g, 2. semester. -
Tutor i matematik a
ForumindlægHej, jeg går på stx i 3.g hvor jeg har matematik og fysik på a niveau. Jeg vil gerne forbedre mig til matematik, og det ville være super med noget hjælp til fysik også, men det kan godt undværes. Jeg bor i københavn. -
Program
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om hvad for et program i bruger nåtr i skal lave opstillinger af fysik forsøg jeg søger et program gerne et man kan downloade. altså i kemi ved jeg godt at man kan bruge chemsketch men hvad med fysik? -
Kan man skifte skole efter 1.g?
ForumindlægKan godt være jeg spørger dumt, mens hvis jeg har tager fysik/mat på htx 1.g kan jeg så godt skifte til gym fysik/mat i 2.g? føler at jeg er gået død i alle fag og selve htx stilen siger mig ikke så meget -
Fjederkonstanten
Forumindlæghej mennesker ;D jeg har en fysik rapport for til om to dag. og mangler at skrive om fjederkonstanten. men kan ikke rigtigt finde noget på nettet, og tænkte på om i kunne hjælpe mig. jeg har lidt svært ved fysik, så hvis i kunne gøre svaret simpelt, så ville jeg være glad. bare lidt information o... -
SRP-forslag?
ForumindlægSRP - Vindmøller Fag: Matematik og Fysik -Hvad kan man afgrænse det overordnet emne Vindmøller ind til? -Hvad kan man komme ind på i matematik delen? -Hvad kan man komme ind på i fysik delen? Nogle der har forslag, så må I meget gerne skrive :) -
Forslag til underemne i AT-Industrialiseringen
ForumindlægHej alle er der nogen som har nogle gode forslag til underemner omkring industrialiseringen. Gerne inden for Fysik, Historie som jeg begge har haft på a eller fysik/samfundsfag(b). håber nogen lige kan komme med et eller andet ekstre interssant emne. -
Emne + fag valgt - hva nu?
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene fysik B og dansk A og emnet Det moderne gennembrud. Men har ingen ideer til hva jeg kan skrive i de 2 fag, især i fysik delen?? Nogen gode ideer til nogle tekster i dansk? -
Teori-afsnit
ForumindlægHej alle Jeg skal lave et teoriafsnit. Jeg har om kommunikation i fagene fysik og dansk. af metoder har jeg brugt i fysik: deduktive og induktive. i dansk: nykritisk, ideologikritisk og biografisk læsemetode. Hvilke teorier kan jeg have brugt i forbindelse hermed? Hilsen mig -
Klage over SRP-karakter
ForumindlægHej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :) -
Klage over SRP-karakter
ForumindlægHej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :) -
Klage over SRP-karakter
ForumindlægHej alle derude :-) Jeg har fået min SRP, men er slet ikke tilfreds med bedømmelsen! Har skrevet i fagene Fysik B og Matematik A. Derfor søger jeg en der stærk i fagene fysik og matematik som kan læse min opgave igennem ? På forhånd tak ! :) -
Transformation
ForumindlægHeej (: Jeg skal skrive ca. 1 side i fysik om transformatin/en transformer og jeg har kigget i min fysik bog og jeg forstår det ikke helt så jeg tænkte om der var nogen der kunne fortælle mig lidt om det? På forhånd 1000 tak! -
Hovedfag
ForumindlægHej skal snart vælge emne til srp.... jeg har tænkt mig at skrive om atombomber over japan i fysik og historie. har begge fag på a-niveau. Hvis man vælge fysik som hovedfag så skal man lave nogle forsøger, men hvad hvis man vælge historie som hovedfag hvad skal lave??? -
enheds converter
ForumindlægJeg hader virkelig alt det med enheder i fysik, og da fysik eksamen er således at man må tage alle hjælpemidler med, ville jeg spørge om der findes et program som kan ændre et tal i en bestemt enhed til noget noget andet ? -
Metoder
ForumindlægJeg ved ikke konkret, hvilke metoder jeg skal bruge i FYSIK. :) I fysik har jeg kun indsamlet viden fra bøger, men jeg har derimod ikke lavet et i faget. Hvis jeg ikke har lavet gempirisk behandling - hvilke metoder skal jeg så bruge? Jeg vil utrolig meget gerne have hjælpe fra jer! :) -
Davs.
ForumindlægDavs allesammen. Jeg skal op i fysik imorgen og tænkte på om der var nogen der havde nogle gode råd? Fysik har aldrig været min stærke side, så al form for hjælp er velkommen. på forhånd tak.(: -
SRP - Keplers love
ForumindlægHej Jeg skal skrive et studieretningsprojekt i Keplers Love, i fagene Fysik og Historie, med Fysik som hovedfag. Jeg er interesseret i at høre, om nogle kender nogle bøger e.lign., om hvordan man udvinder formlerne, da jeg gerne ville bevise det i min opgave. På forhånd tak -Plooop -
Hvor mange sider? SRP?
ForumindlægMin opgave skal være på 20 sider. Jeg skriver i fysik, men jeg kommer til at overskride de 20 sider. I fysik delen er der mange regnerier, nogen der ved hvordan det forholder sig? Går man efter antal ord/tegn eller hvad?
