Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 19621 til 19640 af 34450
-
Optaget på htx - Matematik prøve
ForumindlægHvad indholder Matematik prøven For at blive optaget på Højere teknisk eksamen (htx)? skal man bestå Dansk, Engelsk , Fysik også? eller kan man nøjes med Dansk, Matematik og Fysik? -
HELP!
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe med et osmose forsøg jeg er i gang med til biologi, skal til nv-eksamen. Er der måske nogen som sidder med noter om osmose forsøg med kartofler -
HJÆLP til problemformulering
ForumindlægJeg skal op til eksamen til jul og har om Spanien, mine hovedfag er Engelsk og Samtidshistorie og jeg mangler en smule hjælp til en problemformulering af problemstillingen : Arbejdsløshed i Spanien Håber jeg kan få lidt hjælp! -
Hjælp til hypotese
ForumindlægHej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi. -
sammenhæng mellem varmekapacitet og klima/globalopvarmning
ForumindlægHej, jeg er igang med at forberede mig til nv-eksamen, og søger hjælp til at finde sammenhæng mellem vands specifikke varmekapacitet og klima/globalopvarmning? Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? sos -
Haster hjælp til PL værktøj Opgave
ForumindlægHej jeg ville lige hører om der er nogen som havde løsning på PL Værktøj Virksomhedensøkonomi eksamens opagve 2010 der jeg har meget svært ved at lave den:( håber nogen kan hjælpe -
Kostvejleder
ForumindlægHej. Jeg er ved at læse til kostvejleder og skal til eksamen i en case. Er der nogle der har en opgave, jeg må se til inspirration? Er meget i tvivl om hvordan jeg skal sætte den op og hvad jeg skal have med af områder. Vh Laura -
Hjælp til at forstå base regning
ForumindlægHej :) er der nogen som vil jeg hjælp mig til at forstå hvordan man omskriver base i matematik? eller bare generelt forstå base regning i matematik :) jeg har virkelige brug for jeres hjælp, da jeg skal snart til eksamen på forhånd tak : ) -
Hvordan er det lige det er? KS
ForumindlægJeg har lige været igennem en tværfaglig eksamen i KS, samt en enkeltfaglig i religion c. Jeg troede, at den tværfaglige KS vægtede 2 karakterer. Men er det forkert? -
Stata
ForumindlægHej Jeg søger en privat tutor i stata self mod betaling. Det drejer som om min eksamen på 3. semester i Uddannelsesvidenskab (kvantitative metoder) På forhånd Tak! -
Hans Kirk "daglejerne" skrevet i ?
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen og vil gerne lige vide hvornår teksten er skrevet i. jeg har ledet på nettet men uden held. håber der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak :-) -
Hjælp til to skalaer!!
ForumindlægHej alle! Er der nogen, der kan fortælle mig forskellen på forholdstalsskala (nulpunktsskalaen) og referenceskalaen indenfor emnet variable? Jeg skal til eksamen senere i dag, så det må gerne være meget hurtigt! :D -
Dialogen alkibiades
ForumindlægHej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa -
organiske molekyler..
ForumindlægHeej nogle søde mennesker som gider at fortælle mig lidt om carbon atomet..? og hvad alkans og alkens egenskaber er og nogle eksempler på organiske og ugoraniske molekyler. skal bruge det til eksamen.. :) på forhånd taak. -
God Jul ! c",)
ForumindlægDuffy ønsker alle på Studieportalen en rigtig god jul. Og til dem der skal til eksamen til sommer: Held og lykke ! :-) (Øh?! Men hvem tænker mon på eksamener her mit i det snekaos?) -
Aristoteles: Statslæren: Om demokrati (6. bog)
ForumindlægNogen som har noget til Aristoteles: Statslæren: Om demokrati (6. bog)? Jeg skal nemlig op til eksamen d. 3. januar og føler at teksten er svær. -
cosinus og sinus
ForumindlægHej! :-) Til en mundtlig eksamen skal jeg gøre rede for cosinus og sinus relationerne (de er i hver sit spørgsmål, så skal kun fokusere på at forklare én af dem) Hvordan gør jeg bedst muligt rede for dem?? :) -
Markedskommunikation - Hjælp?
ForumindlægHej, Jeg søger efter lidt hjælp til en kommende eksamen i Market Communication, som en del af KVU uddannelsen Markedsføringsøkonom. Hvad er et creative product helt præcist og skal man i den forbindelse have et Creative Briefing med? -
Hvilket fag kommer man op i?
ForumindlægSkal til eksamen her i første g om et par måneder. Jeg slutter 3 c fag, musik, matematik og kemi. Ville lige høre om der nogle der ved hvordan der går til, om hvilket fag man kommer op i? -
Eksamensæt 2010
ForumindlægEr der nogen der har eksamens opgaven fra 2010? Jeg kunne nemlig rigtig godt bruge opgaven til lidt hjælp, men det ser ikke ud som om opgaven ligger herinde. Nogen der har mulighed for at oploade den? //Ida
