Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19641 til 19660 af 34519
  • Genretræk

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige trukket musikvidio i min dansk eksamen. Jeg har valgt Milionær med Rasmus Seebach, men jeg ved ikke hvilke genretræk den har. Er der en der ville have mulighed for at hjælpe?
  • Hvordan kan afstanden til fjerne galakser bestemmes ved hjælp af rødforskydning?

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik eksamen og svare på dette spørgsmål: Hvordan kan afstanden til fjerne galakser bestemmes ved hjælp af rødforskydning og Hubbles lov? Nogen der kan forklare?
  • Hjælp til disposition Engelsk (Shunning among Amish and elsewhere)

    Forumindlæg
    Hey, jeg skal lave en disposition til engelsk mundlig eksamen (9 klasse) Jeg ville høre om der var nogle som kunne komme på ting som jeg kunne snakke om eller skrive på min disposition. Takker
  • Vektorer

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart til mundtlige eksamen i mundtlige matematik.jeg har svært ved at svar på følgende: sætninger om den rette linje og hvordan får jeg parameter fremstilling for den ret linje.
  • Bedøm min debatterende artikel

    Forumindlæg
    Hej søger en der kan vurdere min debatterende artikel, som jeg skrev til Dansk A eksamen. Skriv en mail eller andet som jeg kan sende min opgave til.
  • Hjælpppp

    Forumindlæg
    Hejsa - vi skal til “mundtlig eksamen” og jeg har lavet en synopsis af ‘et blad fra himlen’ af H.C. Andersen... nogle der ved hvad man skal snakke om, eller hvad man skal sige... er ret lost
  • Optaget på htx - Matematik prøve

    Forumindlæg
    Hvad indholder Matematik prøven For at blive optaget på Højere teknisk eksamen (htx)? skal man bestå Dansk, Engelsk , Fysik også? eller kan man nøjes med Dansk, Matematik og Fysik?
  • HELP!

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan hjælpe med et osmose forsøg jeg er i gang med til biologi, skal til nv-eksamen. Er der måske nogen som sidder med noter om osmose forsøg med kartofler
  • HJÆLP til problemformulering

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen til jul og har om Spanien, mine hovedfag er Engelsk og Samtidshistorie og jeg mangler en smule hjælp til en problemformulering af problemstillingen : Arbejdsløshed i Spanien Håber jeg kan få lidt hjælp!
  • Hjælp til hypotese

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi.
  • sammenhæng mellem varmekapacitet og klima/globalopvarmning

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at forberede mig til nv-eksamen, og søger hjælp til at finde sammenhæng mellem vands specifikke varmekapacitet og klima/globalopvarmning? Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? sos
  • Haster hjælp til PL værktøj Opgave

    Forumindlæg
    Hej jeg ville lige hører om der er nogen som havde løsning på PL Værktøj Virksomhedensøkonomi eksamens opagve 2010 der jeg har meget svært ved at lave den:( håber nogen kan hjælpe
  • Kostvejleder

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at læse til kostvejleder og skal til eksamen i en case. Er der nogle der har en opgave, jeg må se til inspirration? Er meget i tvivl om hvordan jeg skal sætte den op og hvad jeg skal have med af områder. Vh Laura
  • Hjælp til at forstå base regning

    Forumindlæg
    Hej :) er der nogen som vil jeg hjælp mig til at forstå hvordan man omskriver base i matematik? eller bare generelt forstå base regning i matematik :) jeg har virkelige brug for jeres hjælp, da jeg skal snart til eksamen på forhånd tak : )
  • Hvordan er det lige det er? KS

    Forumindlæg
    Jeg har lige været igennem en tværfaglig eksamen i KS, samt en enkeltfaglig i religion c. Jeg troede, at den tværfaglige KS vægtede 2 karakterer. Men er det forkert?
  • Stata

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en privat tutor i stata self mod betaling. Det drejer som om min eksamen på 3. semester i Uddannelsesvidenskab (kvantitative metoder) På forhånd Tak!
  • Hans Kirk "daglejerne" skrevet i ?

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen imorgen og vil gerne lige vide hvornår teksten er skrevet i. jeg har ledet på nettet men uden held. håber der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak :-)
  • Hjælp til to skalaer!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der nogen, der kan fortælle mig forskellen på forholdstalsskala (nulpunktsskalaen) og referenceskalaen indenfor emnet variable? Jeg skal til eksamen senere i dag, så det må gerne være meget hurtigt! :D
  • Dialogen alkibiades

    Forumindlæg
    Hej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa
  • organiske molekyler..

    Forumindlæg
    Heej nogle søde mennesker som gider at fortælle mig lidt om carbon atomet..? og hvad alkans og alkens egenskaber er og nogle eksempler på organiske og ugoraniske molekyler. skal bruge det til eksamen.. :) på forhånd taak.