Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 19661 til 19680 af 134825
-
Eksamen spørgsmål nr. 6
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 7
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 8
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 9
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 10
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 11
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 12
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamens spørgsmål Nr.3
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
eksamen spørgsmål 14
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 15
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Billedkunst eksamens projekt
ForumindlægHej, jeg skal til at igang med mit billedkunst eksamens projekt. Temaet er: Hvorfor, hvordan og med hvilke konsekvenser "putter" vi hinanden i kasser "BOXED"? diskrimination, m.m. Nogen der kender nogle kunstere der har lavet noget med dette tema, eller hvis i har en fed idé? -
HÆVN OG TILGIVELSE DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej studieportalen, jeg har trukket emnet hævn og tilgivelse i min mundtlige dansk eksamen. Jeg kan simpelthen ikke finde på nogle gode oplæg at bruge, jeg kan bruge både tekster, billeder, film, ALT! Min lærer har givet mig 'de blå øjne' af Karen Blixen, men synes overhovedet ikke om... -
Tekster til mundtlig tysk eksamen!
ForumindlægJeg skal have lavet en disposition til min første mundtlige tysk eksamen. Jeg går i 9. klasse, og derfor er det meget svært at finde tekster på nettet, som er på mit niveau. Mit emne er Arbeit/praktikum, og udfra dette skal jeg finde fem sider (hver på 1300 ord). Jeg håber, der er nogle, som en... -
AT eksamen mandag!
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i AT eksamen mandag morgen. Fagene er religion og samfundsfag. Emnet er terrorisme. Jeg er i vildrede mht. metoder - er der nogen, der kan hjælpe mht. forståelen af metoder? Hvis der er nogen, der har tid og lyst til at give lidt feedback på min synopsis, vil jeg meget g... -
Hjælp til AT-eksamen om overproduktion
ForumindlægHej folkens Jeg skal snart op i AT-eksamen, og jeg har om skrald og affald - herunder har jeg valgt at kigge på hele vores forbrugskultur. Mit spørgsmål er så: Hvilke diskurterende underspørgsmål kunne man stille til dette emne? P.S: Hvis der er nogen der har et par link om forbrug og sammenhæ... -
IDAG - eksamen fysik lyd
Forumindlæghej i dag ska jeg til eksamen i fysik.. Jeg har projekt om lyd. jeg er bare meger forvirret over, at når der opstår stående bølger i et resonansrør, hvorfor man hører lyden forstærkes ved KNUDEpunkterne (hvor der er destruktiv interferens) og ikke ved bugebunkgerne?? nogen der kan forklare det? -
Eksamen C-niveau Variabelsammenhænge
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen her om et par dage, og sidder med et spørgsmål jeg skal lave dispostion over, og det giver mig problemer. Det hører under variabelsammenhænge. Jeg skal b.la. finde funktionsudtrykket for en linær sammenhæng ud fra to punkter på en graf, og vise eksempler. Jeg skal des... -
Fysik/kemi eksamen - Ethanol. HJÆÆLP!
ForumindlægHej ! Da jeg skal op i fysik/kemi eksamen her på torsdag, vil jeg lige have styr på emnerne, og have nogle forsøg klar. Men nu er jeg så nået til Organisk kemi (allkohol).. Og mangler et forsøg til ethanol, da jeg jo ikke kan nå at lave en gæringsproces. Det ville heller ikke skade, hvis der va... -
HJÆLP TIL BIO EKSAMEN KBH
ForumindlægDa jeg skal til 24 timers eksamen i biologi i morgen, og virkelig er på røven .. Ville jeg høre om en af jer kunne hjælpe mig et par timer d. 16.06, altså i morgen??? Tidsrummet er ligegyldigt, det skal bare være i københavn. Jeg betaler self :)!!! Håber der er en der kan hjælpe! MVH Sofie -
fysik c eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til fysik eksamen i morgen, så vil lige hører om der nogen der har nogen "guldkorn" til netop mit emne. Spørgsmålet lyder: Lys og bølger. Giv en mundtlig præsentation af lys og lysfænomeners fysik. Forklar: - frekvens - bølgelængde - Brydning - Afbøjning...
