Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19681 til 19700 af 25907
-
Avis-artikler
ForumindlægHej :)Jeg skal op i engelsk her på fredag. Noget af det vi giver op i vores pensum er nogle artikler om terror. Problemet er at jeg ikke sådan rigtig ved hvad jeg skal komme ind på angående artikler. Er der nogen der har nogle gode foreslag til hvordan jeg skal behandle artiklerne. Hvad der er vi... -
Endnu en bøn om hjælp angående metoder
ForumindlægHej folkens. AT står for døren og om en lille uge skal jeg op og fremlægge min synopsis. Jeg har generelt godt styr på hvad jeg vil sige og har lavet en disposition osv. Det som volder mig flest problemer, er dog de (irriterende) metoder. Mine fag er engelsk(A)/historie(A). Overordnet set redegør... -
Samtaleemner
ForumindlægDavs.I morgen skal jeg op i engelsk (folkeskole 9.klasse). Selve mit sprog er godt og relaterere til teksterne kan jeg også. Men mit problem er at jeg ikke rigtig kan finde på nogle samtaleemner til nogle af emnerne. Her er mine emner:LoveTown or CountryIdentitiesAustraliaSouth AfricaNogle der ka... -
Perspektivering!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal perspektivere til en engelsk tekst, der hedder "The red line" i min at-eksamen på tirsdag, men der er ingen, der har teksten og jeg kan ikke finde den nogle steder på nettet! Derfor vil jeg spørger om, der er nogen, som måske ved hvor på nettet jeg kan finde h... -
Korstogene: Bushs tale
ForumindlægHeyy, Jeg har om korstogene i AT og tænkte på at sammenligne Urban II's tale med president Bushs tale hvor han kalder krigen mod terror et korstog. Men jeg kan simpelthen ikke finde Bushs tale ... så jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan finde den. Det gør ikke noget hvis det... -
Mundtlig engelskeksamen: Struktur
ForumindlægHalløj, Jeg skal inden længe op i mundtlig engelsk A på HTX, hvorfor det nok ville være meget smart at kende eksamen struktur. Jeg ved, at de første ca. 12 minutter skal gå med præsentation af emnet hvortil synopsis er skrevet, og at teksten udleveret til gennemgang i forberedelseslokalet derefte... -
MUSIK ANALYSE + SRO
ForumindlægHej!! Er p.t i gang med en Musik A og Engelsk A SRO og skal analysere to musiknumre "Midnight Hour" og "Reach Out I'll Be There", jeg er lidt en bøv til analysering, er der en sød sjæl der kan hjælpe mig med at analysere numrene? :-) -
Samfundsfalig begrænsninger?
ForumindlægJeg læste lige et andet indlæg som bl.a. handlede om begrænsninger inden for metoderne. Og der stog om det humanistiske med engelsk som eksempel. Men er der nogen som ved noget om begrænsningerne ved samfundsfaglig metode? jeg har brugt kvalitativ metode ved at lave et interview og derudover har ... -
rette ..
Forumindlæghej .. jeg sidder og er ved at lave en engelsk opgave, men er gået i stå nu, og er i tvivl om, det overhovedet giver mening det jeg har skrevet. Så jeg tænkte på om der er nogen der vil rette den hutrigt igennem så ville jeg blive glad, men i kan lige skrive så sender jeg den til jer. -
Identity in a Changing World, tre noveller
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i Engelsk A, og ville høre om der var nogle der lå inde med et resumé af følgende tre noveller fra bogen "Identity in a Changing World": - "The Heather Blazing" - "The Beginnings of a Sin" - "Mothers Were All the Same" - I så... -
HASTER - multicultural britain
ForumindlægJeg er igang med en 24 timers engelsk eksamen og har trukket multicultural britain. Er der nogen der også skal op i den? I så fald kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan i griber den an. Jeg har aldrig prøvet det før, men det er vel noget med at anelysere teksten og sammenligne med en anden tek... -
Haster..
ForumindlægHeej alle. Jeg sidder her og er ved at forberede min mundtlig engelsk eksame. MEN, jeg mangler notater fra bogen. Zapp- Don't stop the music Bettina Gram?? Jeg skal meget gerne få fat i nogel nortater eller bogen inden d.8 /6 -
Hispanics
ForumindlægHejJeg skal til engelsk årsprøve imorgen og det er meningen, at vi skal fortælle lidt om de problemer der er omkring Hispanics in the USA. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde noget om problemerne. Håber nogen der kan hjælpe mig. Hvis I har nogle noter omkring dette emne, er I meget velkomne ... -
søger noter
ForumindlægHejJeg skal til engelsk eksamen på tirsdag (min sidte så er det hue tid !!!!) jeg søger nogle noter til 3 short stories som er opgivet til min eksamen, det drejer sig om:"Gunlove" af Joyce Carol Oates"Pilgrims" af Julie Orringer"The Firebirds nest" af Salman Rushdie.... -
Omeksamen
ForumindlægHej Studi,har lige været oppe i engelsk omeksamen og henter min hue hjem imorgen - YES!Men tænkte på, om hvordan karatererne gælder. Jeg fik 8 i års og 7 i eks. i 2.g og her idag fik jeg så 9! Får jeg så:8 års og 9 eks. eller får jeg kun 9-tallet?På forhånd tak/Casper -
Hvilke af disse linjer passer mest til en ingeniøruddanelse???
ForumindlægHvilke af disse linjer passer mest til en ingeniøruddanelse??? Følgende linjer: Kommunikationstekniske studieretninger: Kommunikation/it A - Engelsk A Naturvidenskabelige studieretninger: Fysik A - Matematik A Naturvidenskabelige studieretninger: Kemi A - Matematik A Naturvidenskabelige stud... -
Sexisme- hjælp
ForumindlægDette er ikke et hjælp, jeg har bare brug for et råd. Vi har nu i Engelsk en vikar, og han deler os op piger & drenge. Det er rigtig svært fordi før vi havde vikareren, var jeg i grupper med piger, men eftersom han deler os op i piger & drenge nu, er jeg ikke sammen med dem mere. Hvad ... -
Haster!!!!
ForumindlægJeg har fået et projekt om Jordskælvet i Kobe, Japan 1995. Jeg synes at det er meget svært at finde information om, da mit engelsk ikke er det bedste... Men jeg skal finde ud af hvilken plade bevægelse det var som skabte jordskælvet? Var der efterskælv, havde de nogen betydning for skaderne? Hvil... -
Bør jeg læse matematik? Hjælp
ForumindlægHej. Jeg har længe overvejet at søge ind på matematik på KU til sommer men jeg har lige nogle spørgsmål. Håber der er nogle matematik studerende som kan hjælpe? Jeg har hørt det skulle være et meget svært studie? Hvad synes I om det? Foregår undervisningen mest på dansk eller engelsk? Hvad vil I... -
Aflev. om adj. og adv.
ForumindlægHey!Ville hører om der eventuelt sidder nogen nørder til adjektiver og adverbier, der ville rette en engelsk aflevering. Jeg her streget adjektiverne over med gult og adverbierne med grønt. Sprogfejl og andet må også gerne rettes. Selve indholdet er dog ikke af vigtighed.Skriv hvis der er nogen d...
