Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 19741 til 19760 af 35145
  • U.hjælp: Bestem paramterfremstilling for linje

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med opgave a) - uden hjælpe midler http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-5ST_UDEN.pdf Hvordan er det nu at man bestemme parameterfremstilling når man har udelukkende to punkter?
  • Sammenhæng ml. differentialligninger og modeller?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til mundtlig eksamen i matematik A i næste uge.. Under differentialligninger skal jeg komme ind på sammenhængen ml. dem og matematiske modeller.. Jeg kan ikke finde ud af det! Hjælp! Det haster
  • 3 små opgaver...

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kan hjælpe mig med opgave 2c), 2d) og 2e) i følgende link. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf Det vil være rart med nogle hints. På forhånd tak!
  • Opgave 2 2006-8-5st_med

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-5ST_MED.pdf Er nået til at skulle bestemme arealet af den lodrette væg BEFC. Nogle hints?
  • opgave 2d)

    Forumindlæg
    Hej, Har lige en opgave jeg ikke kan svare på opgave 2d. se http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-2.pdf Håber nogle kan hjælpe mig. På forhånd tak!
  • Atomkraft

    Forumindlæg
    Heij. jeg skal snart op til fysik eksamen i fsa. Er der nogen, som kan forklarer mig, hvad atomkraft er og hvad det hører under? EVT. hvilket forsøg jeg kan lave? på forhånd tak.
  • Ubestemt integral

    Forumindlæg
    Hej, Hvor meget forventes der, at man fortæller om det ubestemte integral til mundtlig MatB eksamen, når der i eksamensspørgsmålet står, at man skal "definere det ubestemte integrale"? Inkluderer dette regnereglerne? Tak
  • Jesus overtog menneskets synd??

    Forumindlæg
    Hey alle hvorfor siger man jesus overtog menneskets synd/lidelse?? hvilken synd er det tale om, syndefaldet??? håber der er nogen som kan hjælpe, skal til religion eksam
  • Manhattanprojektet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare hvad det er meget vigtigt at sige når man skal op til en mundtlig AT eksamen? Hvordan kan man sætte Manhattanprojektet ind i de forskellige metoder? (samfund, natur og humaniora)
  • Hjælp !!

    Forumindlæg
    Hejsa alle derude.. Jeg blevet taget på sengen da jeg for 2 dage siden opdaget jeg skulle til historieeksamen. Troede ellers jeg havde sommerferie! Jeg går på vuc ekeltfag og havde fået afvide af min historielærer jeg IKKE kunne få til eksamen pga en manglede opgave. Har kun faget så j...
  • Mozart i Italien og Prag

    Forumindlæg
    Jeg skal til en mundtlig eksame og mit emne er Mozart. Jeg skal finde noget om Mozarts rejse til Italien og Prag, men jeg kan ikke rigtig finde noget. Er der nogle der kan hjælpe mig? (-:
  • SYNSVINKEL! HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med min dansk eksamen i min analyse skal jeg skrive synsvinklen på mit maleri som er "ophelia" -John Millais. Hvordan finder man synsvinklen på et kunstmaleri??
  • Guldnoter til VideoTape by Don Delillo

    Forumindlæg
    Jeg sidder og igang med 24 timers engelsk eksamen, og ville hører om der er nogen der har nogle Guldnoter til teksten Videotape skrevet af Don Delillo :-) På forhånd tak
  • Analyse af Mona Lisa

    Forumindlæg
    Skal op i billedkunst eksamen snart og vil spørger om der er nogen som har lavet en formalanalyse af mona lisa som de vil dele? :) Kan nemlig ikke finde nogen analyser på nettet og har brug for hjælp til punktet med fladerne.... På forhånd tak! :)
  • Rudd-koncessionen

    Forumindlæg
    Jeg har netop trukket til min historie-eksamen. Mit emne er: De store revolutioner og imperialismens tidsalder. Er der nogen af jer der har nogle noter eller lignene til Rudd-koncessionen? Ville være en kæmpe hjælp!
  • Stabile og ustabile atomkerner

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skal til eksamen i 24 timer, i radioaktiv henfald, hvor jeg skal fortælle og gøre rede for stabile og ustabile atomkerner, Hvordan gør man nemmest det Mvh Maria :-)
  • Analysemodel

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk b, men jeg har ikke rigtig nogen analysemodel. Jeg har en times forberedelse og det skal helst kunne gå hurtigt. På forhånd tak :) vh Hans C
  • integralregning (svær!)

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at læse op til eksamen i mathematics higher level. Jeg prøver at integrere denne funktion, men det dur ikke rigtig.... Hjælp søges: http://peecee.dk/?id=37898
  • Kritisk Teori

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen i morgen og et af mine spørgsmål er " hvad e r kritisk teori " men jeg ved det ikek ? Noglen der kan hjælpe ??
  • Billede-analyse

    Forumindlæg
    Jeg har fået dette billed til min test eksamen i 3.g XD Og jeg undrede mig om der var noget I andre synes var væsenligt at få med? =) http://i17.tinypic.com/2cx86d3.jpg på forhånd tak ~

Søgninger relateret til afsætning eksamen